Citat:
Det r 71 lk om dagen i genomsnitt. Till och med snabbmatkedjor kan komma upp i 71 lk om dagen. Men, eftersom att jag till skillnad frn dig inte r ett orligt troll, s ska jag medge att jag sg frut att fretaget sysslar med annan verksamhet utver restaurang. S siffrorna gller inte enbart frsljning av pizza.
Vad jag dock inte frstr r varfr du har s svrt fr siffror och trollar som du gr. TS talade om en pizza var fjrde minut. Du r inne p per 1 minut. De omstter 23 millar, inte 26. Det r lngt ifrn omjligt att Campino har 18 fastanstllda utan annan personal. Bara fr att det finns restauranger med annat upplgg s betyder inte det att Campino inte kan ha sitt eget upplgg. Eftersom att du inte verkar frst hur en restaurang fungerar och du dessutom verkar sakna grundlggande lsfrstelse visat genom din tendens att hitta p helt nya siffror s frstr jag inte varfr du beter dig som du gr. Antagligen bara tramsar du. Hur r det ens givande fr dig?
Vad jag dock inte frstr r varfr du har s svrt fr siffror och trollar som du gr. TS talade om en pizza var fjrde minut. Du r inne p per 1 minut. De omstter 23 millar, inte 26. Det r lngt ifrn omjligt att Campino har 18 fastanstllda utan annan personal. Bara fr att det finns restauranger med annat upplgg s betyder inte det att Campino inte kan ha sitt eget upplgg. Eftersom att du inte verkar frst hur en restaurang fungerar och du dessutom verkar sakna grundlggande lsfrstelse visat genom din tendens att hitta p helt nya siffror s frstr jag inte varfr du beter dig som du gr. Antagligen bara tramsar du. Hur r det ens givande fr dig?
Jag har jobbat 7 r i servicebox s nej pizzerior i Halland omstter inte 71000 om dagen varje dag nr vi pratar om sommarstder, igen d s svamlar du helt utan erfarenhet. Du framstr faktiskt som komplett efterbliven eller s sljer du massor av knark och har drmed en klar agenda i trden.
Du r verkligen efterbliven. 60 pizzor i timmen blir vad? En pizza i minuten. Har dom 10 st ugnar? Svar nej. 60 pizzor i timmen som snitt hela jvla ret, en stendd tisdag i mitten av november tex, det har aldrig hnt och kommer aldrig att hnda i lilla Varberg och s jvla enkelt r det med den saken.
Bara som jmfrelse s omstter den enormt mycket strre och populrare pizzerian Lilla Napoli i Falkenberg som vunnit pris efter pris fr sina pizzor 9 miljoner om ret. Dom r s populra att man fr boka deg, det har aldrig hnt fr Campino. S fortstt svamla lilla valpen.