2025-06-14, 19:30
Medlem
Livssynslurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommycombat18
Jafyfan...Det beror på vilken sida han vaknat på,totalt oberäknig trots att han verkar vara normal. Iran hotar ju att attackera usa's baser i närområden. Israels knähund USA kommer att bomba mål i Iran också,100%.

Speciellt när konflikten gäller nukleära resurser. En betydande attack mot amerikansk mål i sådan konflikt kan få Trump till att aktivera kärnvapen. Kan vara ett startskott på det sista världskriget. Normalt skulle det inte ske, dessvärre saknas eftertänksamhet hos honom, men man har ingen aning om vad som kan hända längre.
2025-06-14, 19:38
Medlem
Tommycombat18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livssynslurk
Speciellt när konflikten gäller nukleära resurser. En betydande attack mot amerikansk mål i sådan konflikt kan få Trump till att aktivera kärnvapen. Kan vara ett startskott på det sista världskriget. Normalt skulle det inte ske, dessvärre saknas eftertänksamhet hos honom, men man har ingen aning om vad som kan hända längre.
Så sant det du säger. Blir det något som gör att USA lägger sig i detta så smäller det ordentligt i Mellanöstern, jag undrar vad Irans grannländer säger när deras strålning regnar ner i deras länder..
2025-06-14, 19:40
Medlem
glimmandes avatar
Hoppas innerligt på att Israel förstörs och judarna förvisas från hela landet. De kan dra till USA.

I verkligheten så kommer de köpta amerikanska politikerna istället dra in USA i kriget. Ett krig som USA förhoppningsvis inte kan vinna men som kommer ha kanske miljontals döda.

USA, lett av neoconjudar och idioten Trump, är en fara för hela världen.
2025-06-14, 19:44
Medlem
Livssynslurks avatar
Citat:
Så sant det du säger. Blir det något som gör att USA lägger sig i detta så smäller det ordentligt i Mellanöstern, jag undrar vad Irans grannländer säger när deras strålning regnar ner i deras länder..

Det är väl det som är den främsta anledning till att inte skulle falla någon smutsig bomb över området. Trump har respekt för de rika olje-nationerna på andra sidan persiska viken. Men som sagt så vet man inte om han bryr sig just då, då kan helvetet bryta loss.
2025-06-14, 19:49
Medlem
Tommycombat18s avatar
Citat:
Det är väl det som är den främsta anledning till att inte skulle falla någon smutsig bomb över området. Trump har respekt för de rika olje-nationerna på andra sidan persiska viken. Men som sagt så vet man inte om han bryr sig just då, då kan helvetet bryta loss.
Jag tror att Iran har byggt vapen just enbart för usa's vapennärvaro där,hangarfartyg och annat i persiska viken.
2025-06-14, 19:54
Medlem
Tommycombat18s avatar
Citat:
Jag vågar inte kommentera mera,9varningar har fått nu,fattar inte varför de är så känsliga moderatorer.
2025-06-14, 20:04
Medlem
Tommycombat18s avatar
Citat:
Han verkar jämt vara bestämd och tuff,och jag tror inte att han spelar,jag tror att han är stark och har ett mycket gott självförtroende. Han kan i princip göra vad han vill då hela usa's viktigaste instanser är republikanska. Ingen president i USA har varit så mäktig tidigare då han vann i nästan alla viktiga inststanser.
2025-06-14, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
Sluta med judisk propaganda.

Propaganda? Vad sa han som var fel? Skilj på propaganda och fakta.
2025-06-14, 20:13
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedSvensk
Att tycka att man har rätt att bomba kärnanläggningar som du, säger ju en del om din personlighet, tyvärr.
Vi kan inte ha islamister med kärnvapen. Så enkelt är det.
2025-06-14, 20:18
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:

Muslimer bryr sig inte om det här livet, för dem är det här livet någon skitgrej som man bara måste ta sig igenom. Om den här världen går åt helvete är skitsamma för dem.
2025-06-14, 20:18
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Det mesta som sionassarna bombat i Iran har också varit civila byggnader.
De skall ha dödat ca. 70 pers, varav ungefär hälften var höga officerare, politiska ledare, eller kärnfysiker. Det är fan rätt bra precision.
2025-06-14, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Vi kan inte ha islamister med kärnvapen. Så enkelt är det.

Iran har inte kärnvapen. Irak hade inte massförstörelsevapen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in