2026-09-25, 00:23
Medlem
Isa sa en till smart sak....-Det kan väl inte finnas 2 olika flaggor med samma färger...Ok och varför kan det inte finnas det?Ditt dumma jävla pucko måste vissa vara så jävla efterblivna så jävla irriterande....det värsta är att jag inte tror hen skämtar tyvärr....efterblivna mähä!
Citera
2026-09-25, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LDRsuperfan
Avsnitt 8: synd att Bingos hora åkte ut tidigare men kvar är i alla fall Isa och Antonija. Är rätt nöjd med Isas bara ben som hon glatt visar upp. Även Antonija lyckades hora till det lite med sina tights och hyfsat korta och framförallt luftiga kjol.
Hennes härliga strumpbyxor och korta kjol fick mej att gå igång totalt!!! Så läckert!
Citera
2026-09-25, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Oavsett vad så är Bosse Andersson Sveriges dummaste.
I alla fall tjurigaste.
Citera
2026-09-25, 09:37
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoinrich
Isa sa en till smart sak....-Det kan väl inte finnas 2 olika flaggor med samma färger...Ok och varför kan det inte finnas det?Ditt dumma jävla pucko måste vissa vara så jävla efterblivna så jävla irriterande....det värsta är att jag inte tror hen skämtar tyvärr....efterblivna mähä!
Isa skar inte bara av kuken, utan även en del av hjärnan.
Citera
2026-09-25, 10:36
Medlem
Sjuttiotalistens avatar
Börjar ju bli rätt tydligt vem som är denna omgångs dummaste!
Det börjar på A och slutar på ankläpp…

Noll koll på allt utom förmodligen smink, fillers och naglar…

Citera
2026-09-25, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Isa skar inte bara av kuken, utan även en del av hjärnan.

Isa(k) jobbar åtminstone hårt med att se ut som en mycket dum bimbo med sitt läppslickande och ständiga pillande med håret.
Citera
2026-09-25, 20:42
Medlem
Ja hen lyckas vara som hen ser ut....Mattias visste inte va glass heter på engelska hahahahahhaa hur jävla dum kan man vara?Och inte trädgård eller moln på engelska hur kan man vara så jävla dålig på engelska det där är ju ord man lär sig när man e 8 år.Jag blir lika imponerad av lantisarnas intelligens varje gång.
Citera
2026-09-25, 21:39
Medlem
fardtjanstens avatar
Jag tvivlar på att Isa(k) kan vara så bäng i huvudet utan tror det handlar om att få så mycket TV tid som möjligt.
Hjärnsläpp kan man ju få, själv drabbades jag av det på Englands kung.
Citera
2026-09-25, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
De är kanske inte smartare än deltagarna, eller tittarna för den delen.

Nej, nu gjorde de ännu en miss i ett av de senaste avsnitten: "Vad kommer först? Åskan eller blixten?" - men åskan är ju namnet på själva naturfenomenet i dess helhet, medan det verkar som de var ute efter "Dundret eller blixten?" Och på så vis bidrar de återigen inte direkt till någon upplysning eller folkbildning
Citera
2026-09-25, 22:18
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osskall
Nej, nu gjorde de ännu en miss i ett av de senaste avsnitten: "Vad kommer först? Åskan eller blixten?" - men åskan är ju namnet på själva naturfenomenet i dess helhet, medan det verkar som de var ute efter "Dundret eller blixten?" Och på så vis bidrar de återigen inte direkt till någon upplysning eller folkbildning
Hur vill du formulera frågan?
Blixten kommer först sedan åskan det lärde man ju barnen när åskan kommer är faran över.
Åskväder med blixtar är väl vedertaget.
Citera
2026-09-26, 20:11
Medlem
Nej jag tror inte Isa fejkar.

Iom hon inte ens accepterar att hon är man kanske det är naturligt att hon har svårt tänka överlag?

Alltså jag har sett de mest bisarra saker som dessa transiga kvinnor säger. Som nyligen en person som faktiskt kandiderar till delstatspolitiker säga att "hon" får mens genom ändtarmen.

De här människorna tror på allvar dessa sjuka saker.

Angående dagens fel skulle jag ställa mig skeptisk till hur de framställde Tobleroneaffären. Inget konkret fel men den som vet vad som hände vet ju att det var mer än en Toblerone det rörde sig om.
Citera
2026-09-26, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osskall

Jo jag blev också förvirrad kring hur de formulerade frågan. Min första instinkt var att säga att de sker samtidigt (ljudet uppstår samtidigt som blixten slår ner). Undrar om de fått fel om de svarat så. Sen fastnade jag i att fundera kring detta.

Hade de sagt: "Brukar man se blixten först eller höra åskan först" hade det varit mer korrekt
. I a lla fall för mig... 😌
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in