Citat:
Ursprungligen postat av
Tuppruskaren
Ja min vänner, Flashback har en slogan som lyder "Yttrandefrihet på riktigt" Vilket vi alla kan se efter Maviels övergrepp på mig inte stämmer.
Jag har gjort en studie i hur vi antirasister behandlads av SD-styrda mods på flashback.
När jag skulle presentera min analys får jag inte det, för det är "trams" punkt slut. Då studien inte föll SD-modden Maviel i smaken så ska det låsas och varnas.
Jag kräver att Admin kommer hit och styr upp detta. Det finns ingen regel mot att man inte får diskutera huruvida Flashback är köpt av SD eller inte. Att kritik mot Flashback och SD avskrivs som trams bekräftar bara min tes. Så Admin, är Flashback köpt av SD? Om svaret är ja, så lämnar jag direkt.
Maviel gjorde rätt bedömning. Ämnet i sig kan säkert diskuteras med tanke på trollkonto mm men inte med den trådstarten. Du påstår dig ha gjort en "studie" eller ett "experiment" och utifrån det gjort en knivskarp analys. Men det finns inget underlag att ta ställning till, bara ditt ord och ett påstående om en "knivskarp analys".
Det gynnar säker SD bättre med att ha självutnämnda antirasister starta dåligt underbyggda trådar än att, som sig bör, skicka dem i papperskorgen.
Du tycks inte tro på din egen tes då du lovade att lämna direkt om det var så men är tydligen fortfarande kvar.
Om det haglade varningar så förstår jag inte att du inte är avstängd, men det var kanske en mycket liten hagelstorm?
Om du skulle lägga lika mycket energi på en bra trådstart som du gör på den här klagotråden så skulle din tråd funnits kvar.
För övrigt så är Maviel en av de vettigaste moderatorerna.