• 9
  • 10
2025-07-12, 20:58
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Jaha, så du tillstår att mans-partierna är mindre besatta av ras och kön? Det skrev du inte.
Och du väljer då att hoppas över till kommentarer på sociala medier, eftersom "ingen läser partiprogram"? Jag kan berätta för fröken att människor röstar på de partier som för den politik som de efterfrågar. SD och KD t ex, tycker att rasism är en icke-fråga. Du tycker inte att rasism är en icke-fråga. Du är jätteintresserad av ras och kön. Det är du som är rasisten och sexisten. Just nu sitter du och postar om ras och kön på Flashback. Förklara dig.

Jag tror inte på olika raser överhuvudtaget, människor oavsett hudfärg är alldeles för lika för att tala om olika raser.

Mans-partierna är lika besatta av kön, "ras", manligt/kvinnligt, sexualitet osv som sina väljare. Alltså väldigt mycket besatta.

Var det inte du, av oss två, som började prata om ras och kön? Förklara dig.
Citera
2025-07-13, 21:13
Medlem
Ja, kvinnor är generellt mer toleranta. Har för mig att jag läst att det beror bla på att kvinnor är mer empatiska och omhändertagande och historiskt sett varit tvungna att anpassa sig till nya omständigheter för sin egen överlevnad i större utsträckning än män. Finns säkert nån annan i tråden som kan förklara bättre.
Citera
2025-07-14, 21:05
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag tror inte på olika raser överhuvudtaget
Ledordet här är "tror". Du vet inget så du tror istället.
Senast redigerad av TyrgilScramasax 2025-07-14 kl. 21:07.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in