2025-05-29, 23:05
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggeboii
Och är en kopia av unga Zlatan.

Det är roligt med karaktärer.

Han brann mot lite trötta och mätta MFF:are.

Rosengren får dock godkänt, för sin röda tuppkam, och Ali med de blixtsnabba spaghettibenen.

Det finns ljuspunkter att bygga vidare på.
2025-05-29, 23:06
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Hur ska Sveriges bästa europalag se till att spela i Europa nu när storebror inte gav er en plats i conference league?

Det var mitt första intryck också. Men att se hur han gömde sig för Jansson gav mig en helt annan bild. En talangfull flicka utan testosteron. Det kommer man inte långt på.

Man kaxar inte mot skånskt stål från Arlöv. Det är sen gammalt. Tur för han att han kunde ta skydd bakom Berisha.
Igår, 00:03
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Man kaxar inte mot skånskt stål från Arlöv. Det är sen gammalt. Tur för han att han kunde ta skydd bakom Berisha.

Inte tur, det kallas ”smartnes”, något som inte Ponne besitter alls.
Igår, 00:09
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggeboii
Och är en kopia av unga Zlatan.

Dock ironiskt nog tycks han ha hela Malmö emot sig i unga år till skillnad från originalet.
Igår, 00:50
Medlem
Vad fan är det för fel på MFF-supporters????
Först dra ner skyddsnätet, sedan kasta saker på motståndarna. Och varför i helvete ser en stor del av dessa idioter ut som " Fröken Snusk"????
Igår, 02:06
Medlem
Maulcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Han är väl den ende kommentator SVT har? Man glömmer nästan hur irriterande han är, men så blir man påmind

Härenstam är bara för mycket förstår inte hur SVT kan behålla honom. Ännu värre är att höra Schimpansen Nanskog som pratar för Malmö och när häcken vinner då är plötsligt Häcken så bra. Apor ska vara i djungeln inte i TV.
Igår, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Vad fan är det för fel på MFF-supporters????
Först dra ner skyddsnätet, sedan kasta saker på motståndarna. Och varför i helvete ser en stor del av dessa idioter ut som " Fröken Snusk"????

Bara kolla på andelen av stadens befolkning som är invandrare
Igår, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Den där Silas Andersen verkar vara lite udda fågel.

Ung och kaxig.

Även om jag håller på MFF så är det svårt att ogilla killen rakt av - det är för mycket att vara kompis med motståndarna överlag i dagens fotboll. Viss grad av rivalitet är uppfriskande och jag kan lova att många MFFare som ogillade tilltaget hade varit av annan åsikt om det varit AC eller Otto som stått för det.

I övrigt så eskalerad det pga situationen innan som handlade om huvudskadan på just Otto. Jag befann mig ca 50 meter från situationen men det behövdes ingen kikare för att se Ottos blonda kalufs färgas röd. Mindre än 10 m från situationen befann sig linjedomaren som måste varit helt blind för han påkallade inte domarens uppmärksamhet utan han lät spelet fortgå.

När bollen gick över linjen bemödade han sig inte ens att lunka fram till Otto för att kolla läget. Det var ett dåligt domarjobb som skapade hetsen kort och gott.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in