• 1
  • 2
2006-09-10, 22:31
Medlem
Vaket, alkohol och möjligen lite annat fick mig att skjuta en kompis med ett luftgevär. Det var hans idé i och för sig så jag skäms inte så mycket... sjukvårdspersonalen var extremt frågvisa och vi tyckte det hela var mycket lustigt. Det tog ett tag att plocka ut kulan och de fick skära ett mysigt snitt i hans ben. Tydligen hade det kunna gå illa om man träffade stora ärterer och sånt. Så det var väl en "Tabbe".

Någon bil har man väl vält när man varit ute med dumihuvetgänget, detta var något av en sport i Stockholm under 90-talets andra hälft. Jävligt dumt..

Slagits med ordningsvakter och diverse allmänna slagsmål har jag nog alkoholen att tacka för.

Nu för tiden sitter jag mest hemma och röker holk å dricker whiskey över ett parti poker i goda vänners lag på helgerna, så nu är det lugnare än för några år sedan...

Edit: Oooooh.... glömde.. Jag har sprungit omkring och jagat olika varelser som inte finns ett flertal gånger på stilnoct. Men oftast minns man ingenting och det är nog bäst. Jag frostade av kylen med värmeljus och utan att stänga av den och torrkokat en kastrull till rökutveckling. Allt under benzo eller stillar... hujeda mig...
Citera
2006-09-10, 23:11
Medlem
speedracers avatar
Viftat med kniv mot några ordningsvakter (alkohol)
Viftat med kniv mot några vänner (alkohol)

På alla droger förutom alkohol är jag mycket skötsam och snäll. Ändå gillar jag alkohol mycket.

EDIT:

Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Gick förbi ett gäng en gång, de var väl 7-8 stycken. Jag hade käkat benzo o massa alkohol. Vi var 3 st. Nån i gänget kallade oss "jävla nötter". Då slog det typ över för mig, gick tillbaka till gänget o sa;
-Vem fan kallade oss nötter? Va!
Mina polare försökte stoppa mig, men jag var aggressiv som fan! Skrek igen, framför gänget:
-VEM FAN KALLADE MIG FÖR NÖT? VA!!!
O inte för att skryta, men jag har ju ett visst rykte här i stan, så alla var lite rädda, det såg man. Till sist svarade en:
-Ja, det var jag!
Tog tag i honom precis efter att han lagt in en snus, drog han till mig o sa:
-Du, vet du vad? Hoppas att snusen smakar bra...
Sen knuffade jag lätt tillbaka honom. Sen försvann de.

HAHA! Som taget ur en komedifilm! Tack Psychopathic, du förgyllde min DXM-kväll!
Citera
2006-09-11, 02:43
Medlem
_Quagmire_s avatar
bara trashat dvs grejer på alkohol..
var väl inte världens smartaste att blåsa i bongen heller..
Citera
2006-12-26, 08:03
Medlem
Leon_24s avatar
Jag brukar aldrig göra några dumma grejer när jag väl tar droger.. då är jag trevlig , social o rolig att umgås med säger dom flesta..
däremot alkohol blir jag verkligen galen utav.. det har hänt flera gånger att jag slagit folk helt utan anledning. Ibland så har jag bett folk att slå mig bara för att jag ville ha stryk..
Citera
2006-12-26, 12:32
Medlem
lill-mes avatar
Har ofta en förmåga att bli för hjälpsam mot folk. Vilket inte är bra
Citera
2006-12-26, 13:24
Medlem
SinCitys avatar
Pillat på en omärkt tejpad behållare vilket slutade med att jag råkade spruta pepparspray eller tårgas på mig själv och polaren. Vette gudarna vad det var, men det blev märken i mattan och vi tvingades ut på balkongen i -15 grader i 10 min eller så. Naturligtvis var vi blöta då eftersom vi försökt skölja bort skiten med vatten...

Sen tog jag den väldigt opålitliga drogen GBL under en middag med min idrottsklubb. Somnade som en stock, en polare släpade mig hem och efter 15 min var jag som vanligt igen. Skyllde på blodsockerfall.

Detta var säkert 8 år sedan eller nåt nu och det finns väl fler historier, men som vanligt har det då varit stora mängder alkohol med i bilden och jag har lugnat ner mig betydligt sedan dess. Nu använder jag droger mer reaktionellt som ett alternativ till alkohol hemmavid. En fylla med minneslucka innebär ju numer en veckas ångest t ex.

En nyårsafton hade en raket, modell jättestor, ställts i en snödriva. Allt hade arrangerats någon halvtimme tidigare och raketens pinne frös fast med följd att alla kastade sig på backen och raketen detonerade 1m över marken...det ringde i öronen i flera dagar efteråt och det var bara tur att ingen blev skadad. Min jacka fick brännmärken på ryggen dessutom. OBS! Sätt aldrig en varm raketpinne i en kall snödriva utan att sedan checka så den löper fritt.
Citera
2006-12-26, 14:00
Medlem
vådkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lill-me
Har ofta en förmåga att bli för hjälpsam mot folk. Vilket inte är bra

haha, kan inget annat än hålla med. En annan jobbig sak är när man är tjackad och står i timmar och pratar med en granne som man aldrig brukar hälsa på ens!
Citera
2006-12-26, 16:03
Medlem
Dr Bylunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vådka
haha, kan inget annat än hålla med. En annan jobbig sak är när man är tjackad och står i timmar och pratar med en granne som man aldrig brukar hälsa på ens!

Ja, fyfan vad go man är, så är det för mig med. Man blir så helylle och trevlig så det inte är sant. Fan va jag saknar det iofs
Citera
2006-12-26, 16:05
Medlem
lill-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Bylund
Ja, fyfan vad go man är, så är det för mig med. Man blir så helylle och trevlig så det inte är sant. Fan va jag saknar det iofs

Haha, fan vad nice
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in