Citat:
Ursprungligen postat av
Kokosboll03
Vill så gärna ha ett sexliv där jag är med, har börjat känna mig lite som en sexdocka och vet inte om jag gillar det så mycket. Han tar mig när han vill, vi ligger minst 1 gång per dag, min lsust spelar ingen roll. Jag vill liksom ha saker mer på mina premisser. Försökt prata med honom men får bara som en VAGT svar, ” jag gillar o bestämma” med en konstig ton. Så min Fråga är, borde jag acceptera detta eller göra något åt saken, isåfall hur ska jag prata med honom för att han ska förstå?
Det fetade är liksom varningssignal. Ni är inte längre kompatibla, fastän ni var det förr. Det värsta är väl att han inte alls lyssnar på dig och det är enbart hans linje som gäller. Visst, ni kan gå igång på olika, men att han aldrig ger vika och inte ens kan vara med på dina noter ens en gång i veckan, är bara otroligt egoistiskt. Säg det bara rakt ut och inget annat, svara han att han inte vill och du ska bara tyst eller något, så borde du nog överväga om han verkligen är den där rätta tills döden skiljer er åt efter 100 år.