Vaket, alkohol och möjligen lite annat fick mig att skjuta en kompis med ett luftgevär. Det var hans idé i och för sig så jag skäms inte så mycket... sjukvårdspersonalen var extremt frågvisa och vi tyckte det hela var mycket lustigt. Det tog ett tag att plocka ut kulan och de fick skära ett mysigt snitt i hans ben. Tydligen hade det kunna gå illa om man träffade stora ärterer och sånt. Så det var väl en "Tabbe".
Någon bil har man väl vält när man varit ute med dumihuvetgänget, detta var något av en sport i Stockholm under 90-talets andra hälft. Jävligt dumt..
Slagits med ordningsvakter och diverse allmänna slagsmål har jag nog alkoholen att tacka för.
Nu för tiden sitter jag mest hemma och röker holk å dricker whiskey över ett parti poker i goda vänners lag på helgerna, så nu är det lugnare än för några år sedan...
Edit: Oooooh.... glömde.. Jag har sprungit omkring och jagat olika varelser som inte finns ett flertal gånger på stilnoct. Men oftast minns man ingenting och det är nog bäst. Jag frostade av kylen med värmeljus och utan att stänga av den och torrkokat en kastrull till rökutveckling. Allt under benzo eller stillar... hujeda mig...