Enligt en god vän till mig som arbetar där så har Säpo kollat all personal som ska jobba under dessa dagar
Citat:
Ursprungligen postat av eightyfiver
EFN och Filipåfredrik rapporterar att hela Grand hotel är bokat i början av juni. Det ska även vara bekräftat av hotellet.
Vem kan det vara som är sugen på att njuta av svenska försommaren? Eller är det någon rikemansunge som tar studenten iår?
Lite udda att de lägger mötet mitt inne i stan. Typ Saltsjöbaden är väl mer lätthanterligt ur diverse säkerhetsapekter?
Ja, så borde det vara. Själv har jag fått för mig att de ofta håller sig lite utanför stadskärnorna men kan ha fel. Jag har också tänkt att de gärna behåller traditioner, men tiderna ändras, Pradabutikerna ligger närmare här än i Saltsjöbaden. Skapliga cuckar som ingår i Bilderberggruppen i min mening.
Ja, så borde det vara. Själv har jag fått för mig att de ofta håller sig lite utanför stadskärnorna men kan ha fel. Jag har också tänkt att de gärna behåller traditioner, men tiderna ändras, Pradabutikerna ligger närmare här än i Saltsjöbaden. Skapliga cuckar som ingår i Bilderberggruppen i min mening.
Hoppas tokvänstern och varje palestinasjals-aktivist demonstrerar utanför hotellet som de gjorde i Göteborg 2001. Fast det kommer inte ske såklart, då det är personerna inne på mötet som finansierar dessa grupper.
Hoppas tokvänstern och varje palestinasjals-aktivist demonstrerar utanför hotellet som de gjorde i Göteborg 2001. Fast det kommer inte ske såklart, då det är personerna inne på mötet som finansierar dessa grupper.
Vänstern är ju numera allierade med kapitalisterna. Tiderna ändras men vänsterns vansinne består
Har någon Bilderbergdemonstration (/protest) någonsin ens nått upp till ett fyrsiffrigt manskap? Det brukar vara patetiskt små grupper. Men vi får se om den kulturen ändras nu utanför Grand.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!