2026-06-14, 23:47
Medlem
Drickbacks avatar
Följer Enzo Fernandez Cucurella till Real Madrid? Verkar inte vara en omöjlighet och Chelsea vill ha £120m. Småväxel 🫪
Citera
2026-06-15, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Bernardo Silva —> Real Madrid till 2028 kan snart betraktas som en klar affär. Som vanligt kan allt krascha innan det är färdigt och även efter en påskrift.

Varför är väl frågan när man redan har Nico paz , Guler och bellingham, har inte silva samma position, eller han kanske är tänkt som nån sorts allround spelare typ valverde.

Den där lilla generationsväxlingen jag hoppades på med Paz, Endrick och Guler i ledande roller ser ut att kunna skjutas på framtiden nu när Mourinho vill ha rutinerade namn.

Cucurella och Enzo fernandez nästa in?
Senast redigerad av alanlissa87 2026-06-15 kl. 01:54.
Citera
2026-06-15, 05:36
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87
Varför är väl frågan när man redan har Nico paz , Guler och bellingham, har inte silva samma position, eller han kanske är tänkt som nån sorts allround spelare typ valverde.

Den där lilla generationsväxlingen jag hoppades på med Paz, Endrick och Guler i ledande roller ser ut att kunna skjutas på framtiden nu när Mourinho vill ha rutinerade namn.

Cucurella och Enzo fernandez nästa in?
Har dom drivet i sig?
Cucurella sägs bli klar under dagen, om Enzo också värvas återstår att se. RM behöver lägga många växelmynt på bordet innan Chelsea är nöjda.
Citera
2026-06-15, 09:52
Medlem
Gantss avatar
Vaknar upp för att se matchen och får se att Cucurella kommer säljas…

Var ju ifs väntat sett till att både han och Enzo var missnöjda över att Maresca (förlåt ormen) lämna Chelsea.

Sen så har man också ledningen som har fuckat upp allt. Usla värvningar som inte tar laget framåt vilket gör att bra spelare vill lämna.
Citera
2026-06-15, 11:49
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Och nyss sa Gudfadern i madrid att man inte skulle värva en mittfältare från Premier League. Både Enzo och Silva? Jag förstår varför Paz inte vill gå tillbaka nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in