2025-06-09, 16:57
Medlem
Hade mer än gärna velat se Gretas reaktion på när hon enligt uppgift ska bli visad filmerna från kroppskamerorna från 7 oktober.
Citera
2025-06-09, 17:10
Ni förstår väl att detta är iscensatt?

Hon är inte kidnappad, det var aldrig fara för deras liv. Svenska Regeringen samt Is Ra El samarbetar. Det är ett medialt jippo för att styra agendan bara.
När ska folk förstå att media inte är en verklighet?

Dom bara hittar på något äventyr och ni sväljer det med hull och hår. Samma visa med Trump samt El Musk bråket.

Samma sak med trumps öronskjutning samt diskussion med nån afrikanskt president. Samma sak när Trump skällde på Zelenskyj…

Det är regisserat allting det ni ser på Tv.

Bara för att det syns i media betyder det inte att det ni ser är sant. Media manipulerar er med en massa strunt bara.

Ni måste vara bra korkade om jag är den enda som ser detta. Ni andra som vet måste ta ton i debatten.. herregud, är som att diskutera med lobotomerade idioter här,

”’media säger, media visar” ”det måste vara sant”

”Vi ser ju Greta åka där på havet och Israeler kommer och bordar”

Ja än sen då? Det är en show för er ignoranta idioter.
Senast redigerad av DevilsDen 2025-06-09 kl. 17:15.
Citera
2025-06-09, 17:13
Medlem
Jag trodde Israel var en demokrati?

Varför kan de inte låta ett skepp med lite mat komma fram till Gaza?
Citera
2025-06-09, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Ni förstår väl att detta är iscensatt?

Hon är inte kidnappad, det var aldrig fara för deras liv. Svenska Regeringen samt Is Ra El samarbetar. Det är ett medialt jippo för att styra agendan bara.
När ska folk förstå att media inte är en verklighet?

Dom bara hittar på något äventyr och ni sväljer det med hull och hår. Samma visa med Trump samt El Musk bråket.

Samma sak med trumps öronskjutning samt diskussion med nån afrikanskt president. Samma sak när Trump skällde på Zelenskyj…

Det är regisserat allting det ni ser på Tv.
"Regeringen" och UD är ju inte jätteimponerad av hennes tilltag och belyser det olämpliga i detta företag. Är det fejk också, eller blir det dubbel-fejk?
Citera
2025-06-09, 17:17
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
"Regeringen" och UD är ju inte jätteimponerad av hennes tilltag och belyser det olämpliga i detta företag. Är det fejk också, eller blir det dubbel-fejk?

Ja det är fejk, det är regisserat. Dom har planerat detta länge och alla är väl informerade, även Is Ra El samt Sverige, underrättelse i båda länder osv. Regering samt UD. Dom som behöver veta.

Vad fan är det för fel på er? fattar ni inte att media är en manipulation samt icke verklighet eller,?

Ni lallar med precis som om detta är skarpt läge, det är det inte. Det är regisserat trams. Dom kan göra vad dom vill i media och ni tror på det. För det sänds ju i media samt tv… då måste det vara sant.. redan glömt av covid?
Senast redigerad av DevilsDen 2025-06-09 kl. 17:21.
Citera
2025-06-09, 17:21
Medlem
NirvanAs avatar
Hur ska dom utvisa Greta? Hon vägrar ju flyga?
Citera
2025-06-09, 17:22
Medlem
Citat:
Ja det är fejk, det är regisserat. Dom har planerat detta länge och alla är väl informerade, även Is Ra El samt Sverige, underrättelse i båda länder osv. Regering samt UD. Dom som behöver veta.
Hade inte "regeringen" och UD sagt exakt typ samma sak om jag hade fått flippen och fått för mig att åka dit?
Citera
2025-06-09, 17:23
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
Hade inte "regeringen" och UD sagt exakt typ samma sak om jag hade fått flippen och fått för mig att åka dit?

Du hade förmodligen blivit sänkt i din båt på 1 min.

Skrämmande att så många inte verkar förstå att media inte är en verklighet. Den är manipulerad för olika syften samt agendor. Ni har långt kvar om ni inte förstår detta. Det betyder att media kan regissera vad som helst och ni tror på det…. Farligt…
Senast redigerad av DevilsDen 2025-06-09 kl. 17:31.
Citera
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
https://www.mfa.gov.tr/no_-118_-isra...lesi-hk.en.mfa

Då även turkiska medborgare ombord på Madleen kidnappades har nu Turkiets regering protesterat mot Israels sjöröveri. Men någon protest mot Sveriges sionistiska regering är väl knappast att vänta.

Att Turkiets regering skulle bry sig mer om sina medborgare än vad Sveriges regering bryr sig om sina såg man knappast komma!
Så du är förvånad att ett land som styrs av islam protesterar när Israel gör något ? Smart.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur ska dom utvisa Greta? Hon vägrar ju flyga?
Dom skiter nog högaktningsfullt i hennes resepreferenser. Vad skall hon göra om dom lyfter ombord henne på planet i handfängsel liksom?
Citera
2025-06-09, 17:25
Medlem
Citat:
Du hade förmodligen blivit sänkt i din båt på 1 min.
Inte osannolikt.

Nu är ju jag inte absolut dum i huvudet och försöker lyssna på UD's råd.
Citera
2025-06-09, 17:25
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Även i Frankrike kräver man att de kidnappade medborgarna släpps:
Sex franska medborgare befann sig på fartyget ”Madleen” när det bordades av Israels militär på internationellt vatten. Frankrikes president Emmanuel Macron kräver att de ska få återvända till Frankrike "så snart som möjligt", rapporterar Le Monde.

https://www.dn.se/varlden/senaste-ny...-mellanostern/
Men det kräver inte Sverige. Här talar istället vår sionistminister, förlåt utrikesminister, om att aktivisterna har "ett tydligt eget ansvar".
Sverige som land kan inte ta ansvar för medborgare som är korkade nog att frivilligt åka till krigszoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in