2026-09-11, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Söta och skapligt kloka Antonija hade gärna fått hänga på. Trots att hon inte är det minsta "sexy".

Sexy eller ej, hon ser mumsig och ätbar ut.
Jag hade börjat med att käka rumpan och snabeln.
För mig är hennes snälla vibes sexy.
Men du tycker väl att nån sliskig, sliten, maskulint lång blondin som Julia Franzen är definitionen på sexy?

Synd att Dogge åkte ut. Han var intressant att följa. Läppläsningen var i nivå med en CIA-agents, om nu inte produktionen tabbade sig med hörlurarna och han kunde höra allt.

Calle är väldigt sympatisk och känns mest genuin, men också jävligt okunnig.

Isa å andra sidan vill uppenbarligen inte lämna programmet. Hen är dum, men gör sig ännu dummare för att få stanna kvar på TV. Det är väl inte så att hen har ett riktigt jobb som hen ska gå tillbaks till?

Daniel har också larvat sig tidigare för att få stanna kvar, men idag kändes han ärlig.
Citera
2026-09-11, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Men du tycker väl att nån sliskig, sliten, maskulint lång blondin som Julia Franzen är definitionen på sexy?
Går inte igång på sånt.
Citera
2026-09-11, 21:31
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn

Synd att Dogge åkte ut. Han var intressant att följa. Läppläsningen var i nivå med en CIA-agents, om nu inte produktionen tabbade sig med hörlurarna och han kunde höra allt.

Calle är väldigt sympatisk och känns mest genuin, men också jävligt okunnig.

Isa å andra sidan vill uppenbarligen inte lämna programmet. Hen är dum, men gör sig ännu dummare för att få stanna kvar på TV. Det är väl inte så att hen har ett riktigt jobb som hen ska gå tillbaks till?

Daniel har också larvat sig tidigare för att få stanna kvar, men idag kändes han ärlig.
Frågan är om inte du skulle platsa i programmet, inledningsvis skriver du Isa och sedan benämner du Isa som hen, varför?
I övrigt så är hon totalt intelligensbefriad, Dogge har en hel del onödigt kunnande och var värd att åka ut.
Kuggfråga på antal strängar tror jag, för en basgitarr har fyra så frågan är om det hade blivit ett godkänt svar på fyra och/eller sex strängar?
Citera
2026-09-11, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Frågan är om inte du skulle platsa i programmet, inledningsvis skriver du Isa och sedan benämner du Isa som hen, varför?

Jag vet inte vad som är värst, din bristfälliga interpunktion eller analytiska förmåga?

"Varför?"
Ja, vad tror du?
Han = Dogge.
Hon = Antonija.
Hen = transor och fjollor som Isa och Daniel.
Citera
2026-09-12, 23:31
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Hur kan inte 3 vuxna personer veta Irlands huvudstad????

Möjligt att det blir lite Off Topic här, men varför är det märkligt att folk inte känner till ett, förhållandevis, litet land i Europa och dess huvudstad??
Citera
2026-09-13, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollin-and-Turning
Möjligt att det blir lite Off Topic här, men varför är det märkligt att folk inte känner till ett, förhållandevis, litet land i Europa och dess huvudstad??

Ingår ändå i allmänbildning men vi blev lite ställda här hemma och snurrade till med Nordirland etc (Nordirland har Belfast så det var ju inte helt fel)
Citera
2026-09-13, 18:34
Medlem
Är det bara jag som känner mig äcklad av Isa?

Alltså det känns bara mer och mer för varje avsnitt.
Citera
Igår, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Är det bara jag som känner mig äcklad av Isa?

Alltså det känns bara mer och mer för varje avsnitt.
Inte äcklad men förvånad över hur korkad hon är! Tex inte ha en aning om vad Östersjön är.....
Citera
Igår, 08:42
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollin-and-Turning
För det ingår ju i grundutbildningen, för det är Europa, och inte nått nytt land som tillkommit senaste decenien, utan funnits i 100 år. Att ingen av 3 vuxna personer inte är säker att det är Dublin är skrämande tycker jag.
Citera
Igår, 12:13
Medlem
SodaFointains avatar
Idag är torsdagens avsnitt som utgick på tv
Citera
Igår, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Inte äcklad men förvånad över hur korkad hon är! Tex inte ha en aning om vad Östersjön är.....

Jag menar att jag inte kan äta medan jag tittar på detta kreatur.

Han/hon försöker ju tala med ljus röst men gör ibland något grymtande med basröst.
Sen utseendet med operationer.
Sen verkar det som att han/hon också förställer sig i precis allt, inklusive frågorna.

"Vad heter en person som kommer från Indien?"
"Ja jag tänkte man inte fick säga det där ordet man inte får säga, så jag skrev ursprungsbefolkning."
Citera
Igår, 23:02
Medlem
picapicans avatar
Snubben idag som inte visste vad Sagerska palatset är eller vilka Talmannen och Boris Johnson är, tog väl ändå priset? Trollade han...?

Trodde han på riktigt att Boris Johnson var Göran Persson?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in