Citat:
Ursprungligen postat av
Martlet
Varför ska S blanda sig in i importerad skitreligion.
Skicka hem dem istället, som ni faktiskt lovat år 2015.
Vilka idioter. Aldrig har jag röstat S och detts bara stärker mina val.
Rösta aldrig S gott folk.
Titta vad de gjort med vårt en gång underbart fina land.
Avskum.
Varför S ska blanda sig med muslimer?
För att få deras röster i de politiska valen givetvis. Deras röster är vad som kan avgöra ett val för sossarna. Speciellt på kommunal nivå och i kyrkovalet.
Sossarna kliar islamisternas rygg och Islamisterna kliar sossarnas rygg.
Jag skulle gissa att muslimerna blev sura då pengarna och inflytandet över firandet gick till ABF och inte någon av deras egna organisationer.
Kanske går lite OT nu MEN detta förtjänar egentligen en egen tråd för det är så pass omfattande, viktigt och ett djupt kaninhål att dyka ner i så jag rekommenderar er att söka på det på egen hand.
Jag tror det hela började 1994 när Muslimska brödraskapet och Socialdemokraterna ingick ett avtal där MB skulle ena och uppmuntra muslimer att rösta på socialdemokraterna och i utbyte skulle MB och deras anhängare få vissa förmåner.
Minns inte exakt vad dessa var men jag tror det var politiskt och finansiellt stöd att bl.a bygga moskéer, starta skolor (de flesta om inte alla fick så småningom stänga), statligt stöd för deras organisationer så som Islamiska förbundet, Sveriges muslimska råd, Sveriges islamiska skolor, studieförbundet Ibn Rushd, politisk inflytande, särskilda rättigheter och särlagstiftning enligt Sharia för muslimer.
Tror det är allmänt känt hur Muslimska Brödraskapet lyckades att infiltrera och kapa Tro & Solidaritet, från början Sossarnas kristna organisation.
De har lyckats med att infiltrera staten, riksdagen och flera viktiga myndigheter. Främst genom Sossarna men även Miljöpartiet och Centerpartiet. Utan att överdriva så är islamister det absolut största hotet mot Sverige och svensk demokrati.
Några namn att söka på:
- Sameh Egyptsson (Förmodligen den i Sverige som är mest insatt i denna värld tillsammans med terrorforskaren Magnus Ranstorp. Sameh har bland annat gjort en hel avhandling om politisk islam. Har en intressant blogg med.)
- Mehmet Kaplan (Fd miljöpartist och bostadsminister)
- Helena Benaouda (Fd ordförande i Ibn Rushd. Hennes svärson är en känd terrorist som bl.a var med och skulle utföra terrordådet mot Jyllandposten i Danmark)
- Mariam Osman Sherifay (Socialdemokrat och tidigare rektor på bl.s Kista folkhögskola)
- Mahmoud Aldebe (En av grundarna till Sveriges Muslimska Förbund och make till Ebtisam Aldebe som säkert låter bekant. Centerpartisten som förhindrade att kristna konvertiter fick uppehållstillstånd när hon var nämndeman i migrationsdomstolen och sedan uteslöts ur C efter ett uppmärksammat mål i tingsrätten där hon satt som nämndeman)
- Ahmed Ghanem (Chef/fd chef i Göteborgs moské. Har gjort massa kontroversiella uttalanden. Hade en betalt praktiktjänst på Sveavägen 68)