Citat:
Ursprungligen postat av
Takimoto
Jag har övervägt att leta utomlands då det inte finns några anständiga kvinnor som nätdejtar i Sverige.
I östeuropa tror jag nätdejtingscenen med utlänningar handlar mer om sugar dating än långsiktiga relationer. Dessutom sägs det att kvinnorna där har ett jävla temperament.
Tar man asien så har du dels thailand och kringliggande. Det är den fulaste asiatiska fenotypen enligt mig, möjligtvis med undantag för filipinerna. Känner samtidigt att de länderna är lite för tredje världenish, så relationen skulle bli för transaktionell på snudd till människohandel. Jag tror också att man får svårt att relatera till varandra på ett djupare plan om man är uppväxta i skilda världar med extremt olika levnadsstandard.
Sedan har vi japan och korea. Där talar ingen ett ord engelska så de faller bort direkt.
Kvar har vi kina. Där har jag ingen aning om hur förutsättningarna ser ut och hur kvinnor är. Det är i vart fall inget fel på dem utseendemässigt och det är lite mer avancerat folk än de länder som ligger mer söderut.
Men oavsett vilket land man letar i så ter det sig tyvärr ganska opraktiskt när man tänker efter. Flyga runt hela jordklotet bara för att träffas en vecka liksom. Att abrupt släpa hit någon och bo tillsammans är heller inte optimalt.
Du glömde de bästa kvinnorna i världen som du hittar i Sydamerika, kristna och med samma värderingar som vi hade hemma för en generation sedan
Dessutom europeiska gener så ni kan göra barn som kommer likna dig