2025-06-08, 18:16
Medlem
Fruktansvärt odemokratiskt av vänstersidan.

Fan acceptera att ni torska nångång?

Och Trumpsupportrarna ska få käka upp 6 januari i all evig tid. What about this?

Nu står alltså staten Californien bak detta? Då har man väl inget annat val än att gå in militärt och plocka bort Guvernören och pedofilen Newsom.
Citera
2025-06-08, 18:19
Avstängd
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Framförallt är det ju kriminella som har utvisats som Kilmer Garcia vilket demokraterna är emot.

Sen så är ALLA illegala invandrare kriminella per definition.

Sen så behöver fattiga amerikaner precis som arbetslösa européer och svenskar de jobb som väl finns.

Att Newscum och demokraterna sitter i sina elfenbenstorn och palats/slott och bryter mot lagen och struntar i invånarnas väl och ve är en annan sak. De kan väl äta bakelser istället tänker de om de som inte är rika i västvärlden.
Du är uppenbarligen fast i en alternativ verklighet skapad av maga-sekten.
Republikanerna får väl möta verkligheten i mellan-valen.
Citera
2025-06-08, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Du är uppenbarligen fast i en alternativ verklighet skapad av maga-sekten.
Republikanerna får väl möta verkligheten i mellan-valen.

= jag har argument och du inte.

Du representerar den rikaste 1 % men ingen annan.

Vanligt folk är de som förlorar på att lagar och regler inte följs herr Rotschild.
Citera
2025-06-08, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wisconsin-Nights
Jag tycker man ska följa lagen.
ICE och FBI hade rimligtvis kunna verkat mindre iögonfallande och lämnat pansarbilarna och uniformerna hemma.

Det hade säkert gått att samordna något med den befintliga ordningsmakten. Typ att alla anhållna får en pratstund med ICE och FBI.
Lugnt, diskret och sansat.

Myndigheterna kan då på ett lagligt sätt mata en jämn ström av folk genom den juridiska processen i befintliga immigrationsdomstolar.
Detta funkade fint för alla tidigare presidenter, som utvisade fler än vad Trump gjorde under sin första period.

Trump vill såklart ha den här konfrontationen, helst nu när skolor och universitet tar sommarlov.

LAPD har beordrats att inte samarbeta med migrationsverket av guvenören Newscum. Så heladelstaten Kaliforninen är en kriminell terrorstat, "sanctuary city" som inte ingrep för att skydda den goda federala poliserna och tjänstemännen.

Sen så här du rätt i att Trump så klart tjänar på det här.

Den enkla lösningen är ju såklart att alla i samhället bara hjälps åt att deportera de kriminella svinen. Men de vill inte vänsterterroristmiljonärerna, där skon klämmer.
Citera
2025-06-08, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Nu skickar Trump in NG mot delstaten och borgmästarens vilja. Alltså det som ljuggänget (Maga) hävdade att Trump inte kunde vid stormningen av Kapitolium.

Han kunde inte pga det var hans egna grabbar som begick terrordåd. Men när det kommer till fullt legala demonstrationer har han inga större problem med att använda övervåld.
Citera
2025-06-08, 18:33
Avstängd
GustavAnders avatar
Citat:
= jag har argument och du inte.

Du representerar den rikaste 1 % men ingen annan.

Vanligt folk är de som förlorar på att lagar och regler inte följs herr Rotschild.
Rikaste 1 % ? , du menar trump och hans finansiella stöttepelare.
Du är en super-loser.
Citera
2025-06-08, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Good-Man
Jag antar att ICE gjort sånt här förut, så varför så oroligt den här gången? Är det helt enkelt för att de gjorde jättemånga räder?

Edit:
Som jag förstått var det "hårdare tag" den här gången där "folk i princip jagades nerför gatorna" enligt vad jag läste. Då förstår jag att det väckte mer uppståndelse.

Det är förmodligen betalda "protestanter".

Sen så åker proffsterrorister dit från hela landet med pappas privatjet.
Citera
2025-06-08, 18:40
Medlem
A-Good-Mans avatar
Citat:
Det är förmodligen betalda "protestanter".

Sen så åker proffsterrorister dit från hela landet med pappas privatjet.
Tycker det verkar vara förhållandevis få protestanter i de LIVE-videos jag kollat nyss på. Hade förväntat mig stora ilskna folkmassor men inte alls så mkt folk tycker jag.
Citera
2025-06-08, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Rikaste 1 % ? , du menar trump och hans finansiella stöttepelare.
Du är en super-loser.

Det kommet en illegal invandrare person x, till stad A.

Utbudet av arbetskraft ökar vilket sänker lönerna för de som konkurrerar om liknande jobb = lågavlönade.

Brottslighet ökar och de som riskerar stöld, mord och våldtäkt är de som ffa bor i samma område som x.

Arbetsgivare y tjänar mer pengar men på grund av skatteplanering så betalas ej mer skatt.

Fattige Z förlorar sitt jobb då han krävde högre lön och ersattes av x.

Vilka är det som motsätter sig deporationer. Framförallt snorrika människor som har gått på Harvard etc. och gått med i demokraterna för att gynna sig själva.
Senast redigerad av 1ulvius9 2025-06-08 kl. 18:46.
Citera
2025-06-08, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Good-Man
Tycker det verkar vara förhållandevis få protestanter i de LIVE-videos jag kollat nyss på. Hade förväntat mig stora ilskna folkmassor men inte alls så mkt folk tycker jag.

Det var väl någon Elin i Sverige eller liknande som protesterade mot en utvisning men inget ens i Sverige som tilldrar sig större uppmärksamhet. Inget som en cracknigger bryr sig om direkt.

En pundare med tio olika substanser i blodet måste nog avlida i samband med polisingripande för att det ska bli något.

Sen så vill man nog inte möta fel nationalgardesmilitär i en mörk gränd.
Citera
2025-06-08, 18:49
Avstängd
GustavAnders avatar
Citat:
Det kommet en illegal invandrare person x, till stad A.

Utbudet av arbetskraft ökar vilket sänker lönerna för de som konkurrerar om liknande jobb = lågavlönade.

Brottslighet ökar och de som riskerar stöld, mord och våldtäkt är de som får bör i samma område som x.

Arbetsgivare y tjänar mer pengar men på grund av skatteplanering så betalas ej mer skatt.

Fattige Z förlorar sitt jobb då han krävde högre lön och ersattes av x.

Vilka är det som motsätter sig dekorationer. Framförallt snörika människor som har gått på Harvard etc. och gått med i demokraterna.
Dina beräkningar stämmer inte, vi talar om jobb som inte hade blivit utförda annars.
Du är löjligt obildad.

Hela USAs livsmedelsproduktion bygger på
invandrare från mexico sydamerika Asien.
Utan dom skulle USA kollapsa , alla med hjärna vet det.
Trump kommer att utvisa nåt 10.000- tal
sen går luften ur.

Sluta blanda in kriminella.
Senast redigerad av GustavAnder 2025-06-08 kl. 18:52.
Citera
2025-06-08, 18:58
Avstängd
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Kom med riktiga argument istället din korkade TDS PK mupp.
Det är ett argument din obildade trumpkork.

Den som tror den fete Trump som är född in i rikedom och känd för att håna alla som han kallar svaga står på vanligt folks sida är efterbliven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in