2025-06-13, 14:36
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SosseIslamism
Självklart kan inte sossarna veta till 100% att islamisterna kommer rösta på dem (på grund av det du beskriver ovan), dock är det ju uppenbarligen jävligt illa att de försöker påverka dem att rösta på dem. Räcker gott och väl att klassas som en påverkningskampanj, där man via gåvor eller pengar försöker påverka någon att rösta, är i högsta grad olagligt. Sossarna mutade islamisterna att rösta på dem helt enkelt, att de sedan inte kan på grund av det du skrev ovan inte kan se om de verkligen gör det eller inte, förstår ju vem som helst att de inte kan göra. Eller är du en sådan person som är så ung och korkad som tror att en sosse kan stå intill en islamist i båset i röstlokalen och gardera sig att islamisten röster på dem?
Du är inte lite korkad, hela ditt inlägg bekräftar vad jag skrev och den sista meningen är en kopia av det jag skrev innan, så varför angriper du mig?

Har du tillgång till bevis för att Sossarna defakto lyckades muta till sig röster så undrar jag varför du inte går till polisen med det?
Själv känner jag en del muslimer som röstar på SD för att dom är rädda för gängbrottsligheten i Sverige så den där imamen lyckades inte påverka dom iallafall.

Men som sagt detta är en fråga för polisen och inte främst för flashback, så du kan återkomma på måndag och skanna in en bild på din polisanmälan och posta den på Flashback.

Och efter att ha kollat på länken så ser jag att det egentligen handlar om att sossarna låter en del muslimer bli medlemmar i S något som jag tycker är självklart.
Varför skulle inte muslimer få delta i politiken om dom är svenska medborgare?
Citera
2025-06-13, 14:42
Medlem
Bilderberg78s avatar
Sossarna i nu i 31 år gett islamisterna fritt fram då islamisterna lovar att alla medlemmar röstar på dem.
Jag såg en gång en video av Henrik Jönsson men hittar den inte igen. Han gick igenom massor om detta i den. Så det är old news, men först när det kommer internationell press utifrån så vaknar de och låtsas som att de aldrig vetat vad som tar en sekund att hitta på nätet.

Den 15 juni 1994 fick Socialdemokraterna ett erbjudande. ”Vår politiska kommitté har haft bra dialog med andra partier men beslutet var att stödja socialdemokraterna”, hette det i brevet. ”Våra religiösa ledare har uppmanat alla deltagare i Fredagsbön att gå till vallokalerna den 18 september och rösta, de har meddelat att det finns inte något som hindrar muslimerna från att ge sina röster till socialdemokraterna som i tal och skrift försvarar de svaga i samhället.”

Undertecknarna representerade Sveriges Muslimska Råd (SMR), Sveriges Muslimska Förbund (SMUF), Förenade Islamiska Föreningar i Sverige (FIFS), Islamiska Förbundet i Stockholm, samt en lång rad anslutna underföreningar, som man påstod tillsammans ”betjänar mer än 75 000 personer med muslimsk bakgrund”.
https://www.svd.se/a/MgG4Lm/sa-infil...a-brodraskapet
Citera
2025-06-13, 14:54
Medlem
SosseIslamisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Du är inte lite korkad, hela ditt inlägg bekräftar vad jag skrev och den sista meningen är en kopia av det jag skrev innan, så varför angriper du mig?

Har du tillgång till bevis för att Sossarna defakto lyckades muta till sig röster så undrar jag varför du inte går till polisen med det?
Själv känner jag en del muslimer som röstar på SD för att dom är rädda för gängbrottsligheten i Sverige så den där imamen lyckades inte påverka dom iallafall.

Men som sagt detta är en fråga för polisen och inte främst för flashback, så du kan återkomma på måndag och skanna in en bild på din polisanmälan och posta den på Flashback.

Och efter att ha kollat på länken så ser jag att det egentligen handlar om att sossarna låter en del muslimer bli medlemmar i S något som jag tycker är självklart.
Varför skulle inte muslimer få delta i politiken om dom är svenska medborgare?

