2025-06-10, 07:01
Medlem
Rybars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Vi har en demokratiskt vald president som vill hindra okontrollerad migration.

Vi har en odemokratisk opposition som vill ha 100 % okontrollerad migration som är fascister och diktatorer.

Röstboskap, precis som vänstern gör i Sverige, vänstern skiter fullständigt i om invandrare våldtar mördar säljer droger bara de får deras röst.

Sen är det Trumps fel som vanligt😂
Trump borde klassa det som ett proxykrig, se bara vilken flagga våldsverkarna viftar med😡
Men det har vänstern börjat förstå och de skriver fanatiskt att invandrarna ska byta till 🇺🇸 .
Citera
2025-06-10, 07:04
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans.Redux
SVT har hittat en kvinna som anser L A är en fantastisk stad

Detta kan jag skriva under på, som har bott en tid i staden.

Citat:
och det skulle inte varit så mycket stök om inte ICE och sedan nationalgardet sats in av Trump.

Ja det kan nog de flesta också rent objektivt hålla med om.
Citera
2025-06-10, 07:16
Medlem
Citat:
SVT har hittat en kvinna som anser L A är en fantastisk stad och det skulle inte varit så mycket stök om inte ICE och sedan nationalgardet sats in av Trump.
Utmärkt neutralt för min mediaskatt.
.....så länge de intervjuar en blåslagen US Marines imorgon.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/p...a44473982c0f3b

700 från marinkåren och 2000 till nationalgardet:
https://yle.fi/a/7-10079375

SVT kan nog säkert hitta en kvinna med motsatt åsikt också om de hade velat.
Citera
2025-06-10, 07:16
Medlem
Moobs avatar
Sånt här har vi att vänta i sverige också om SD kommer till makten och ska försöka kontrollera invandrarna. Det kommer sluta i kaos givetvis, och här har vi inga nationella insatsstyrkor i samma omfattning, så utgången är rätt given.
Högaffektivt bemötande har aldrig varit speciellt framgångsrikt. Man har mycket att lära av psykvården att det lågaffektiva är så mycket mer effektivt.
Citera
2025-06-10, 07:19
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
SVT kan nog säkert hitta en kvinna med motsatt åsikt också om de hade velat.

Det är nog svårt att tro, det är oerhört få som stödjer denna eskalering av Trump. Vi pratar om detta runt lunchbordet på min arbetsplats (tech-bolag) och det är 100% som menar att eskaleringen är Trumps fel.

Det är stort sett bara incels tangentbordskrigare (arbetslösa eller incels) som "hejar" på Trump. Inga kvinnor ute på stan, definitivt.
Citera
2025-06-10, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det är nog svårt att tro, det är oerhört få som stödjer denna eskalering av Trump. Vi pratar om detta runt lunchbordet på min arbetsplats (tech-bolag) och det är 100% som menar att eskaleringen är Trumps fel.

Det är stort sett bara incels tangentbordskrigare (arbetslösa eller incels) som "hejar" på Trump. Inga kvinnor ute på stan, definitivt.

LA är ju ökända för sin gängkriminalitet. Trump vill styra upp detta. Varför är det mindre kaos i republikanska städer?
Citera
2025-06-10, 07:24
Medlem
Rookie81s avatar
Mostly peaceful protests igen alltså. Vänstern levererar, najs!
Citera
2025-06-10, 07:28
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:

Och det bekräftar min hypotes över att kvinnor inte ska ha rösträtt. (då hade invandringspolitiken redan varit löst)

Och nej, jag "hejar" inte på trump, eller de som demonstrerar. båda sidor är idioter.
Citera
2025-06-10, 07:32
Medlem
Bilderberg78s avatar
Det är till och med skämt i komedifilmer Poliskolan och liknande , protester sprider sig läste jag. Det är svarta som gör kravaller som håller polisen upptagen som de kastar sten och skit på, sedan kommer alla svarta i närheten och bryter sig in i varuhus och butiker och plundrar dem på allt utan att åka fast.

Sedan vill alla göra samma i andra städer när de ser det på tv. kravaller och plundra. En fredlig demo bliv till ett öppet mål för en tv, Ye west sneakers och allt bling bling de behöver.

Det här visar de i i Aftonbladet, de håller poliserna borta när andra passar på att plundra och bränner ner hela staden snart.
https://x.com/OliLondonTV/status/1931970337882943738
Senast redigerad av Bilderberg78 2025-06-10 kl. 07:39.
Citera
2025-06-10, 07:42
Medlem
Karmans avatar
Citat:

Den "undersökningen" ger jag inte mycket för. För det första är den ju gjord (vad jag förstår) i det hjärntvättade Sverige, för det andra är den helt ovetenskaplig och därmed irrelevant. I USA däremot, är jag säker på att Trump har majoriteten på sin sida i migrationspolitiken.

Detta upplopp av vänsterslödder startade när migrationsmyndigheten gjorde sitt jobb, vilket de givetvis inte tål. Det enda är att sätta hårt emot hårt mot dessa antidemokrater och illegala invandrare.
Citera
2025-06-10, 07:44
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Varför är ni på högerkanten så förtjusta i att blint följa auktoriteter? Det har framkommit felaktigheter i hur ICE agerat. Varför tycker ni att man inte bör protestera mot det?
För att man gillar sitt land och vill bevara det, vilket är svårt när världens alla människor kommer, alla med olika värderingar.

Tycker du det är viktigt att stå upp för illegala invandrare som vistast i landet?
Citera
2025-06-10, 07:50
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Jag försöker se problemet och ännu så har han bara gjort vad han borde, och nationalgardet är till för detta inte kontroversiellt alls. Polisen blev attackerad av huliganer och enligt protokollet får de då denna förstärkning.

Men vad han än gör rätt eller fel, så måste det kallas för fel eftersom det är han, ett politiskt jippo från demokraterna som inte har en ledare, idéer eller riktning längre och är bara mot Trump i allt i praktiken.

Nja, demokraternas enda idé är att behålla (och importera mer) utländska gängkriminella. Det är i grunden även den svenska vänsterns recept för hur Sveriges skall bli ett textilland igen- medan medborgarna betalar under tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in