2025-06-09, 19:54
Medlem
Finns det män som krånglar ut kuken genom gylfen när de ska pissa? Då måste man ha y-front och krångla ut den genom kalsongen också? Låter bökigt.
Citera
2025-06-09, 19:56
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordLancaster
Källa på det?
Tänk lite som med en sko.
Lättare att få på innan du knyter snöret.
Citera
2025-06-09, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jemep55
Gylfens syfte är snarare att den underlättar att ta på och av byxor.
Före 60-talet hade dambyxor dragkedjan på sidan.
Citera
2025-06-09, 23:16
Medlem
bralesss avatar
Varför har bebisars kläder fickor?
Citera
2025-06-09, 23:36
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordLancaster
Med ”vi” menar du även män?

För när män går i tajts blir det ju en viss bula. Men det är du okej med i så fall eller?
Absolut ok med bula alla dar i veckan om det skulle innebära att man slapp dragkedjan
Citera
2025-06-09, 23:55
Medlem
Satt på ett Cafe och kärringarna brevid oss hade öppen gylf. Kan fråga sig varför?
Citera
2025-06-10, 05:48
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Men varför gylf då? Du och jag och så gott som alla kulhavare behöver ju inte det. Är det här starten för mjukisbyxornas revolt?

Jag vet faktiskt inte, jag personligen gillar inte jeans för plagget är ofta så obekvämt samt spricker alltid i grenen efter ett tag. Jag har detta plagg enbart om det "krävs" / jag inte vill se allt för sjaskig ut. Personligen föredrar jag mjukisar.

Så jag stödjer mjukis revolutionen
Citera
2025-06-10, 08:45
Medlem
Drygbesserwissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Jag vet faktiskt inte, jag personligen gillar inte jeans för plagget är ofta så obekvämt samt spricker alltid i grenen efter ett tag. Jag har detta plagg enbart om det "krävs" / jag inte vill se allt för sjaskig ut. Personligen föredrar jag mjukisar.

Så jag stödjer mjukis revolutionen
Vad köper du för märkliga jeans som går sönder i grenen? Aldrig haft ett par som gått sönder under alla mina år.
Citera
2025-06-10, 08:47
Medlem
LordLancasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Absolut ok med bula alla dar i veckan om det skulle innebära att man slapp dragkedjan

Är du man eller kvinna?
Citera
2025-06-10, 09:20
Medlem
stolenChevys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Här har vi en hockeyröv på en av dina grekiska statyer som du är så kåt på, homo:
https://www.decorarconarte.com/wp-co...Ares.109cm.jpg

Så där ser en riktig man ut nertill, bara anorektiska fjollor utan testosteron som du som kan dra av sig ett par knäppta jeans

Har du gjort en Clone-A-Willy?
Citera
2025-06-10, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Satt på ett Cafe och kärringarna brevid oss hade öppen gylf. Kan fråga sig varför?
Kan man verkligen fråga sig det? Den hade väl åkt ner efter senaste toabesöket? Eller så hade hon glömt att dra upp den.
Citera
2025-06-10, 09:48
Du ska SKITA i vad kvinnor har för kläder på sig och varför. Du har inte med det att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in