Det är du som är korkad. Alla vet att det inte går att stå intill någon i röstbåset och gardera sig, det är därför ingen nämner det. Dock finns det tydliga bevis på att sossarna försöker / försökte påverka islamister att rösta på dem. Du är typ den enda som är så korkad att du ens diskuterar detta, när alla andra förstår att en sosse inte kan stå intill en islamist i båset i röstlokalen.

Nej, du har uppenbarligen inte läst artikeln. Läs för fan titeln på artikeln: Per Gudmundson: Så infiltrerades Socialdemokraterna av Muslimska brödraskapet.

Vi pratar om islamister (Muslimska brödraskapet), inte några sill- och lättmjölksmuslimer.

MSB: Muslimska Brödraskapet i Sverige (Web Archive från 2019-02-08)

I rapporten skriver Magnus Norell, tillsammans med de två andra, så här: ”I grunden håller islamister på att bygga upp en parallell samhällsstruktur som konkurrerar med det övriga samhället om svenska medborgares värdegrund.”

Tycker du det låter bra?

SVT: Expert: ”Tydliga indikationer på Muslimska brödraskapets närvaro i Sverige”

”De utgör någonting mellan IS och samhället”

Trots att Muslimska brödraskapet inte kan säga vara en regelrätt terrororganisation, utan i sin verksamma form mer en lobbyorganisation, menar Vidino att de utgör ett hot mot det öppna samhället eftersom deras inflytande riskerar att spä redan befintliga problem med segregation och polarisering.

Tycker du det låter bra?

Du måste vara helt jävla blind om du tror att Muslimska brödraskapet kommer göra något bra för det svenska samhället. Tvärtom, Muslimska brödraskapet skapar en parallell samhällsstruktur som konkurrerar med det övriga samhället.
Senast redigerad av SosseIslamism 2025-06-13 kl. 15:07.
Citera
2025-06-13, 15:10
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Det är du som är korkad. Alla vet att det inte går att stå intill någon i röstbåset och gardera sig, det är därför ingen nämner det. Dock finns det tydliga bevis på att sossarna försöker / försökte påverka islamister att rösta på dem. Du är typ den enda som är så korkad att du ens diskuterar detta, när alla andra förstår att en sosse inte kan stå intill en islamist i båset i röstlokalen.

Nej, du har uppenbarligen inte läst artikel. Läs för fan titel på artikeln: Per Gudmundson: Så infiltrerades Socialdemokraterna av Muslimska brödraskapet.

Vi pratar om islamister (Muslimska brödraskapet), inte några sill- och lättmjölksmuslimer.

https://web.archive.org/web/20190208..._2107-1287.pdf

I rapporten skriver Magnus Norell, tillsammans med de två andra, så här: ”I grunden håller islamister på att bygga upp en parallell samhällsstruktur som konkurrerar med det övriga samhället om svenska medborgares värdegrund.”

Tycker du det låter bra?

SVT: Expert: ”Tydliga indikationer på Muslimska brödraskapets närvaro i Sverige”

”De utgör någonting mellan IS och samhället”

Trots att Muslimska brödraskapet inte kan säga vara en regelrätt terrororganisation, utan i sin verksamma form mer en lobbyorganisation, menar Vidino att de utgör ett hot mot det öppna samhället eftersom deras inflytande riskerar att spä redan befintliga problem med segregation och polarisering.

Tycker du det låter bra?

Du måste vara helt jävla blind om du tror att Muslimska brödraskapet kommer göra något bra för det svenska samhället. Tvärtom, Muslimska brödraskapet skapar en parallell samhällsstruktur som konkurrerar med det övriga samhället.
Din lilla mupp, gå om SFIn om du inte klarar av att läsa.
Ingenstans har jag sagt att jag vill ha ett muslimskt styre utan tvärtom har jag flera gånger påpekat att jag är ateist.
Ni i dumhögern verkar inte fatta att jag inte behöver vara islamist bara för att jag ville ha ett bevis på att avtalet existerar.

Vill du att muslimer ska förbjudas att delta i politiken så kontakta SD så dom lägger en motion i saken.

Men som sagt har du känt till detta samarbetet sedan 2002 utan att göra en polisanmälan om valfusk så är det DU som är blind och dum.

