• 1
  • 2
2025-06-08, 12:08
Medlem
Knyt handen runt kuken och sätt den mot hålet. Pumpa ett tag så (typ som att du runkar fast du rör kroppen istället för handen). Se till att ollonet i princip bara touchar hennes anus. Efter en stund kan du låta ollonet komma lite längre in. När detta går bra tar du ett stryptag runt hennes hals med armen och kör in hela(långsamt). Har hittills inte träffat någon tjej där detta inte funkat. Och alla har älskat det. Behövs inte ens glidmedel.
Citera
2025-06-08, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skotarn
Har träffat en tjej som väldigt gärna vill ta den i stjärten, jag har också fantiserat om det tidigare. Och jag får fan inte in den. Vad är det för fel på mig? Jag tappar ståndet när kaptenen ska in.
Trycker du ner kopplingen innan du ska växla?
Citera
2025-06-08, 20:44
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skotarn
Har träffat en tjej som väldigt gärna vill ta den i stjärten, jag har också fantiserat om det tidigare. Och jag får fan inte in den. Vad är det för fel på mig? Jag tappar ståndet när kaptenen ska in.

Blå piller
Citera
2025-06-14, 06:42
Medlem
Onan-erarens avatar
Är hon avslappnad eller spänd, muskler spänns ju vid nervositet å ska du köra utan kondom så bör det smörjas ordentligt där bak, när ni blir vana vid analsex så går det lättare, jag körde mitt ex regelbundet i 2:an de sista 2 månaderna när hon var gravid med vår son, och hon gillade det faktiskt. Övning ger färdighet.
Citera
2025-06-14, 06:43
Du måste äga rövhålet för fan (tror jag)
Citera
2025-06-14, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
"Kaptenen" har högre IQ än vad du har och förstår att bajshålet är till för "exit only".
En del tycks tänka med kuken, men i enstaka fall har kuken uppenbarligen rätt...
Skulle gissa att människan ägnat sig åt analsex alltid. Män har ju till och med prostatan där som ger njutning.

Att just du inte gillar analsex är ju givetvis ok men du får nog acceptera att många andra gör det.
Citera
2025-06-14, 23:55
Medlem
CuriousMind69s avatar
Mottagaren måste slappna av för att porten ska öppnas sas. Detta görs lättast genom att använda ett insmort finger och när du känner att muskeln slappnar av, kanske ett till finger. Därifrån bör det vara lättare att trycka in kuken eftersom muskeln är avslappnad. Men det hjälper även att hålla i kuken når man trycker på, innan man kommit in.

Om mottagaren gillar analt kanske det finns buttpluggs i leksakslådan? Be henne sätta i en sån innan och ha vaginalt sex först. Sen ta ur pluggen och kör in kuken.
Citera
2025-07-12, 21:46
Medlem
Roidberts avatar
Vaselin kan underlätta rejält. Föredrar själv att använda mig av babyolja, men vaselin är praktiskt vid de tillfällen då det är svårt att tränga in i analöppningen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in