2025-06-04, 15:04
Medlem
Drickbacks avatar
Modric, Real Madrid —> Milan
Citera
2025-06-04, 15:08
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Modric, Real Madrid —> Milan

Vilken jäkla värvning det hade varit för 15 år sedan.
Citera
2025-06-04, 15:41
Medlem
Jag missförstod. Ta bort!
Citera
2025-06-04, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Vilken jäkla värvning det hade varit för 15 år sedan.
Eller för tre år sedan.
Citera
2025-06-04, 16:46
Medlem
Drickbacks avatar
Veiga, Saudi —> Porto
Citera
2025-06-04, 21:26
Medlem
Drickbacks avatar
Cherki, Lyon —> Man City till 2030 för ~€35-40m.
Citera
2025-06-04, 22:24
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Veiga, Saudi —> Porto

Ojoj, där ser man. Snubben som "alla" ville ha men som valde saudi. Antar att han antingen insåg att det inte var så skoj eller så är plånboken tillräckligt tjock.
Citera
2025-06-04, 22:32
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Ojoj, där ser man. Snubben som "alla" ville ha men som valde saudi. Antar att han antingen insåg att det inte var så skoj eller så är plånboken tillräckligt tjock.
Snacket gick att det bara skulle bli några år och sedan tillbaka till Europa dock tillbaka tidigare än jag räknat med.
Citera
2025-06-04, 22:51
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Snacket gick att det bara skulle bli några år och sedan tillbaka till Europa dock tillbaka tidigare än jag räknat med.

Jo, men det är konstigt vägval måste jag säga. 21 år och största klubbarna i världen ville ha honom, och han väljer Saudi. Det blir intressant om han kommer nå samma status igen.
Citera
2025-06-05, 09:05
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Antar att det är tyst pga landslagsspel? Tänker framför allt på Wirtz och zubimendi. Vad är snacket kring Tottenham?
Citera
2025-06-05, 09:21
Medlem
Citat:
Antar att det är tyst pga landslagsspel? Tänker framför allt på Wirtz och zubimendi. Vad är snacket kring Tottenham?
Spurs utnyttjade köpoptionen på Danso, i övrigt är det ganska tyst vilket förmodligen beror på att Spurs inte slagit fast huruvida Ange får kicken eller ej. Det är bland annat det som gör att klubben inte ännu bestämt sig om man ska köpa loss Tel heller.

Tippar på att Ange får kicken och att det denna gång faktiskt blir Frank som tar över.
Citera
2025-06-05, 10:08
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Exakt. Enligt Ornstein med fler tier 1 källor så är alla papper med Zubimendi påskrivna och endast en medical kvar, och att den ska göras efter landslagsspelet. Det sägs att om någon av parterna skulle dra sig ur den affären just nu så så kan andra parter dra dom inför rätta. Sen är det mycket snack om att Sociedad vill att affären ska slutföras först i juli pga att det ska räknas in i nästa års bokslut eller vad fan det heter i fotboll..

Ang. Wirtz så har han väl inte bestämt sig än? Ryktas och ser väl ut att bli Liverpool? Men jag har inte full koll, men märkt på reddit att minsta lilla sak han gör är bekräftelse på att han ska dit. Enligt fansen dvs.
Senast redigerad av jontepsg 2025-06-05 kl. 10:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in