Men motbevisa mig gärna på måndag efter att du har lämnat in en polisanmälan.
Citera
2025-06-13, 15:24
Medlem
SosseIslamisms avatar
Citat:
Din lilla mupp, gå om SFIn om du inte klarar av att läsa.
Ingenstans har jag sagt att jag vill ha ett muslimskt styre utan tvärtom har jag flera gånger påpekat att jag är ateist.
Ni i dumhögern verkar inte fatta att jag inte behöver vara islamist bara för att jag ville ha ett bevis på att avtalet existerar.

Vill du att muslimer ska förbjudas att delta i politiken så kontakta SD så dom lägger en motion i saken.

Men som sagt har du känt till detta samarbetet sedan 2002 utan att göra en polisanmälan om valfusk så är det DU som är blind och dum.

Men motbevisa mig gärna på måndag efter att du har lämnat in en polisanmälan.

Du verkar vara lite efterbliven. Om du läser Per Gudmundsons artikel "Så infiltrerades Socialdemokraterna av Muslimska brödraskapet" så ser du bevis på att sossarna har manipulerat islamisterna:
Våra religiösa ledare har uppmanat alla deltagare i Fredagsbön att gå till vallokalerna den 18 september och rösta, de har meddelat att det finns inte något som hindrar muslimerna från att ge sina röster till socialdemokraterna som i tal och skrift försvarar de svaga i samhället.
Detta står alltså i bildbeviset i Per Gudmundsons artikel som handlar om sossarnas samarbete med Muslimska brödraskapet.

Det är ju inte så att sossarna är så korkade att de serverar bevis på ett papper där det står:
Om ni islamister röstar på oss så får ni 1 miljon kronor och en moské.

Undertecknat:

Korrupt sossepolitiker
Senast redigerad av SosseIslamism 2025-06-13 kl. 15:57.
Citera
2025-06-13, 15:29
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Du verkar vara lite efterbliven. Om du läser Per Gudmundsons artikel "Så infiltrerades Socialdemokraterna av Muslimska brödraskapet" så ser du bevis på att sossarna har manipulerat islamisterna:
Jag såg t.ex detta i artikeln du yrar om "När ordföranden för Islamiska Förbundet i Sverige valdes in i partistyrelsen våren 2013 (och kickades ut efter en vecka), var det efter en längre karriär i lokalföreningen Hjärta – troende socialdemokrater i Stockholm."

Så tydligen gick det inte så bra för infiltratören trots detta läskiga avtal eftersom han knappast lyckats påverka politiken under den veckan han fick vara med.
Citera
2025-06-13, 15:40
Medlem
SosseIslamisms avatar
Citat:
Jag såg t.ex detta i artikeln du yrar om "När ordföranden för Islamiska Förbundet i Sverige valdes in i partistyrelsen våren 2013 (och kickades ut efter en vecka), var det efter en längre karriär i lokalföreningen Hjärta – troende socialdemokrater i Stockholm."

Så tydligen gick det inte så bra för infiltratören trots detta läskiga avtal eftersom han knappast lyckats påverka politiken under den veckan han fick vara med.

Du kanske ska citera hela meningen och inte klippa och klistra efter eget behag?
När ordföranden för Islamiska Förbundet i Sverige valdes in i partistyrelsen våren 2013 (och kickades ut efter en vecka), var det efter en längre karriär i lokalföreningen Hjärta – troende socialdemokrater i Stockholm.
Det betyder att sossarna blev rädda efter att de blivit avslöjade, så de var tvungna att kicka ut honom. Förstår du inte att ända sedan 90-talet till 2013 hade detta pågått, det vill säga runt 20 år. Vilka enorma skador på det svenska samhället sossarna redan hade skapat på grund av detta verkar du inte förstå alls.

