• 1
  • 2
2025-06-06, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
https://www.facebook.com/share/p/1Jm...ibextid=wwXIfr

Som någon annan påpekat är det en blinkning till De Geers ”skända flaggan” - konstverk från 70-talet. Inget att hetsa över.
Tack!
Många vänstermuppar där som dillar en massa smörja...
Citera
2025-06-06, 23:22
Medlem
TedGaandies avatar
Citat:

Som någon annan påpekat är det en blinkning till De Geers ”skända flaggan” - konstverk från 70-talet. Inget att hetsa över.

Inget att hetsa för? Ett "konstverk"? Så då ska vi helt bortse från att hon försöker hetsa folk på nationaldagen?

Och vi ska helt bortse ifrån att hon i åratal har gjort precis samma sak så fort vi Svenskar har "en dag"?

Hon är en sån oskyldig liten hora..
Citera
2025-06-06, 23:37
Medlem
fuskas avatar
Bilan borde dö i en trafikolycka, olycklig, ensam och rädd.
Top 5 äckliga människor
Citera
2025-06-07, 00:21
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGiggles
Måste säga att jag blev rätt bestört. På Facebook så skickade en person Bilan Osman ett inlägg för ca 14 timmar sedan. Hon har en svartprickig Palestina sjal och gör segertecken i sin profil. Inlägget hade 2-300 kommentarer och finns kanske kvar. Vad gjorde mig upprörd?
Så här står det ordagrant(tog skärmdump) Grattis alla på skända flaggan dagen !
Stort grattis alla på skända flaggan och svika fosterlands-dagen (hjärtaemoji efter)
Sen en bild på svenska flaggan och ordet ku..n
Ja ni vet sämre ord för killars könsorgan i vit liten rektangel mitt i flaggan.
Eid Mubarak oxå
står det under flaggan.
Vad tycker ni om detta???
Själv tycker jag det är extremt åtalbart rasistiskt.
Fler som uppmärksammat det?

Finns på Facebook och inte i någon tidning. Bilan är väl rätt körd där. Kollade svt-Rapport och där pratades det mest om det fina med landskapsdräkter.
Citera
2025-06-07, 01:03
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
En blatte som skändar den svenska flaggan skall omedelbart repatrieras! Är denna entitet född i Sverige så lämpar man av aset i närmsta öken. Det får vara slut på att dessa äckliga avarter förnedrar Sverige och dess nationalklenoder. Hon borde pryglas tills dess hon ber om ursäkt! (Obs, ingen uppmaning, bara en stilla önskan)
Citera
2025-06-07, 05:56
Medlem
Citat:

Va fan är det för cp logik? Bägge två borde naturligtvis straffas för landsförräderi.
Citera
2025-06-07, 07:13
Medlem
bithaxs avatar
Ja hur kan hon göra så med VÅR FLAGGA?!
Edogan hade gått i taket fan om någon brände en turkisk flagga på självaste Eid.
Citera
2025-06-07, 10:06
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Ja hur kan hon göra så med VÅR FLAGGA?!
Edogan hade gått i taket fan om någon brände en turkisk flagga på självaste Eid.

Och Erdogan är nån vi ska ta efter?

Kalla mig patriot om du vill men om valet står mellan "emulera Gollum" eller "låta folk göra vad dom vill för kul med en färggrann bit tyg" ... Ja jag är ju Svensk så det är ju självklart vad JAG väljer.
Citera
2025-06-07, 10:08
Medlem
triptykens avatar
Kul att hon lyckats trolla er dock... Hoppas er national var lika mysig och skoj som oss andras. Men antar att ni arggrät inomhus hela dan istället.
Citera
2025-06-08, 02:35
Medlem
När De Geer skändade flaggan var det olagligt och gjordes som ett inlägg i försvarsdebatten.

När Osman gör det finns det ingen lagstiftning som hon bryter emot. Hon gör det för att visa sitt förakt mot det land som tog emot hennes föräldrar.

Det finns alltså få likheter. De Geer utmanade yttrandefriheten och var beredd att straffas för sin åsikt. Det var provokativt och riktade sig mot makten. Osman gör en trött kopia men i en tid då det är riskfritt. Hennes hat riktas inte mot den makt som tagit emot hennes föräldrar och hyllat henne utan mot det svenska folket. Ett riskfritt ockupantbeteende.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in