• 3
  • 4
2025-06-11, 04:05
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Eller få ut alla år av aggression, frustration, hat, orättvisa på GM, ha livet av denne, ta straffet, andras frisk luft och stolthet efter
Ta livet av andra människor är inte för alla.. Särskilt om de är häktade/i en rättssal.
Citera
2025-06-11, 09:02
Medlem
Busgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppzan
Jag vet inte.. jag vill som sagt inte heller att det "ekar tomt" av människor som bryr sig om honom. Jag är inte troende och är väldigt skeptisk till "andar" osv. Jag gillar evidensbaserad information och har svårt med "magiskt tänkande". Men sedan detta hände går funderingar kring sådant.. Jag blir lite vidskeplig och får tankar som "tänk om han är där och ser allt och undrar vart vi är. Varför ingen är där. Att han inte förstår hur mycket vi tänker på honom och vilket avtryck han gjort hos oss. Att han ser hur allas vardag på ett sätt "fortsätter" med jobb osv, som livet på nåt sätt gör.. Jag vet inte.. Det är så många tankar på samma gång.

Sen vill jag försöka förstå. Jag vill förstå hur det kunde bli såhär. Men det lär man väl kanske aldrig kunna göra oavsett.

Jag vill se hur mördaren ser ut. Jag vill kunna peka ut honom i framtiden och skrika högt så alla hör vafan han har gjort. Man kan se så annorlunda ut på bild och i verkligheten, och det är ju så pass allvarligt så att peka ut fel person skulle vara förödande. Ur två perspektiv. Dels för den oskyldige såklart, och sen får inte mördaren det han förtjänar. Han ska inte ha möjlighet att leva ett drägligt liv efter detta. Alla ska få veta vilket monster han är.
Du ska så klart gå om det är viktigt för dig. Lycka till!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in