Citat:
Ursprungligen postat av
Drickback
Skönt ni värvar spelare som vägrar kliva av vid byte haha passar perfekt in hos er.
Liverpool handlar knappt, denna sommar bara lite extra godsaker i påsen inget att gotta sig i.
Du menar Guehi, Isak plus 1-3 till? Äsch bara lite efterrätter.
Tänk dig ett gäng supportrar som har noll koll vad som väntade i sommar gissa om de kommer bli uppläxade i veckan? De fick svaret för några veckor sedan hihi
- stor rotation
- Arne vill ha snabbhet dvs spela fortare
- Wirtz, Frimpong, Kerkez & Alvarez i laguppställningen
- 6-8 in
- många ut
- gärna 1-2 fysiska som kan spela på mitten alt back (Guehi kan)
Nu blir det inte Alvarez men positionen ska tillsättas om man hittar någon att värva.
Några till ska lämna och dessa inbringar guld! Återkom när fönstret är stängt för netto..
Själv har man efterfrågat en som kan driva bollen medvetet under kontroll intill fötterna.
Arsenal är redan Chelsea, ni passerar strax 10 miljarder

för väldigt dyr buckla läs FA.
Haha just det ja, det hade jag glömt. 😁 Som tur är så kommer han inte behöva oroa sig för att behöva bytas ut.
Hade ni fått tag i Isak så är det fan tack och hej för resten av lagen. Vilket jävla anfall det hade varit.. Jag har läst lite om Ekitike både till Liverpool och Arsenal, har för dålig koll på honom men hans profil ser bra ut.
Om jag hade fått välja mellan Isak och Alvarez så hade jag valt Alvarez. Satan så bra han ser ut i atl madrid, och med tanke på att Arsenal såg ut som premier leagues atletico förra säsongen så hade han passat bra 😁.
Förhandlingarna om Eze har börjat, han ska vara sugen på att komma tillbaka till sin barndomsklubb och Palace är redo att sälja. Hoppas det blir av.
Räkna sedan amerikanen köpte Chelsea, då ligger alla lag långt efter. Läste att dom handlar enbart från Brighton för över 2 miljarder 😁