• 1
  • 2
2025-05-27, 22:39
Medlem
Fick lite halvstånd eller kuken började bli hård, men har inte runkat på 11 dagar nu, så jag lät bli, efter 1-3 minuter gick den ner, blev riktigt kåt, efter några minuter, mellan 10-20 så bildas det typ vätska, är detta typ ett tecken på att min sperma i stället absorberas bort? För jag vill som sagt inte runka, men tänker om den ändå absorbera bort genom vätska, eller vad man ska kalla det, så kan jag väl lika gärna dra en runk...

Jag blev inte så hård, men min kuk gick upp lite....
Citera
2025-05-27, 22:46
Medlem
SmegmaFris avatar
Kiss? Är du 12 år eller?
Försats.
Citera
2025-05-27, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meldemilb
Fick lite halvstånd eller kuken började bli hård, men har inte runkat på 11 dagar nu, så jag lät bli, efter 1-3 minuter gick den ner, blev riktigt kåt, efter några minuter, mellan 10-20 så bildas det typ vätska, är detta typ ett tecken på att min sperma i stället absorberas bort? För jag vill som sagt inte runka, men tänker om den ändå absorbera bort genom vätska, eller vad man ska kalla det, så kan jag väl lika gärna dra en runk...

Är du dum eller, det är ju försatsen?
Citera
2025-05-27, 22:50
Avstängd
SimonSesss avatar
Kan också komma försats ur bröstvårtorna
Citera
2025-05-27, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Kiss? Är du 12 år eller?
Försats.
Så det räknas inte som runk eller hur?
Citera
2025-05-27, 22:54
Medlem
ElexirPharmas avatar
Citat:
Så det räknas inte som runk eller hur?
Försats kan produceras både vid onani (runk) samt när du får erektion. Det har alltså inget med ejakulation att göra i något av fallen.

För övrigt rekommenderar jag att du börjar läsa böcker, skönlitteratur. För det går knappt att begripa vad du skriver.
Citera
2025-05-27, 22:55
Medlem
flugornass avatar
Citat:

Herregud Jesus Maria, precum är en klar, flytande vätska som släpps ut från penis under sexuell upphetsning och innan en ejakulation sker.
Den produceras av Cowpers körtlar och fungerar som smörjning för urinröret, och neutraliserar även dess syrlighet.
Även om precum inte alltid innehåller spermier, kan det ibland göra det så onanera på du, för risken att du ejakulerar i en vagina förefaller minimal.
Citera
2025-05-27, 23:45
Medlem
triptykens avatar
Citat:

Som flera påpekat - det är om det är "slemmigt", inte urin utan försatsen som är en del i det du ejakulerar när du kommer. Majoriteten av det är inte sperma utan en samling olika vätskor som produceras litet varstans (oftast prostatan som drar hästlasset där). Orsaken varför det finns är för att underlätta glid men också öka spermiernas livslängd och förse dom med ett så bra hölje som möjligt att existera i typ.

Din sperma produceras konstant i dig, och förstörs konstant i dig. Den stannar liksom inte kvar i dig.
Citera
2025-05-28, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Herregud Jesus Maria, precum är en klar, flytande vätska som släpps ut från penis under sexuell upphetsning och innan en ejakulation sker.
Den produceras av Cowpers körtlar och fungerar som smörjning för urinröret, och neutraliserar även dess syrlighet.
Även om precum inte alltid innehåller spermier, kan det ibland göra det så onanera på du, för risken att du ejakulerar i en vagina förefaller minimal.
jag vill ju inte onanera utan spara på krafterna det är därför jag frågar

vf är risken minimal med vagina eller vad menar du nu?
Citera
2025-05-28, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Som flera påpekat - det är om det är "slemmigt", inte urin utan försatsen som är en del i det du ejakulerar när du kommer. Majoriteten av det är inte sperma utan en samling olika vätskor som produceras litet varstans (oftast prostatan som drar hästlasset där). Orsaken varför det finns är för att underlätta glid men också öka spermiernas livslängd och förse dom med ett så bra hölje som möjligt att existera i typ.

Din sperma produceras konstant i dig, och förstörs konstant i dig. Den stannar liksom inte kvar i dig.
Hur förstörs den i längden menar du?
Citera
2025-05-28, 04:50
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
jag vill ju inte onanera utan spara på krafterna det är därför jag frågar

vf är risken minimal med vagina eller vad menar du nu?

Bara vanlig precum, högt skattat i bögvärlden. Ju mer du svar ju bättre enligt många.

Låter som att du bränner mer energi på att måtst att runda än vad en runk kostar. Men annars kan du ju testa med kristaller, currykryss mm som ska vara süper för energin
Citera
2025-05-28, 06:24
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElexirPharma
Försats kan produceras både vid onani (runk) samt när du får erektion. Det har alltså inget med ejakulation att göra i något av fallen.

För övrigt rekommenderar jag att du börjar läsa böcker, skönlitteratur. För det går knappt att begripa vad du skriver.

Vad då? Totte går till läkaren?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in