2026-01-19, 19:59
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Jag vet inte vad det är men det känns som man är ett barn på julaftonskvällen när det kommer nya spelare till klubben 😁. Det ger en lite glädje i vardagen som i bland är väldigt grå.

Ska bli kul och se MG även om man inte tittat mycket tidigare på CP under hösten. Han har väl varit ett utav namnen som står ut. Och på tal om CP så lär väl Wharton försvinna i sommar.
Citera
2026-01-19, 22:30
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Jag vet inte vad det är men det känns som man är ett barn på julaftonskvällen när det kommer nya spelare till klubben 😁. Det ger en lite glädje i vardagen som i bland är väldigt grå.

Ska bli kul och se MG även om man inte tittat mycket tidigare på CP under hösten. Han har väl varit ett utav namnen som står ut. Och på tal om CP så lär väl Wharton försvinna i sommar.

Det luktar flopp om homofoben hela vägen hit.

Nädå, han känns som en solklar värvning och lär göra mer avtryck än Semenyo. Hur bra ledare är han? Tänker på att han första tiden kommer behöva spela med mittbackar som inte alltid är så bra. Och med tanke på att Rodri ser ut som en skugga av sig själv så behövs det en mittback som tar kommandot.
Citera
2026-01-20, 23:19
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Tycker att det har varit lite väl tyst ifrån dig i kväll

Vilka tankar har du kring Man City`s match mot Bodö?
Citera
2026-01-21, 00:26
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Vad har du för tankar om att du tycker Bodö glimt är en stormakt i europeisk fotboll?

Gissar du var på plats där i nordnorge som den norrman du är.
Citera
2026-01-21, 08:27
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:

Nu för tiden får man bara citera mig om ens klubb någon gång försvarat sin PL titel.

Jag skrev vad jag tyckte i matchtråden.
Citera
2026-01-21, 18:04
Medlem
Svarta-Skatans avatar
City ersätter fansen som tog sig till nordnorge.

”Vi förstår att det var mycket resande för de fans som supportade oss i kylan under en svår kväll för oss på planen. Att täcka kostnaderna för biljetterna för våra resande supportrar är det minsta vi kan göra.”

Våra supportrar betyder allt för oss. Vi vet vilken uppoffring våra fans gör när de reser runt i världen för att stötta oss hemma och borta och vi kommer aldrig att ta det för givet”

https://www.msn.com/sv-se/sport/other/stj%C3%A4rnorna-ers%C3%A4tter-fansen-efter-cl-fiaskot/ar-AA1UFQNV?ocid=msedgntp&pc=LCTS&cvid=6970f55b415245 fb9bb4e9e2fc2bbca7&ei=28
Citera
2026-01-21, 18:10
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan

”Vi förstår att det var mycket resande för de fans som supportade oss i kylan under en svår kväll för oss på planen. Att täcka kostnaderna för biljetterna för våra resande supportrar är det minsta vi kan göra.”

Våra supportrar betyder allt för oss. Vi vet vilken uppoffring våra fans gör när de reser runt i världen för att stötta oss hemma och borta och vi kommer aldrig att ta det för givet”

https://www.msn.com/sv-se/sport/other/stj%C3%A4rnorna-ers%C3%A4tter-fansen-efter-cl-fiaskot/ar-AA1UFQNV?ocid=msedgntp&pc=LCTS&cvid=6970f55b415245 fb9bb4e9e2fc2bbca7&ei=28

Snyggt.
Citera
2026-01-21, 19:04
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan

Bra där när man bara spelar en halvlek. Fansen betalar för 90 minuter.

Måtte Haaland bänkas i helgen, fast nu vet jag inte vilken klubb som är bättre, Wolves eller City?
Citera
2026-01-21, 19:28
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Bra där när man bara spelar en halvlek. Fansen betalar för 90 minuter.

Måtte Haaland bänkas i helgen, fast nu vet jag inte vilken klubb som är bättre, Wolves eller City?

Fast 25£ är en bråkdel av vad det kostar att ta sig till Tromsö, att kanske övernatta och dricka och äta lite.

Men det är bättre än inget.
Citera
2026-01-21, 19:36
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Fast 25£ är en bråkdel av vad det kostar att ta sig till Tromsö, att kanske övernatta och dricka och äta lite.

Men det är bättre än inget.

Läser att det var kaptenerna som la i hop till 10000 för 373 personer. Får hoppas det var Rodris idé efter hans hjärnsläpp.
Citera
2026-01-21, 22:35
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vad har du för tankar om att du tycker Bodö glimt är en stormakt i europeisk fotboll?

Gissar du var på plats där i nordnorge som den norrman du är.
Ja, absolut. Bodö Glimt är helt klart en gigant i europeisk fotboll

Nädu jag var nog inte uppe i nordnorge för att se Bodö vs. City. Men i går så var vi alla norrmän, eller vad?

Citat:
Nu för tiden får man bara citera mig om ens klubb någon gång försvarat sin PL titel.

Jag skrev vad jag tyckte i matchtråden.
OK. Såg dig inte matchtråden i går.

Tror du att detta är början på slutet för Pep & Man City?
Citera
2026-01-21, 23:00
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ja, absolut. Bodö Glimt är helt klart en gigant i europeisk fotboll

Nädu jag var nog inte uppe i nordnorge för att se Bodö vs. City. Men i går så var vi alla norrmän, eller vad?

OK. Såg dig inte matchtråden i går.

Tror du att detta är början på slutet för Pep & Man City?

Nej, Pep kommer bara lämna självmant om krisen inte går att fixa, eller ser sämre ut. Han kommer vara här nästa säsong.

Pellegrini och Machini vann titlar innan Pep kom. Jag är säker på att titlar fortfarande kommer slåss om för tränaren efter Pep.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in