2025-07-01, 18:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Nej. Dom allra flesta är snyggast med sina egna, naturliga färger. Vill man bli en blondin måste man välja en kall eller varm ton efter sina egna färger. En "vinter" kvinna med gulblond hår ser hemskt ut.
Vad fan är en vinterkvinna? vårkvinna (pollyamorös) höstkvinna, sommarkvinna, du vet årstider skiftar, så även för kvinnor

Är bachelorna vinterkillar?
Citera
2025-07-01, 20:06
Medlem
Christopher skämmer ut sig själv mer och mer, och det peakar i heta stolen. ”På fyllan blir jag EXTREMT rolig” och ”En dålig egenskap med mig är att jag är för snäll”, jesus. Ingen självdistans och älskar alldeles för mycket att vara i rollen som bachelor. Samtidigt utvecklas Gabriel i en mer sympatisk riktning, tycker jag. Det trodde jag inte när han satt och klädde av Kamila med blicken på båten.
Citera
2025-07-01, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Christopher skämmer ut sig själv mer och mer, och det peakar i heta stolen. ”På fyllan blir jag EXTREMT rolig” och ”En dålig egenskap med mig är att jag är för snäll”, jesus. Ingen självdistans och älskar alldeles för mycket att vara i rollen som bachelor. Samtidigt utvecklas Gabriel i en mer sympatisk riktning, tycker jag. Det trodde jag inte när han satt och klädde av Kamila med blicken på båten.

Ja Gabriel är försiktig med kyssarna också.

Christopher vill testköra lite samtidigt som han är diplomatisk.
Citera
2025-07-01, 20:34
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Puss? det var väl en avsugning enligt flashback och då är det detta som gäller, man ändrar inte narr-ativ i efterhand!

Avsugning av ett öra. )

Är det öronvax som kommer när det går eller vad ….
Citera
2025-07-01, 20:35
Medlem
BallaBellas avatar
Får dåliga vibes av Kamila.

Hon och Christopher passar ej
Hon är svartsjuk och hon anser att han är hennes partner.
Senast redigerad av BallaBella 2025-07-01 kl. 20:49.
Citera
2025-07-01, 21:24
Medlem
Crapmagics avatar
Dreja är ju kodord för erotik, också massage igår, nu ska man istället massera en surdeg där kvinnan ska stå bakom mannen och stånka honom i nacken & föra hans händer upp längst den här vibrerande fallosen på drejskivan (absolut drej hits, eva records) i nästa program spelar man in en naken onlyfans colab? utan Utter dock som insätt att killarna inte lägger några mynt i hennes McDonalds mugg
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-01 kl. 21:28.
Citera
2025-07-01, 21:29
Medlem
Citat:
Dreja är ju kodord för erotik, också massage igår, nu ska man istället massera en surdeg där kvinnan ska stå bakom mannen och stånka honom i nacken & föra hans händer upp längst den här vibrerande fallosen på drejskivan (absolut drej hits, eva records) i nästa program spelar man in en naken onlyfans colab? utan Utter dock som insätt att killarna inte lägger några mynt i hennes McDonalds mugg
Har du sett en porrfilm
Citera
2025-07-01, 21:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Har du sett en porrfilm
Nej nej, naturligtvis inte! man bör vara 13+ t.e.x innan man ser porrfilm, men jag ser fram emot den dagen
Citera
2025-07-01, 21:32
Medlem
Citat:
Nej nej, naturligtvis inte! man bör vara 13+ t.e.x innan man ser porrfilm, men jag ser fram emot den dagen
Det låter bra men jag tror att 18 är åldersgränsen
Citera
2025-07-01, 21:33
Medlem
Crapmagics avatar
Har gudinnan Fanny stoppat toapapper i behån?

Jag gillar att Funny helat tiden assisterar Gabbe, hon lirkar t.e.x bort jesu törnekrona som råkade landa på hans huvud av misstag. Han kommer få ett enklare liv om det blir han och Funny, där han blir påklädd varje morgon av henne, så länge hon inte klär av honom så är jag nöjd, då jag är lite sotis
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-01 kl. 21:45.
Citera
2025-07-01, 21:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Ja Gabriel är försiktig med kyssarna också.
Fast inte försiktig med kroppskontakten, han satte sig i Fannys knä när dom skulle dreja, man behöver inte vara två för att dreja, man bör vara flera!

Funny vägrade dock sitta fint, utan hon stod ju snett fången i den där bensaxen som han slog igen som en flugsmälla, som dom andra tjejerna varnat för, hans evinnerliga kroppskontrakt

Igår lade han sig ovanpå blonda Carola med hela sin tyngd som en slags helkroppsmassage
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-01 kl. 22:11.
Citera
2025-07-01, 21:50
Medlem
Citat:
Har gudinnan Fanny stoppat toapapper i behån?

Jag gillar att Funny helat tiden assisterar Gabbe, hon lirkar t.e.x bort jesu törnekrona som råkade landa på hans huvud av misstag. Han kommer få ett enklare liv om det blir han och Funny, där han blir påklädd varje morgon av henne, så länge hon inte klär av honom så är jag nöjd, då jag är lite sotis
Hon har inga trosor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in