• 3
  • 4
2025-05-28, 22:56
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Vad hade du i odds o insats?
Hade bara resultat i trden. Gr inte lita p Chelsea hihi
2025-05-29, 01:07
Medlem
cenobs avatar
Jag tycker att det r lite roligt att nr det blev viralt om hur djurgrdssupportrar utklassade chealsa p lktaren s var svaret frn chealsea: ingen bryr sig om den hittepturneringen. Jag r definitivt inte djurgrden... Men? Ingen bryr sig om den?
2025-05-29, 01:36
Medlem
girigfans avatar
kan tnka mig att de som brjade hlla p chelsea efter att de blev bra i brjan p 2000 talet inte bryr sig om turneringen men nog gr nog det ldre gardet. dif gjorde en ganska hyfsad turnering med tanke p att till och med betis fick stryk med 4-1, undrar ifall vi hade ntt finalen ifall vi spelat mot fiorentina
2025-05-29, 13:37
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
kan tnka mig att de som brjade hlla p chelsea efter att de blev bra i brjan p 2000 talet inte bryr sig om turneringen men nog gr nog det ldre gardet. dif gjorde en ganska hyfsad turnering med tanke p att till och med betis fick stryk med 4-1, undrar ifall vi hade ntt finalen ifall vi spelat mot fiorentina
Djurgrden gjorde definitivt inte bort sig ens mot Chelsea, nej. Det r viktigt med perspektiv. ECL r en vldigt bra mjlighet att bygga upp lagom med erfarenhet fr att bli bttre fr svenska klubbar
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in