2025-05-26, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Det har ju talats om att vi behöver integration i Sverige. Det här är ju ett lysande exempel på integration mellan svenskar och invandrare i Sverige.
Om nu dessa gäng finns och vill åt "svennebarnen", så kan jag rekommendera att de bemöts av de modiga med öppen hjärta och Heliga Bibeln i hand.

Många kommer att rensas, renas och luttras, medan syndarna fortsätter att synda, utan att förstå detta – men de insiktsfulla skall förstå det

Daniel 12:10
Citera
2025-05-26, 18:30
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Inte svårt att föreställa sig ett framtida haveri - när det uppdagas att unga svenskar blivit pressade eller hotade - till att begå allvarliga handlingar och hur man ska hantera det. Hur ställer man sig moraliskt när en ung, genom hot om mot dennes familj, utför ex skjutningar?

Förstår delvis inte lagen där man ska förfölja och kriminalisera unga. Lägg precis alla resurser på att få fast de som rekryterar.
Citera
2025-05-26, 18:47
Medlem
BlueBarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonlopp
El Salvador ligger inte i mellanöstern där dom kommer från.

lyft blicken så förstår du
Citera
2025-05-26, 18:54
Medlem
ManAvOrdnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Nej alltså samtliga partier är köpta av rika judar som har för avsikt att ta död på alla vita svenskar. SD är judarnas parti det också, de är sionister precis som alla andra partier. Ingen kommer kunna rösta sig ur det här.

"Sionister"

Sionister stöttar överlag Trump och andra konservativa som vill begränsa och stoppa invandringen till väst.

Tror du på allvar att det är sionister som ligger bakom massinvandringskaoset så har du blivit blåst och har svalt propagandan rakt av.

Om du inte har märkt det ännu så är samma ideologier och rörelser som ligger bakom massinvandringen till väst också extremt anti-Israel.

Bara för att det finns en del vänsterjudar bland dessa (Soros t.ex. som INTE är sionist) så betyder det inte att det är "juden" som ligger bakom.

OnT: Ja, det här var ju såklart bara en tidsfråga. Gängen behöver låsas in på samma sätt som man gör i El Salvador. Det är bevisligen ENDA sättet att stoppa en sådan här samhällsutveckling. Vi kan tydligt se att ingenting annat har fungerat någonstans i världen.
Senast redigerad av ManAvOrdning 2025-05-26 kl. 18:58.
Citera
2025-05-26, 19:23
Medlem
Sidhellacopters avatar
Socialdemokraternas partiordförande Magdalena Andersson ställer sig bakom partikollegan Lawen Redars förslag att bryta segregationen genom att flytta befolkningen från invandrartäta utanförskapsområden till svenska bostadsområden.

Detta blir ju Lawen Redars och blattarnas stora seger. När blatte-kaoset kommer in på knuten och våra barn blir tvångsrekryterade till MENA-gängen så lämnar äntligen svenskarna sitt eget land. Och Lawen Redar, Dagostar och alla arabers stora dröm om ytterligare ett eget land har förverkligats.
Citera
2025-05-26, 19:24
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Det är ju under SD som svenska barn nu blir rekryterade? Så alla hel svenska ariska och ljusa barn hamnar nu i klorna på somalierna.
Hade SD fått styra hade det varit inte funnits kriminalitet.
Citera
2025-05-26, 19:31
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...i-kriminalitet

Citat:
Så kan du märka om ditt barn dragits in i kriminalitet

Lögner, nya kläder och oförklarlig rörelse på bankkontot – det kan vara tecken på att ett barn dragits in i kriminalitet. Polisen i Eskilstuna, tillsammans med socialtjänsten, bjuder in till ”gängsnack” i slutet av maj. De vill motverka nyrekrytering till gäng, en rekrytering som kan vara svår att upptäcka.
Citera
2025-05-26, 19:40
Medlem
Jättebra, det är ju precis det här som sossarna, MP och resten av vänstern vill. Att Svenska barn bladdas ut med blattebarn. Med detta så kanske dom inte ens behöver kvotera Svenska barn till invandrartäta skolor?

Innebär det att Svenska barn blir kriminella spelar ingen roll. Huvudsagen är att barriären mellan blattar och Svenskar suddas ut.
Citera
2025-05-26, 19:47
Medlem
https://www.nwt.se/2025/05/26/elever...kjutits-47b86/

Citat:
Elever apar efter gängkriminella – språket, konflikterna, våldet: ”Gränserna har förskjutits”

På lektionerna stör eleverna de som sköter sig genom att spela hög musik, väsnas och skrika ut vulgära ord till lärarna när de blir tillsagda. De bråkiga eleverna visar ingen respekt för någon, varken lärare eller elever, och möjlighet till arbetsro verkar i det närmaste obefintlig. Min dotter säger att lärarna har slutat bry sig. De kan inte göra något. Säger de ifrån på skarpen förlorar de jobbet. Jag märker på min dotter att hon har fått svårare att orka och klara skolarbetet. Vid samtal med mentorer och annan personal negligeras problemet. Jag kan ha fel, men jag får en känsla av att man har pratat ihop sig om hur man ska svara när någon börjar kritisera kaoset.
Citera
2025-05-26, 19:56
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr11fip0xen
https://www.svd.se/a/8qMdEG/gangen-a...r-svenska-barn

https://www.sverigesradio.se/avsnitt...-de-nya-barnen

Det är fördjävligt! Hela samhället är förstört pga massinvandringen. Först blev deras egna barn en del av kriminaliteten. Nu försöker man komma åt svenska barn för att dom är svårare att upptäcka av polisen.

Vad tycker ni om detta?
Hemskt, fruktansvärt sedan alla tjejer som dragits in i gäng Mörkertalet är stort.
Citera
2025-05-26, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tr11fip0xen
https://www.nwt.se/2025/05/26/elever...kjutits-47b86/

Citat:
Elever apar efter gängkriminella – språket, konflikterna, våldet: ”Gränserna har förskjutits”

På lektionerna stör eleverna de som sköter sig genom att spela hög musik, väsnas och skrika ut vulgära ord till lärarna när de blir tillsagda. De bråkiga eleverna visar ingen respekt för någon, varken lärare eller elever, och möjlighet till arbetsro verkar i det närmaste obefintlig. Min dotter säger att lärarna har slutat bry sig. De kan inte göra något. Säger de ifrån på skarpen förlorar de jobbet. Jag märker på min dotter att hon har fått svårare att orka och klara skolarbetet. Vid samtal med mentorer och annan personal negligeras problemet. Jag kan ha fel, men jag får en känsla av att man har pratat ihop sig om hur man ska svara när någon börjar kritisera kaoset.

För några dagar sen pratades det i P1 om den hederskultur som har fått fäste i Sverige.

Det som var så otroligt intressant var att programmet spelade upp några intervjuer som hade gjorts med invandrarungdomar som hade drabbats av hederskultur på 1990-talet - och dessa invandrarungdomar talade perfekt svenska.

Jodå, de här ungdomarna var verkligen invandrare, det framgick tydligt av vad de berättade. Men de ansträngde sig för att vara perfekt svenska.

Nu vill svenska kids vara invandrare i stället. Grattis, Fredrik Reinfeldt, Mona Sahlin, Stefan Löfven och ni andra invandrarkramare, nu har ni väl fått den integration som ni alltid har önskat er?
Citera
2025-05-26, 20:15
Medlem
Ja, detta såg de verkligen inte komma!
Invandringen är en tillgång för Sverige och det blir en vinst längre fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in