• 2
  • 3
2025-06-13, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Dom tror dom är något. Inte fan ser jag män jaga dom dock? Keffat liv fick spela in en aggressiv låt mot dom av en anledning jävla grisflickor! https://www.youtube.com/watch?v=B76Iwh5F2kI

Punda mindre, så löser det sig även för dig
Citera
2025-06-13, 00:36
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malovakrazer
Har märkt ett mönster, det är nästan aldrig tiopoängare eller alltså drömkvinnorna som uttalar sig om absurda preferenser om män öppet.

Var träffar du dessa skönheter? Kanske hör du dem inte klaga för att du inte träffar dem?

Sedan är nätdejting skit, folk tror att en lista ska kunna leda till kärlek. Ja klart vissa grundläggande saker måste vara med, som liknande värderingar. Men förutom det är listor trams.
Citera
2025-06-13, 21:04
Medlem
Malovakrazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdkommissarie
I min värld så är det alltid fula, feta, bittra, ensamma, elaka och oattraktiva män som klagar på kvinnors utseende. Jag har sällan hört kvinnor gnälla på mäns utseende vare sig dom är fula eller snygga. Skaffa dig ett liv för helvete.
Skaffa mig ett liv? Lmao jag har livet jag alltid velat just nu och peakar ordentligt.
Citera
2025-06-13, 21:06
Medlem
Malovakrazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Dagens incel-gråta ut-tråd
Kan anställa dig som dammsugare dem dagarna jag spillt lite extra på mattan lmao.
Citera
2025-06-13, 21:08
Medlem
Malovakrazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Hahaha, fan vad denna tråd fick mig att asgarva. TS har skrivit så många avslöjande saker. Att det för det första inte är en speciellt begåvad person ( det var ju verkligen en chock) och för det andra har han blivit djupt sårad av en av dessa kvinnor.

Tala om om överkompensera. Du får gå vidare som oss andra grabben. Att skapa trådar och hävda sig själv. Man ser rätt igenom dig LOL!

Kan aldrig minnas att det var så många bittra incels när man var yngre. På 90-talet. Å andra sidan att TS blir nobbad, är ingen större överraskning. Helvete vad dessa kvinnor minsann ska känna eran vrede för att dom inte varit intresserade. Sök hjälp för helvete! LOL.

Och du vill alltså prata om hur dessa kvinnor pratar om mäns utseende. Har du läst din huvudrubrik t ex?
Aj aj aj... Lille Pojke, jag pekar bara ut dubbelmoraler, inget annat.
Citera
2025-06-13, 22:08
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Punda mindre, så löser det sig även för dig
Berätta om mitt "pundande" kanske lär mig något?
Citera
2025-06-14, 09:04
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Kan anställa dig som dammsugare dem dagarna jag spillt lite extra på mattan lmao.

Vad betyder det?
Läs en bok eller nåt, så kanske du lär dig svenska. Bara för att du är incel kan du inte bara runka på dagarna.
Citera
2025-06-14, 10:37
Medlem
Citat:
Aj aj aj... Lille Pojke, jag pekar bara ut dubbelmoraler, inget annat.

Vilken dubbelmoral menar du? Låter mest som att du blivit dissad av någon "rysligt fet kvinna".

Tror inte på din tes (det låter mest som något du observerat på sociala medier, inte i verkligheten), men även om du kulle ha rätt så spelar det väl ingen roll vad kvinnor du inte är intresserade av säger om ditt eller andra mäns utseende.

Att bli så "kränkt" av en diss känns rätt främmande. Lite feminint nästan.
Citera
2025-06-17, 06:49
Medlem
Malovakrazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Vad betyder det?
Läs en bok eller nåt, så kanske du lär dig svenska. Bara för att du är incel kan du inte bara runka på dagarna.
Garanterar att jag lever bättre än dig 😂
Citera
2025-06-17, 08:32
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Garanterar att jag lever bättre än dig 😂

Än du heter det
Citera
  • 2
  • 3