2025-06-03, 12:31
Bannlyst
Jag har förklarat att jag inte kan vara ihop med henne, hon sa ok vi kan vara vänner.

Lite får jag blickar av henne dock, och ibland har det hänt att hon satt sig nära på fikapausen.
Jag kanske inte förstår saken rätt?
Jag frågade om hon ville ses, hon sa ok vad vill du göra? Jag svarade dricka kaffe.

Sms kontakt runnit ut i sanden.

Vad tror nu? Bästa att bara vara kollegor och hitta nån annan?
Citera
2025-06-03, 12:35
Medlem
7hhhs avatar
Va, blev hon inte svinkåt och värsta intresserad när du skrev som du gjorde?
Citera
2025-06-03, 12:37
Medlem
empoisonnes avatar
Jag förstår ingenting. Hur och varför har du förklarat för henne att ni inte kan vara ihop? När frågade du om hon ville ses, var det efter eller innan du sagt att ni inte kan vara ihop? Låter konstigt allting. Jag tror att du bara ska vara kollega och låta det stanna så.
Citera
2025-06-03, 12:37
Medlem
Eftersom du har förklarat att ni inte kan vara "ihop" så är det väl antagligen bäst att hitta någon annan, ja?

Formulera dig lite bättre så får du antagligen bättre svar.
Citera
2025-06-03, 12:43
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Glaeken
Jag har förklarat att jag inte kan vara ihop med henne, hon sa ok vi kan vara vänner.

Lite får jag blickar av henne dock, och ibland har det hänt att hon satt sig nära på fikapausen.
Jag frågade om hon ville ses, hon sa ok vad vill du göra? Jag svarade dricka kaffe.

Du har ju förklarat att du inte kan vara ihop med henne så då undrar ju jag varför du bryr å undrar om du är helt körd hos henne. Är det för att du vill ha back up om det skiter sig med nån annan?
Citera
2025-06-03, 12:58
Medlem
SmegmaFris avatar
Det var väl detta du ville, eller??
Citera
2025-06-03, 13:34
Medlem
Intresse finns. Men du velar som en kärring. Man up. Du får först bestämma dig själv för en sak. Annars blir det konstigt när du gör en grej och vill det motsatta.
Citera
2025-06-03, 13:36
Medlem
Citat:

Eftersom att du uttrycklinen sagt att du inte vill vara ihop med henne så verkar det förnuftigt att inte bli ihop med henne, så... kör på det?
Citera
2025-06-03, 13:59
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:

Ärligt talat, hur i helvete skriver du? Det är omöjligt att förstå vad du menar och vad du frågar.
Citera
2025-06-03, 15:12
Medlem
Men vafan vill du med henne??? Du ger dubbla budskap..

Ena stunden vill du inte vara ihop med henne, nästa stund så undrar du om det är bäst å bara vara kollegor istället för mer?
Citera
2025-06-03, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hundskit89
Intresse finns. Men du velar som en kärring. Man up. Du får först bestämma dig själv för en sak. Annars blir det konstigt när du gör en grej och vill det motsatta.

Vad innebär man up att du tycker jag ska göra?
Citera
2025-06-03, 17:19
Avslutad
Citat:

Är du förvirrad eller? Du har ju själv sagt att du inte vill vara tillsammans med henne? Alltid själv varit rak och öppen, vill du ha henne som knullkompis så får du väl säga detta, dricka kaffe
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in