2026-01-08, 14:21
Medlem
Jag har en fråga, om man importerar läkemedel ifrån utlandet, hur brukar ni göra då? Är det okej att skriva sin egna adress, namn osv om tullverket skulle komma på en? Eller finns det någon annan fraktmetod som inte kräver ens äkta namn? Jag har läst att det inte händer något om de upptäcker innehålet i paketet, utan de skickar bara en lapp. Stämmer det?
Citera
2026-01-10, 14:51
Avstängd
De har tyvärr blivit riktigt bra på att ta dem, speciellt på terminalen i Stockholm, då de röntgar majoriteten där. Jag fick inte hem ett brev med Stilnoct i början av 2024, 8 månader senare så knackade två poliser på. Jag nekade allt och det blev inget av det då de inte kunde bevisa att det var jag som hade beställt. Detta är den främsta anledningen till varför jag inte vågar starta hög dos TRT.
Citera
2026-01-20, 18:48
Medlem
Jag väntar paket därifrån men dom svarar och är bemötande får se hur det går.
Citera
2026-01-20, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bertil
Väntat på saker från apoteketshuset i 4 månader nu. Samma vals hela tiden. Kan någon vara vänlig och röda i tråden.

Jag väntar också paket från dom.
Men dom har svarat och är bemötande.
Hoppas verkligen dom fixar det.
Har du fått ditt paket?
Citera
2026-01-24, 10:35
Medlem
Finns flera bra men många fler dåliga tyvärr.

Apotekshuset är INTE en av dem bra.

Kolla i butikstråden för bra alternativ
Citera
2026-01-25, 11:51
Medlem
Sacredsecretions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noblemoble
du har grönat apotekshuset ett par gånger. beställde därifrån och har ej fått paketet på en vecka nu

Räkna med minst 14 dagar
Citera
2026-02-23, 23:13
Medlem
Förr var huvudvärken att hitta något som var bra, nu verkar det vara helt omöjligt att få fram något. Vissa i tråden säger att de får sitt, andra får aldrig något, och vissa får besök av polisen. Voine voine.... En annan som behövde en vial eller två, men att hamna i ett misstankeregister, nja. Alla poliser har också förvandlats till koncentrationsläger-vakter de senaste åren och har blivit komplett rabiata i att trycka till en medelsvensson som en annan.
Citera
2026-02-25, 21:20
Medlem
Flyer6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trembologne
Förr var huvudvärken att hitta något som var bra, nu verkar det vara helt omöjligt att få fram något. Vissa i tråden säger att de får sitt, andra får aldrig något, och vissa får besök av polisen. Voine voine.... En annan som behövde en vial eller två, men att hamna i ett misstankeregister, nja. Alla poliser har också förvandlats till koncentrationsläger-vakter de senaste åren och har blivit komplett rabiata i att trycka till en medelsvensson som en annan.

100%

Sista beställningen känns lagd, tråkigt nog.
Citera
2026-02-27, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaannee
Är det verkligen så att det inte kan bli någon påföljd? Skulle minska min oro om du har en källa på påståendet 😏

Jag kan bekräfta att för egen del så blev det ingen påföljd eller nått annat än en lapp i lådan efter senaste beställningen och det var tidigt förra våren.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in