• 3
  • 4
2025-05-24, 00:43
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Kper inte det alls barn p flyg r en plga kort och sant, kan ngon sga emot mig, med att gud jag fick ett barn jmte mig som gal skrek i 48 minuter och sedan tystnade, men hujedda mig s tyst det blev vad skall vi prata om nu, kaffe eller te

Kra syskon (e litet full), ljudavstngande hrlurar och en allt fr dyr l lser dina problem.<3
Citera
2025-05-24, 01:15
Medlem
Silltunnas avatar
Du skall givetvis ka till Billund i Danmark!
Citera
2025-05-24, 01:34
Medlem
Albanien. k till norra fr har du lnggrunt och sand. Inte lika fint vatten som i sdra men det r ocks mycket billigare. En l ute kostar typ 1,5-2
Citera
2025-05-24, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Turkiet - Alanya, dr finns allt och hyffsat prisvrt ocks. Fina strnder, fina hotell, god mat, riktigt feta ventyrsland/vattenparker/aktiviteter. Dom r trevliga mot turister ocks. Ja och s r det 30+

Annars finns ju alla andra klasdiska reseml till hands som vanligt, men Alanya r perfekt IMO.

Har kollat lite Turkietresor. Fyfan vad dom gtt upp i pris MEN det ju allt annat ocks men just resor s r det riktigt dyrt just nu. Kanske beror p vr krona ocks
Citera
2025-05-24, 09:01
Medlem
bomhulls avatar
Kroatien r fint men dyrt. Jag undviker muslimska lnder (turkiet,albanien osv🤢.
Spanien r ocks ett bra alternativ och d tnker norra spanien fr att undvika brittiska turister.
(Gijon r fint och har lite liv och rrelse i staden).
Citera
2025-05-24, 09:20
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Sopot r barnvnligt, billigt och lng strand.

Tycker Sopot r rtt sunkigt och dyrt, vist stranden r fin och det r lnggrunt, men samtidigt s ligger det alltid massa fraktfartyg p lej som ska in till Gedynia, tycker ven vattnet blir vldigt sunkigt d det knns som att det liksom fastnat i ngon bakstrm p vg ut frn stersjn. S hade satsat p ngon strand vster om puckeln. Mycket friskare vatten och lika fina strnder men lite mindre folk och billigare
Citera
2025-05-24, 17:38
Medlem
Pershagen76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Valfritt stlle runt stersjn? Bde t.ex. Baltikum och Polen har fina strnder som r alldeles utmrkta p sommarhalvret. T.ex. Jūrmala i Lettland, Prnu i Estland eller Gdansk/Gdynia i Polen.

steuropa r i mitt tycke rejlt underskattat. Trevliga mnniskor, lugnt och skert, billigt, kort flygresa (eller frja) och i synnerhet under sommarmnaderna perfekt d risken fr att ka dit i extrem sommarhetta r lgre n att ka till t.ex. Italien eller Spanien.

Extra bonus tack vare mindre antal amerikanska turister ocks, till skillnad frn sydeuropa

Instmmer om Jūrmala, vldigt fina strnder, vacker omgivning och prisvnligt.
Citera
2025-05-24, 18:05
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Gardasjn? Med tv barn p 6 & 10? Hela omrdet svmmar ver med pensionrer
De har ju gardaland s barn finns ju i omrdet
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera