• 4
  • 5
Igår, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImStillCute
Fast nu är dom maskerade så dom riskerar inget. Dom får pengar och lite credd för sin medverkan.
Vet inte vad du har för vänner men inga av mina skulle skriva till en 14 åring sexuellt.

Okej pma mig 5 polare till dig och deras sociala medier-konton, ta gärna några som är singlar men kan lova att även dom med samboskap kan ha våta drömmar om småflickor och är korkade nog att ta risken.

Min hypotes skulle bli följande:
En till två av dom skulle totalt ignorera chatt eller meddelanden och alltså inte ens bemöda sig svara.
Två till tre skulle svara men möjligen avvisande och speciellt när dom får veta den unga åldern, avbryta chattandet medans en av dom skulle fortsätta kontakten och möjligen även anspela på sexuella saker, säger inte att nån skulle våga ta det vidare och faktiskt bestämma träff men är övertygad om att minst en av din polare hade utan problem kunnat chatta sexuellt med en minderårig. Tyvärr .
Citera
Idag, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaLaban
Hade vi haft ett fungerande rättssamhälle(och samhälle - som kunde skydda barn och medborgare) när det kommer till denna typ av brott hade varken Dumpen eller såna här metoder behövts.
Så varför inte bara ringa polisen och få svinen dömda???
Citera
Idag, 10:22
Medlem
ImStillCutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dahlinhassla
Okej pma mig 5 polare till dig och deras sociala medier-konton, ta gärna några som är singlar men kan lova att även dom med samboskap kan ha våta drömmar om småflickor och är korkade nog att ta risken.

Min hypotes skulle bli följande:
En till två av dom skulle totalt ignorera chatt eller meddelanden och alltså inte ens bemöda sig svara.
Två till tre skulle svara men möjligen avvisande och speciellt när dom får veta den unga åldern, avbryta chattandet medans en av dom skulle fortsätta kontakten och möjligen även anspela på sexuella saker, säger inte att nån skulle våga ta det vidare och faktiskt bestämma träff men är övertygad om att minst en av din polare hade utan problem kunnat chatta sexuellt med en minderårig. Tyvärr .

Det var ju tråkigt att dina vänner är av den sorten.
Vi andra kan ju glädja oss dom kvinnor ni ignorerade.
Och dina vänners mediakonton kan du hålla för dig själv, jag har annat att göra i
livet än att sitta på kåken.
Citera
Idag, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImStillCute
Det var ju tråkigt att dina vänner är av den sorten.
Vi andra kan ju glädja oss dom kvinnor ni ignorerade.
Och dina vänners mediakonton kan du hålla för dig själv, jag har annat att göra i
livet än att sitta på kåken.

Mina vänner? Vem har sagt att jag ens har vänner? Och varför skulle du på kåken menar du? Förklara gärna

Och varför talar du om ni som att jag skulle vara en sådan person? Är du dum i huvudet på riktigt eller ?
Citera
Idag, 13:07
Medlem
Kan förstå om tex föräldrar till ett barn som blivit utnyttjade sexuellt flippar ur.
Men vad driver dessa?. Egna barn kan jag förstå, andras barn. Nä förstår inte varför någon vill krypa i fängelse för det.
Bättre låta rättsväsendet sköta det
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in