hej, har tagit fluoxetin i ungefär tre veckor nu mot depression o ångest. jag vet att det tar ett tag att fungera men asså, jag märker en stor skillnad, och inte på ett bra sätt
min aptit har försvunnit HELT så jag äter inte mycket alls längre, men jag går fortfarande upp i vikt? kan inte ha ätit mer än två gånger per dag under de här tre veckorna, och har behövt gå mycket, men min vikt gick från 49 till 51??? (jag är kort som fan så det är ganska normal, fyi

)
min sexlust e också helt försvunnen och det är inte så viktig till mig men det känns ju jättekonstigt.
har börjat ticca sönder, typ varannan sekund rycker jag huvudet mot sidan eller så bankar jag på huvudet okontrollerbart, och DET GÖR ONT. kan inte räkna hur många gånger jag har skadat mig pga dem här
och det jobbigaste, depressionen och ångesten blev ännu värre!!! skönt. livlusten finns ej alls och jag kan inte vara i en sekund utan att en röst i huvet skriker "KILL YOURSELF". eller jo det har alltid varit så men läkaren sa fan att det kan lugna ner mig i stunden också?? asså hallååå???
är allt det här normala biverkningar eller blir jag bara galen?