• 1
  • 2
2025-05-30, 13:06
Medlem
Vissa män kommer på 3 minuter när någon rider en, det kan vara förnedrande och obehagligt för någon som är van vid missionären och doggy. Nästan som att lära sig att cykla på nytt särskilt om man är dålig på att kommunicera.
Senast redigerad av sweetcrypto 2025-05-30 kl. 13:09.
Citera
2025-05-30, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosboll03
Hej Flashback,
Jag har en rätt privat fråga men aja..
Min sambo som jag varit ihop med länge och planerar att stanna med resten av livet för jag har fett mig fan på det och älskar honom dom som vet VET hur det är att inte ge upp på nån.
Iallafall,
Vi har alltid haft ett bra sexliv , jag har alltid gett honom det han vill ha men ju äldre jag blivit desto mer har jag börjar tycka om att ligga. ( Gjorde inte det särskilt mycket förut lol) vill liksom rida honom, suga av honom osv men han är väldigt dominant vilket jag har gillat och fortfarande gör. Men han ville bara ha mig i missionären eller någon form av doggy, jag vill mer än så. Jag vill rida honom och själv ha lite kontroll. Trodde de flesta killar tände på det? Jag ville rida på honom Tills jag kommer och kontrollera honom men varje gång jag försöker drar han ner mig till nån ”underlägsen” position. Jag fattar inte varför? Är det en osäkerhet eller tänder han helt enkelt inte på mig över? Han tycker det är skönt när jag suger av/runkar honom men han gillar inte när jag kontrollerar när han ska komma osv, därav får jag bara runka/suga av honom när jag har mens och det är inte på mina premisser utan återigen ”dominerar” han mig. Är det i mannens natur? Trodde män gillade när man tog lite kommando. Vill så gärna ha ett sexliv där jag är med, har börjat känna mig lite som en sexdocka och vet inte om jag gillar det så mycket. Han tar mig när han vill, vi ligger minst 1 gång per dag, min lsust spelar ingen roll. Jag vill liksom ha saker mer på mina premisser. Försökt prata med honom men får bara som en VAGT svar, ” jag gillar o bestämma” med en konstig ton. Så min Fråga är, borde jag acceptera detta eller göra något åt saken, isåfall hur ska jag prata med honom för att han ska förstå?

Vad är nått ?
Citera
2025-05-30, 14:47
Medlem
Citat:
Vill så gärna ha ett sexliv där jag är med, har börjat känna mig lite som en sexdocka och vet inte om jag gillar det så mycket. Han tar mig när han vill, vi ligger minst 1 gång per dag, min lsust spelar ingen roll. Jag vill liksom ha saker mer på mina premisser. Försökt prata med honom men får bara som en VAGT svar, ” jag gillar o bestämma” med en konstig ton. Så min Fråga är, borde jag acceptera detta eller göra något åt saken, isåfall hur ska jag prata med honom för att han ska förstå?

Det fetade är liksom varningssignal. Ni är inte längre kompatibla, fastän ni var det förr. Det värsta är väl att han inte alls lyssnar på dig och det är enbart hans linje som gäller. Visst, ni kan gå igång på olika, men att han aldrig ger vika och inte ens kan vara med på dina noter ens en gång i veckan, är bara otroligt egoistiskt. Säg det bara rakt ut och inget annat, svara han att han inte vill och du ska bara tyst eller något, så borde du nog överväga om han verkligen är den där rätta tills döden skiljer er åt efter 100 år.
Citera
2025-05-30, 19:40
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Han känns väldigt osäker. Du får helt enkelt bara köra på men testa utan att vara dominant själv. Troligen blivit hjärntvättad av porren han tittar på.
Typiskt trams som många kvinnor spottar ur sig.

Låter som att han vet precis vad han gillar och hur han vill ha sex.

TS jag tycker du ska prata med din kille och förklara hur du känner, och sen går därifrån.
Citera
2025-05-30, 19:43
Medlem
Låter rätt tråkigt.
Bra sex ska ju vara lite brottning i sängen. Lite lek, lite tease.

Har du lyft detta med honom? kommunikation!

Citat:
Hej Flashback,
Min sambo som jag varit ihop med länge och planerar att stanna med resten av livet för jag har fett mig fan på det och älskar honom dom som vet VET hur det är att inte ge upp på nån.
Iallafall,
Vi har alltid haft ett bra sexliv , jag har alltid gett honom det han vill ha men ju äldre jag blivit desto mer har jag börjar tycka om att ligga. ( Gjorde inte det särskilt mycket förut lol) vill liksom rida honom, suga av honom osv men han är väldigt dominant vilket jag har gillat och fortfarande gör. Men han ville bara ha mig i missionären eller någon form av doggy, jag vill mer än så. Jag vill rida honom och själv ha lite kontroll. Trodde de flesta killar tände på det? Jag ville rida på honom Tills jag kommer och kontrollera honom men varje gång jag försöker drar han ner mig till nån ”underlägsen” position. Jag fattar inte varför? Är det en osäkerhet eller tänder han helt enkelt inte på mig över? Han tycker det är skönt när jag suger av/runkar honom men han gillar inte när jag kontrollerar när han ska komma osv, därav får jag bara runka/suga av honom när jag har mens och det är inte på mina premisser utan återigen ”dominerar” han mig. Är det i mannens natur? Trodde män gillade när man tog lite kommando. Vill så gärna ha ett sexliv där jag är med, har börjat känna mig lite som en sexdocka och vet inte om jag gillar det så mycket. Han tar mig när han vill, vi ligger minst 1 gång per dag, min lsust spelar ingen roll. Jag vill liksom ha saker mer på mina premisser. Försökt prata med honom men får bara som en VAGT svar, ” jag gillar o bestämma” med en konstig ton. Så min Fråga är, borde jag acceptera detta eller göra något åt saken, isåfall hur ska jag prata med honom för att han ska förstå?
Citera
2025-05-30, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av televinkeln
Låter rätt tråkigt.
Bra sex ska ju vara lite brottning i sängen. Lite lek, lite tease.

Har du lyft detta med honom? kommunikation!
Låter som en betongvägg.
Jo lite fajt i bingen skadar definitivt inte. Snarare härligt.
(televinkeln hade jag definitivt valt som användarnamn om det inte vore taget, televinken var stencool och vändningen än coolare!)
Citera
2025-05-30, 21:37
Medlem
Citat:
Hej Flashback,
Iallafall,
Trodde de flesta killar tände på det? Nej, verkligen inte. Det är faktiskt väldigt avtändande med kvinnlig sexualitet.

Jag ville rida på honom Tills jag kommer. Alltså det är jävligt obehagligt när kvinnor rider och gnuggar sitt kön på en, det är benigt och äckligt.

kontrollera honom. Ifall han inte är bög så ska han INTE bli kontrollerad av en kvinna.

Trodde män gillade när man tog lite kommando. Initiativ är OK, inte kvinnligt kommando.

borde jag acceptera detta eller göra något åt saken. Du SKA acceptera det, du föddes som kvinna, jag beklagar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in