Citat:
Ursprungligen postat av
DRAVKCAB
Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531
Fast det är ju korkat att som den förste amerikanske förhandlaren tro att Kina hade gett bort sitt Trumfess mot nästan ingenting då han hävdade att det var klart

F ö liknande hur USA uttryckte sig gällande det "klara" avtalet med EU - som Trump f ö bryter/ändrar ideligen...
Som sagt du är för rörig för att förklara själv så du bör länka vad du tror har hänt och beskriva din kritik betydligt mera konkret. Jag vet ju att du precis som klyban inte klarar av att länka eller visa på att eran kritik har bäring i den verkliga världen utan för osammanhängande TDS rants.
Jag hävdar att Kina är knepiga att förhandla med och att det kan vara en förklaring varför det går fram och tillbaka som det gör. Jag vill att du förklarar din syn utöver sådana kraftiga argument som att alla som tycker som jag är korkade och att det är bara är Trump admins fel att det går trögt i förhandlingarna med Kina.

Det är inte första gången du påstår så korkat Det jag skrev kan ju inte bli mycket tydligare, så att du tycker det är rörigt beror på din dåliga läsförståelse...
Skulle det där vara ett argument mot det jag skrev?
Det har ju inte ett dugg att göra med att Trumpadministrationen LJUGER ideligen...
Trump påstod ju liknande om att t ex avtalet var klart med EU, men det var det ju inte...
PrivatföretagNordEuropeer har nog LÄTTARE att förhandla med kineser än med amerikaner, eftersom amerikaner ljuger så mycket/snackar så mycket skit.
T ex vid en mässa i London sa en massa amerikanska företagsrepresentanter att de var mycket intresserade, så många att det svenska företaget, som de sagt det till, bekostade en tour till USA för att göra affärsbesök till dem. INGEN var intresserad!
((Det var INTE jag som blev vilseledd att åka till USA
Däremot har jag haft med ganska många kineser att göra för mina företag i SOasien. Utmärkande för kineser är att de tänker GENERATIONER FRAMÅT så de begriper att det är bättre att INTE försöka blåsa folk, som många amerikaner gör, för kineserna begriper att de tjänar mer TOTALT då även andra sidan förblir nöjd =Hur jag gjort affärer i Sverige. Ofta vill de lägga lång tid på att bygga upp en relation INNAN de gör affärer, vilket kan vara lite tröttande för NordEuropeer

som är mer direkta.))