2025-06-09, 23:47
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Joe Biden och Kamelen Harris/Walts var ju bättre eller hur?
Lite bättre trots deras brister, absolut.
Citera
2025-06-09, 23:49
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Dina inlägg.
Hade du bott i USA hade du bott på Skidrow
Och det baserar du på vad? Nä hade jag bott i USA så hade jag ägt en liten farm med en jävla massa skjutvapen..
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Så jävla sant, bara vänster människor som inte kan förstå detta förens de blivit våldtagna och mördade.....

Sluta med dillandet om "vänster". I stort sett alla de rikaste i USA är emot Trump, och de är inte vänster.

Man är inte vänster för att man är emot fascism och diktatur. Företag och rikedom frodas bäst i en liberal marknadsdemokrati. Det fattar man om man är intelligent.
Citera
Medlem
Citat:
Så jag är retarderad då enligt dig, vad grundar du det på?

Jag älskar det Trump står för och önskar jag bodde i USA, jag HATAR allt som är vänster och allt skit de står för

Han är enbart lydgosse till sina överherrar. Högern går rakt i fällan, i hopp om att få revansch på vänstern och så snart övervakningen och Bitcoiniseringen införs, så finns ingen återvändo.

I det digitala koncentrationslägret som är på frammarsch så kommer högern och vänstern fortfarande kasta skit på varandra utan att fatta ett skit.
Senast redigerad av delfintanke 2025-06-09 kl. 23:51.
Citera
2025-06-09, 23:52
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Sluta med dillandet om "vänster". I stort sett alla de rikaste i USA är emot Trump, och de är inte vänster.

Man är inte vänster för att man är emot fascism och diktatur. Företag och rikedom frodas bäst i en liberal marknadsdemokrati. Det fattar man om man är intelligent.
"All refugees are welcome here" känner du igen den sloganen som du säkert står/stod bakom?
Citera
2025-06-09, 23:52
Nu börjar den stora folkmassan röra på sig. Undra vart de är på väg.
Citera
2025-06-09, 23:53
Medlem
TUKs avatar
Sätter verkligen Trump in militären mot det amerikanska folket?
Jag ser i princip enbart Palestinska och Mexikanska flaggor bland demonstranterna. Inte speciellt amerikanskt alltså.
Citera
2025-06-09, 23:54
Medlem
Citat:
"All refugees are welcome here" känner du igen den sloganen som du säkert står/stod bakom?

Nej det har jag aldrig gjort. Okontrollerad migration är definitivt dåligt, och ännu värre är fascism och diktatur.
Citera
2025-06-09, 23:56
Citat:
Nej det har jag aldrig gjort. Okontrollerad migration är definitivt dåligt, och ännu värre är fascism och diktatur.
Ok, vad tror du Trump gör detta för? Miljoner illegala immigranter, vet inte hur det är i Sverige men i USA Illegal = Kriminell --> Ut
Citera
2025-06-09, 23:56
Medlem
Citat:

Alla som är ute på gatorna, kastar stenar, tänder på polisbilar och ställer till med kaos. ÄR vänster.
Citera
2025-06-09, 23:58
Medlem
Citat:
Ok, vad tror du Trump gör detta för? Miljoner illegala immigranter, vet inte hur det är i Sverige men i USA Illegal = Kriminell --> Ut

Det är din rätt att tycka så. Det är inte speciellt intelligent, och jag tycker nog mest lite synd om dig för att ha hamnat så fel i livet. Men som sagt, du får tycka så.
Citera
2025-06-09, 23:59
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Alla som är ute på gatorna, kastar stenar, tänder på polisbilar och ställer till med kaos. ÄR vänster.
Tack, exakt så är det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in