2025-06-13, 19:15
Avstängd
Offerviljas avatar
Att de flesta män är ganska fula och vidriga behöver vi ju inte diskutera. Den där kombinationen av dumhet, fulhet och egoism är så jävla avskyvärd. Dock finns det ju män som är fina också. De flesta nationalisterna är ju faktiskt män. I den här tråden hyllar vi de allra mest offervilliga och fina männen. Vilka är era nationalistiska favoritmän i Sverige och världen? Några av mina favoriter är Dan Eriksson, Magnus Söderman, Jonas Nilsson, Mark Collett och Warren Balogh.
Citera
2025-06-13, 19:29
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
För någon dag sedan tyckte du att nästan alla män var våldtäktsmän, fast du har lyckats skriva ett helt inlägg utan manshat så du gör framsteg så har du varit på psykakuten och medicinerats?
Citera
2025-06-13, 19:32
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
För någon dag sedan tyckte du att nästan alla män var våldtäktsmän, fast du har lyckats skriva ett helt inlägg utan manshat så du gör framsteg så har du varit på psykakuten och medicinerats?
Jag har aldrig någonsin skrivit att etnonationalistiska män är våldtäktsmän. Vilken är din manliga favoritnationalist, Timothy.McVeigh?
Citera
2025-06-13, 19:36
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag har aldrig någonsin skrivit att etnonationalistiska män är våldtäktsmän. Vilken är din manliga favoritnationalist, Timothy.McVeigh?
Timothy.McVeigh är naturligtvis min favoritnationalist annars om det bara är Sverige så ligger Jackie Arklöw bra till, coolt att en av sveriges mest kända nassar är en neger.
Citera
2025-06-13, 19:37
Avstängd
Offerviljas avatar
Måste man bara välja en så får det blir Dan Eriksson. Eller Mark Collett. Fast Jonas Nilsson är också superbra. Äh, det är svårt, det finns många som är så himla bra. Världens bästa nationalistiska kvinna är enklare. Det är Laura Towler.
Citera
2025-06-13, 19:39
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Timothy.McVeigh är naturligtvis min favoritnationalist annars om det bara är Sverige så ligger Jackie Arklöw bra till, coolt att en av sveriges mest kända nassar är en neger.

Vad fan... Timothy.McVeigh är ju min favvonationalist...
Citera
2025-06-13, 19:46
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Vad fan... Timothy.McVeigh är ju min favvonationalist...
Han tog sitt dödsstraff som en man utan att ens överklaga och dra ut på det i decennier som en del gör.
Han var också en krigshjälte som fick en medalj för deltagande i Kuwaitkriget som besättning i en Bradley.

Fast han var egentligen inte en ren nationalist utan mer identitetskristen, misstänker att det inte finns så många av den sorten i Sverige.
Citera
2025-06-13, 19:48
Avslutad
Adolf offrade sitt liv där på slutet lol
Citera
2025-06-13, 19:50
Avslutad
Citat:
Måste man bara välja en så får det blir Dan Eriksson. Eller Mark Collett. Fast Jonas Nilsson är också superbra. Äh, det är svårt, det finns många som är så himla bra. Världens bästa nationalistiska kvinna är enklare. Det är Laura Towler.

Dan är en ökänd bedragare och skulle hora ut sin egen dotter om det krävdes.

Collett är en dvärg som tog den hårt i baken av Griffin.

Jonas Nilsson var en Klas Lunds springpojkar, byt åsikter ungefär lika ofta som du får psykos.

Vilket Dream team du val ut.
Citera
2025-06-13, 21:06
Avslutad
Citat:
Att de flesta män är ganska fula och vidriga behöver vi ju inte diskutera. Den där kombinationen av dumhet, fulhet och egoism är så jävla avskyvärd. Dock finns det ju män som är fina också. De flesta nationalisterna är ju faktiskt män. I den här tråden hyllar vi de allra mest offervilliga och fina männen. Vilka är era nationalistiska favoritmän i Sverige och världen? Några av mina favoriter är Dan Eriksson, Magnus Söderman, Jonas Nilsson, Mark Collett och Warren Balogh.

Finns ytterst få kvinnor på jorden som är fin utan smink och ca 80% av er är i dåligt form men de flesta män ser bra ut efter en dusch och över 76% av män är i bra form. Ditt hat ör obefogat.
Citera
2025-06-14, 03:15
Medlem
991ESSs avatar
Brenton Tarrant & Anders Behring Breivik
Citera
2025-06-14, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Adolf offrade sitt liv där på slutet lol

Nja nu flydde han ju till andra sidan Atlanten och levde gott i många år.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in