2025-06-03, 23:45
Medlem
Hej! Min FWB (f27) och jag (m21) har pratat mycket om CNC på senaste. Hon har gett mig en nyckel till sin lägenhet, och vi har kommit överens om att hon den här veckan ska sova naken. Någon gång (hon vet inte när) kommer jag att smyga in och ta henne medan hon förhoppningsvis fortfarande sover. Detta blir hennes första CNC-upplevelse och min första gång med ett ”inbrottsscenario”.

Jag är lite nervös eftersom jag verkligen vill att det här ska bli fantastiskt för henne, men jag är inte helt säker på exakt vad jag ska göra när jag väl är i hennes sovrum. Jag vet att jag behöver mycket glidmedel och att jag måste vara hård innan jag går in. Vi har kommit överens om att det inte blir någon direkt förspel – penetrationen ska ske ganska direkt.

Det vi har gjort hittills:

Vi har haft grundliga diskussioner om gränser, önskemål och förväntningar, så vi båda vet vad som är okej och inte.

Vi har satt upp säkra signaler eftersom verbala safewords inte riktigt passar här.

Vi har planerat för aftercare så jag kan se till att hon känner sig trygg och omhändertagen efteråt.

Jag letar efter konkreta tips på hur jag ska röra vid henne, hur jag ska positionera mig, hur jag kan hålla stämningen och hur jag ska balansera min vanliga, lite mjukare dominanta stil med det mer primala och sadistiska som CNC kan innebära.

Jag har också en hel del leksaker (t.ex. rep, ögonbindlar, buttplugs, dildos, vibratorer) och skulle gärna ta emot förslag på hur jag kan använda dem i scenariot för att göra det ännu mer spännande för henne.

Alla tips och idéer, från mindset till små detaljer, uppskattas verkligen! Tack på förhand.
Citera
2025-06-04, 01:24
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johansss0n
Hej! Min FWB (f27) och jag (m21) har pratat mycket om CNC på senaste. Hon har gett mig en nyckel till sin lägenhet, och vi har kommit överens om att hon den här veckan ska sova naken. Någon gång (hon vet inte när) kommer jag att smyga in och ta henne medan hon förhoppningsvis fortfarande sover. Detta blir hennes första CNC-upplevelse och min första gång med ett ”inbrottsscenario”.

Jag är lite nervös eftersom jag verkligen vill att det här ska bli fantastiskt för henne, men jag är inte helt säker på exakt vad jag ska göra när jag väl är i hennes sovrum. Jag vet att jag behöver mycket glidmedel och att jag måste vara hård innan jag går in. Vi har kommit överens om att det inte blir någon direkt förspel – penetrationen ska ske ganska direkt.

Det vi har gjort hittills:

Vi har haft grundliga diskussioner om gränser, önskemål och förväntningar, så vi båda vet vad som är okej och inte.

Vi har satt upp säkra signaler eftersom verbala safewords inte riktigt passar här.

Vi har planerat för aftercare så jag kan se till att hon känner sig trygg och omhändertagen efteråt.

Jag letar efter konkreta tips på hur jag ska röra vid henne, hur jag ska positionera mig, hur jag kan hålla stämningen och hur jag ska balansera min vanliga, lite mjukare dominanta stil med det mer primala och sadistiska som CNC kan innebära.

Jag har också en hel del leksaker (t.ex. rep, ögonbindlar, buttplugs, dildos, vibratorer) och skulle gärna ta emot förslag på hur jag kan använda dem i scenariot för att göra det ännu mer spännande för henne.

Alla tips och idéer, från mindset till små detaljer, uppskattas verkligen! Tack på förhand.

Mitt enda tips är att snacka igenom en gång till med henne och följa "manus" till punkt och pricka. När du vet-vet exakt hur så ta det lugnt som fan. Det här är en uppbyggande scen och inte en snabb händelse. Låt det sträcka sig över en lång jävla tid och ta mer tid än du tror. Ditt jobb är inte att komma den kvällen - utan att hon ska ha kul.

Så läs av henne noggrannt i varje punkt- se till att ni snackat igenom scenen innan och att det finns ett FAKTISKT stopp-ord, OCH ett paus-ord som ni båda kan och kan använda er av.

och låt henne säga "ikväll" innan. Så att du vet att hon känner sig trygg i när det händer - det är ju ändå bara på lek och låtsas.

Resten löser sig i diskussionen. Snacka om vad hon tänder på i ord och handling. Försök inte gå ifrån det manuset för mycket utan håll dig inom dom ramarna och prata om vad dom ramarna är. Lita också på att hon ser dig som en man som hon kan ge det här uppdraget till. En man som hon ser som vettig, smart och trygg. Luta dig tillbaka på den insikten och lev dig in.

I övrigt så tycker jag ni verkar ha förberett er väl och att du har en bra känsla för att detta ska bli en go scen för henne. Hoppas att det går dunder.
Senast redigerad av triptyken 2025-06-04 kl. 01:26.
Citera
2025-06-04, 02:22
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Ditt jobb är inte att komma den kvällen - utan att hon ska ha kul.

Varför? Är han en lägre stående varelse i förhållandet som ska tjäna henne?
Citera
2025-06-04, 06:49
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Varför? Är han en lägre stående varelse i förhållandet som ska tjäna henne?

Därför att en scen så satans komplex och fipplig kräver en närvaro om han inte gjort den förr OCH att som snubbe är post-nut sänkan litet av ett problem om han redan från start har svårt att tänka på vad han ska hitta på.

Bättre att vara kåt hela kvällen och se det som en senare detalj.
Citera
2025-06-04, 20:37
Medlem
Är det inte bättre ni gör detta först några gånger när hon faktiskt är vaken och ni låtsas som hon sover? Kanske inte blir så najs ni tror om hon är i djupsömn och får nån chock.
Citera
2026-02-17, 10:55
Medlem
Uppdatering: Scenen gick hur bra som helst. Jag var dödsnervös men det släppte såfort det kom igång. Vi pratar fortfarande om det som en av de bästa scenerna vi båda någonsin haft. Så tack för tipsen, framförallt triptyken!
Dessutom kan jag meddela att vi har nu varit ett par i stort sett sedan dess. Hon flyttade in till mig i September Och det har bara blivit bättre sedan dess!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in