2025-08-25, 11:33
Medlem
Drickbacks avatar
Hincapié, Leverkusen —> Tottenham, viljan är lån plus obligatoriskt köp 2026 för ~60m som är en utköpsklasul först nästa år samt han vill lämna.
Även Arsenal visar intresse..
Senast redigerad av Drickback 2025-08-25 kl. 12:02.
Citera
2025-08-25, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Hincapié, Leverkusen —> Tottenham, viljan är lån plus obligatoriskt köp 2026 för ~60m som är en utköpsklasul först nästa år samt han vill lämna.

Enligt Ornstein så är Arsenal sugna på han.
Citera
2025-08-25, 12:01
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maiden1666
Enligt Ornstein så är Arsenal sugna på han.
Såg det precis och skulle lägga in det i förra inlägget men bra du nämnde ifall jag hade missat.
Citera
2025-08-25, 12:52
Medlem
Hincapie till Tottenham är förmodligen PR-bullshit från Fabrizio, vara trovärdighet jag börjat ifrågasätta enormt efter den här sommaren.
Finns flera journalister som följer Tottenham dagligen som dementerar detta, b.la. Alasdair Gold som har ett väldigt bra track record och är trovärdig.

Ornstein, som är mycket mer professionell och trovärdig än Fab nämner inte ens Tottenham i sammanhanget.
Citera
2025-08-25, 14:09
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Hincapie till Tottenham är förmodligen PR-bullshit från Fabrizio, vara trovärdighet jag börjat ifrågasätta enormt efter den här sommaren.
Finns flera journalister som följer Tottenham dagligen som dementerar detta, b.la. Alasdair Gold som har ett väldigt bra track record och är trovärdig.

Ornstein, som är mycket mer professionell och trovärdig än Fab nämner inte ens Tottenham i sammanhanget.

Jag tror så här. Arsenal har ett intresse, men bara om man först säljer någon (Kiwior, Zinchenko).

Hincapies agent köper ett inlägg av Romano som säger att Tottenham är intresserade, för att om möjligt få Arsenal att gå in innan man sålt. För det är vad Romano gör nu, tar betalt av agenter för att pusha spelare.
Citera
2025-08-25, 15:52
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:

Har dom inga egna scouter?
Citera
2025-08-25, 16:54
Medlem
50 mil bud på Strand Larsen från NUFC nekat. Jag tycker vi borde gå för Nicolas Jackson istället, han verkar ju själv vilja lämna och 50 mil nånstans där borde duga
Citera
2025-08-25, 17:19
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:

boniface skällde ut fabrizio på sms. https://www.reddit.com/r/soccer/comments/1mz6ttm/victor_bonifaces_message_to_fabrizio_romano/
Citera
2025-08-25, 17:33
Medlem
Drickbacks avatar
Noel Törnqvist, Mjällby —> Como (personligt överens) är olika bud när övergång är tänkt.
Citera
2025-08-25, 17:46
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Ser en del fans på reddit skriver om att man borde spränga banken för Savio. Dom summorna det pratas om borde få City att släppa honom. Han verkar ju vilja gå till Tottenham. Är han en startspelare när alla är friska?
Citera
2025-08-25, 18:20
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
50 mil bud på Strand Larsen från NUFC nekat. Jag tycker vi borde gå för Nicolas Jackson istället, han verkar ju själv vilja lämna och 50 mil nånstans där borde duga

Jackson närmar sig Bayern M.
Citera
2025-08-25, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Jackson närmar sig Bayern M.

Aha, synd för jag tror han skulle få en bra nytändning i sin karriär hos oss. Men verkar inte som att klubben överhuvudtaget har kontaktat Chelsea om honom, utan det är Strand Larsen och Wissa som det pratas om. Båda 2 tycker jag är en nivå under Jackson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in