Vore tråkigt om de försvann. Själva upplägget på affären är inspirerande, och mer orienterat kring träning/friluftsliv än t ex Stadium och Intersport. Den sistnämnda butiken förstår jag dock inte hur den går runt. Allt är snordyrt, och de känns som en kvarleva från tiden då sport var fotbollsskor och hockeytrunkar.
Vore tråkigt om de försvann. Själva upplägget på affären är inspirerande, och mer orienterat kring träning/friluftsliv än t ex Stadium och Intersport. Den sistnämnda butiken förstår jag dock inte hur den går runt. Allt är snordyrt, och de känns som en kvarleva från tiden då sport var fotbollsskor och hockeytrunkar.
Visste inte ens att Intersport fanns kvar. Här i Stockholm ser man aldrig de butikerna längre. Stadium ser jag mer som en modeaffär för yngre. XXL har väl ett bra utbud, men snorkig personal.
Har aldrig hittat nåt vettigt att handla hos dom till bra pris
Jag kommer sakna XXL, de har bra saker och bra deals. Köpt en hel del från kedjan. De norska ägarna borde strukturera om istället och försöka rädda butikerna.
Synd om de konkar. Gillar deras friluftsgrejer och dess priser. Måste jag nu bli en blåst hipster som köper kläder och kängor på Naturkompaniet? Nej tack. Samma kvalitet fast de lägger på två nollor för att Melker på södermalm vill ha en jävla räv på sitt plagg.
Jag köper väldigt sällan saker på xxl men ärligt talat har jag alltid varit nöjd där. Köpte ett par svindyra hockeyskridskor till kanonpris bland annat
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!