2025-06-06, 22:57
Medlem
Tjena. Om man tittar på youtube och vill slippa se annonser och rekommenderade klipp osv. Om man bara vill se klippet och sen ha kommentarer från folk direkt nedanför hur gör man då?
Citera
2025-06-06, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plural69
Tjena. Om man tittar på youtube och vill slippa se annonser och rekommenderade klipp osv. Om man bara vill se klippet och sen ha kommentarer från folk direkt nedanför hur gör man då?

Rekommenderade klipp vet jag inte om man kan få bort. Men om du laddar ned brave browser, installerar ad block och ghostery så slipper du reklam
Citera
2025-06-06, 23:15
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Webbläsaren Brave.
Citera
2025-06-06, 23:27
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Antingen byter du till Brave som många rekommenderar eller så skaffar du addons till din befintliga browser som blockerar reklam.
Citera
2025-06-06, 23:44
Medlem
smickras avatar
Citat:

Skaffar premium?
Citera
2025-06-07, 00:48
Medlem
Vanliga adblock verkar inte fungera på Youtube mer. Ublock Origin fungerar fortfarande men är blockerat på Chrome. Jag använder därför Firefox som webbläsare med Ublock Origin installerat och det fungerar.
Citera
2025-06-07, 01:35
Medlem
På Android kör youtube vanced. På Android tv kör smarttube.
Citera
2025-06-07, 01:40
Avslutad
Jag kör Edge med Adblock, samt popupblocker, funkar klockrent
Citera
2025-06-07, 01:50
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Betala premium din snåla fitta

Det kan man tycka. Jag har tänkt lite att jag kan leva med reklamen . Någonstans ska pengarna komma ifrån. Men de senaste veckorna eller veckan verkar det som det eskalerat. Jag tog tid i går hur frekvent reklamen kom. Den kom varannan minut. Det var 8 reklamavbrott på en 16 min video. Då blir det olidligt. Det blir nog en ny webbläsare för mig.
Citera
2025-06-07, 05:10
Medlem
eftersom google äger youtube OCH chrome som nu AGGRRSIVT forsöker stoppa all annonsblockering på kuktube så är tyvärr annan webläsare enklaste lösningen om inte det finns något bra blocker.
Citera
2025-06-07, 06:04
Medlem
GertBennys avatar
Jag använder Mullvad VPN och deras Browser. Ibland måste man byta "vart man är" på VPN tjänsten eller göra "Are you a human" test innan man kollar på youtube. Men man slipper reklamen.
Citera
2025-06-07, 06:41
Medlem
BEATNGU-NR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColonelBurton
Vanliga adblock verkar inte fungera på Youtube mer. Ublock Origin fungerar fortfarande men är blockerat på Chrome. Jag använder därför Firefox som webbläsare med Ublock Origin installerat och det fungerar.

Ublock Originfungerar alldeles utmärkt på Chrome. Jag har kört det i flera månader och ingen reklam på youtube eller konflikt med Chrome!!!! Även lysande blockare när man fulstreamar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in