Citat:
Ursprungligen postat av
FyFanVadFattigt.
Min mamma förstår inte att det är extremt olämpligt att be en arab som jobbar i hemtjänsten att han borde åka hem. Ja hann är vidrig, men det handlar ju inte om hudfärg utan att han är egocentrerad fjolla som inte vill sköta sitt jobb. Och jag har inget emot feminina homosexuella män denna personen är bara uppenbarligen av den sorten.
Jag har försökt förklara det för min mamma att hon borde be om ursäkt, för framtida bra kontakter med hemtjänsten i allmänhet, men meddelandet går inte fram.
Vad fan ska man göra?
Du får ta och prova lite omvänd psykologi, säg så här;
"-Mamma, när det gäller Mena-folk så finns det två sorter. Den ena sorten mördar, handlar med knark, sitter i fängelse eller fifflar med degen på en pizzeria. Den andra jobbar inom hemtjänst eller vården, och försöker åminstone göra rätt för sig när folk ser på."
"-Av de som jobbar inom hemtjänst och vård finns det två sorter. Den ena sorten snor din medicin och ditt bankkort, knolar gamla tanter i musen, prutten, munhålan, armhålan och i deras infekterade liggsår.
Den andra den är bög."
"-Så mamma, du får nog va nöjd med denna killen. Värre är det för farbror Bernard."