2025-06-09, 20:43
Medlem
Ny info! Mamman hade en älskare så pappan och farbröderna hade pistolhotat mammas älskare, det va så soc fick ögonen på barnen
Citera
2025-06-09, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Du kan ringa Huddinge kommun och efterfråga henne; PT, socialförvaltningen. Något får du faktiskt göra själv!

Huddinge kommun
Telefon: 08-535 300 00

Däremot kan jag bidra med en intressant bakgrund till hela soppan. Farföräldrarna till de tvångsomhändertagna barnen fick sin dotter, pappans syster, LVU:ad 2015. Då bodde familjen på Kästadalsvägen 4 i Huddinge.

LVU i flera generationer således. Sedan valde den tvångsomhändertagna dottern att arbeta inom socialförvaltningen. Känner arbetsgivare, arbetskollegor och brottsutredande polis och åklagare till den detaljen, dvs hur djupt detta hat går..?

Både farföräldrarna och deras son (pappan) och dotter förefaller ha svenska medborgarskap då inget annat nämns i någon av alla domar.

(i,a)

Googlar jag hennes namn så kommer det upp att hon jobbar som socialsekreterare i Stockholms Stad, alltså en annan kommun än Huddinge. Hade hon arbetat inom Huddinge kommuns socialtjänst så hade fallet antagligen tagits över av en annan kommuns socialtjänst. Just för att släkt inte får utreda släkt. Kanske inte alltid är så, det vet jag inte, men vad jag vet så är det oftast så de gör.
Citera
2025-06-09, 22:05
Avstängd
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NakedApple
Påläst om skitförhållanden är du i alla fall

Har rätt bra koll på LVU-processen. Men säg gärna vad som skulle vara fel i det jag påstått.
Citera
2025-06-09, 22:12
Medlem
Okeeeej, skvaller från tjejen

Peli* turha*
*n

Socialsekreterare på relationsvåld i Stockholms stad droppar adresser till skyddande boenden för våldsutsatta kvinnor till släktingar

Samma släktingar som terroriserar folkvalda och tjänstemän i huddinge

Familjen är ett mångkulturellt helvete
Citera
2025-06-09, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
Precis skicka ut skräpet omgående
Förmodligen lika bra att skicka med ungen så dom är nöjd
Citera
2025-06-09, 22:57
Medlem
Har vi mer info på föräldrarna? Bilder, Instagram, domar, fupar?

Pappan beskrivs som en person med högt våldskapital, vad grundar det sig i? Har han gängkopplingar? Vilket gäng? Jag tänker om han är utförare på egen hand eller lagt ut kontrakt.

Jag vet, många frågor..
Citera
2025-06-09, 23:31
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evy666
Ny info! Mamman hade en älskare så pappan och farbröderna hade pistolhotat mammas älskare, det va så soc fick ögonen på barnen

Många fel i den meningen. Barnens farföräldrar är inga farbröder. Redan i Aftonbladets första artikel och i trådstarten framkommer det att pappan är dömd för diverse brott, bl a hot med kolsyrepistol, mot en man.

Som jag redan delgett var det Kriminalvården som gjorde orosanmälan när båda föräldrarna häktades.

Var och en kan bedöma själva. Nedan länkas en dom om hedersrelaterad brottslighet mot mammans nya man. Hon hölls kvar av både sin egen och makens släkter i ett våldsamt äktenskap av hedersskäl. Dessutom var det mammans enda chans att få ha kontakt med de tre barnen.

Kallade du Fadimes svenska kärlek för älskare också? Stödjer du kurdhedersbrott, Evy666?

https://gofile.io/d/VzBCn0

Lite fakta om den turkiska terrororganisationen Grå vargarna:

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%A5_vargarna

Citat:
Ursprungligen postat av BouleAndBeer
Har vi mer info på föräldrarna? Bilder, Instagram, domar, fupar?

Pappan beskrivs som en person med högt våldskapital, vad grundar det sig i? Har han gängkopplingar? Vilket gäng? Jag tänker om han är utförare på egen hand eller lagt ut kontrakt.

Jag vet, många frågor..

Några svar får du i detta inlägg.
Citera
2025-06-09, 23:41
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Okeeeej, skvaller från tjejen

Peli* turha*
*n

Socialsekreterare på relationsvåld i Stockholms stad droppar adresser till skyddande boenden för våldsutsatta kvinnor till släktingar

Samma släktingar som terroriserar folkvalda och tjänstemän i huddinge

Familjen är ett mångkulturellt helvete

Det är tyvärr inte det minsta förvånande. Riktigt jävulskt att peka presumtiva hedersmördare till portarna för skyddade boenden där dödshotade kurdiska kvinnor får skydd.

Pågår polisutredning mot systern?
Citera
2025-06-10, 00:24
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Var och en kan bedöma själva. Nedan länkas en dom om hedersrelaterad brottslighet mot mammans nya man. Hon hölls kvar av både sin egen och makens släkter i ett våldsamt äktenskap av hedersskäl. Dessutom var det mammans enda chans att få ha kontakt med de tre barnen.

Så brukar hederskulturen fungera. Alla är involverade i förtrycket och i kontrollen.
Citera
2025-06-10, 00:44
Medlem
Citat:
Många fel i den meningen. Barnens farföräldrar är inga farbröder. Redan i Aftonbladets första artikel och i trådstarten framkommer det att pappan är dömd för diverse brott, bl a hot med kolsyrepistol, mot en man.

Som jag redan delgett var det Kriminalvården som gjorde orosanmälan när båda föräldrarna häktades.

Kallade du Fadimes svenska kärlek för älskare också? Stödjer du kurdhedersbrott, Evy666?

https://gofile.io/d/VzBCn0

Lite fakta om den turkiska terrororganisationen Grå vargarna:

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%A5_vargarna

Några svar får du i detta inlägg.

Du skriver om de Grå vargarna. Är det bara ett exempel eller leder det hela till att tankarna ska gå till en svensk MP-minister som fick sparken för snart 10 år sedan? M.K var också misstänkt för samröre med de Grå vargarna.
Citera
2025-06-10, 00:49
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Du skriver om de Grå vargarna. Är det bara ett exempel eller leder det hela till att tankarna ska gå till en svensk MP-minister som fick sparken för snart 10 år sedan? M.K var också misstänkt för samröre med de Grå vargarna.

Pappan säger (i tingsrättens dom som jag länkade) att mammans släkt tillhör Grå vargarna. Jag undrar om inte pappan och hans släkt gör det, eftersom allt pappan uppger i målet är "tvärtom". Det har nämnts i media att pappan har koppling till en organisation/nätverk.
Citera
2025-06-10, 06:34
Medlem
Citat:
Det är tyvärr inte det minsta förvånande. Riktigt jävulskt att peka presumtiva hedersmördare till portarna för skyddade boenden där dödshotade kurdiska kvinnor får skydd.

Pågår polisutredning mot systern?

Varför skulle det göra det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in