Och om du zoomar ut ännu mer i artikeln så får du en hint:
Samarbetet blev känt för en bredare allmänhet våren 2006, då SVT:s Uppdrag granskning sände ett reportage, som tvingade Socialdemokraterna centralt att i någon mån omvärdera kontakterna. Inom Broderskap, som sedermera bytte namn till Socialdemokrater för tro och solidaritet, fortsatte dock närmandet. När ordföranden för Islamiska Förbundet i Sverige valdes in i partistyrelsen våren 2013 (och kickades ut efter en vecka), var det efter en längre karriär i lokalföreningen Hjärta – troende socialdemokrater i Stockholm.
Det vill säga sossarna blev avslöjade och var tvungna att agera. Sossesvinen blev busted helt enkelt.
Citera
2025-06-13, 15:50
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Du kanske ska citera hela meningen och inte klippa och klistra efter eget behag?
När ordföranden för Islamiska Förbundet i Sverige valdes in i partistyrelsen våren 2013 (och kickades ut efter en vecka), var det efter en längre karriär i lokalföreningen Hjärta – troende socialdemokrater i Stockholm.
Det betyder att sossarna blev rädda efter att de blivit avslöjade, så de var tvungna att kicka ut honom. Förstår du inte att ända sedan 90-talet till 2013 hade detta pågått, det vill säga runt 20 år. Vilka enorma skador på det svenska samhället sossarna redan hade skapat på grund av detta verkar du inte förstå alls.

Och om du zoomar ut ännu mer i artikeln så får du en hint:
Samarbetet blev känt för en bredare allmänhet våren 2006, då SVT:s Uppdrag granskning sände ett reportage, som tvingade Socialdemokraterna centralt att i någon mån omvärdera kontakterna. Inom Broderskap, som sedermera bytte namn till Socialdemokrater för tro och solidaritet, fortsatte dock närmandet. När ordföranden för Islamiska Förbundet i Sverige valdes in i partistyrelsen våren 2013 (och kickades ut efter en vecka), var det efter en längre karriär i lokalföreningen Hjärta – troende socialdemokrater i Stockholm.
Det vill säga sossarna blev avslöjade och var tvungna att agera. Sossesvinen blev busted helt enkelt.
Jo du fattar verkligen inte mycket, samarbetet avslöjades år 2002 och gubben fick vara medlem i styrelsen EN vecka innan han slängdes ut 2013, så hur kan sossarna veta redan 2013 veta att det skulle avslöjas av media 2002??
Har dom en tidsmaskin tro?

Och hur skulle man stoppa en islamist från att vara medlem i en lokalförening, vi har förbjudit åsiktsregistrering här i Sverige.

Hur går det med polisanmälan?

Du är kanske som dom flesta av din typ, mycket snack men inget mer.
Citera
2025-06-13, 16:07
Medlem
SosseIslamisms avatar
Citat:
Jo du fattar verkligen inte mycket, samarbetet avslöjades år 2002 och gubben fick vara medlem i styrelsen EN vecka innan han slängdes ut 2013, så hur kan sossarna veta redan 2013 veta att det skulle avslöjas av media 2002??
Har dom en tidsmaskin tro?

Och hur skulle man stoppa en islamist från att vara medlem i en lokalförening, vi har förbjudit åsiktsregistrering här i Sverige.

Hur går det med polisanmälan?

Du är kanske som dom flesta av din typ, mycket snack men inget mer.

Vad fan svamlar du om?

Före valet 1998: Konkreta mål sattes. ”2002 ska bland socialdemokratiska förtroendevalda finnas muslimer på 15 kommunala fullmäktigelistor, 5 landstingslistor och på riksdagslistorna i minst 5 län. SAP skall ha 2 000 muslimska medlemmar och 300 skall ha fått en politisk grundutbildning.”

År 2006: Samarbetet blev känt för en bredare allmänhet våren 2006, då SVT:s Uppdrag granskning sände ett reportage, som tvingade Socialdemokraterna centralt att i någon mån omvärdera kontakterna.

År 2013: När ordföranden för Islamiska Förbundet i Sverige valdes in i partistyrelsen våren 2013 (och kickades ut efter en vecka), var det efter en längre karriär i lokalföreningen Hjärta – troende socialdemokrater i Stockholm.

Läs för fan artikeln. Det står ju efter en längre karriär. Du verkar ju fan totalt lost i skallen.

Jag har ju redan nyss konstaterat i inlägg #77 att sossarna tyvärr inte är så pass korkade att de serverar konkreta bevis som räcker ända fram till en fällande dom.

Dock är det bevisat att sossarna har manipulerat islamisterna. Förstår du skillnaden? Det ena är knappast ok (men räcker inte ända fram till fällande dom) medan det andra är ett solklart bevis att de har begått ett brott. Att man måste förklara varenda sak i minsta detalj, tyder på att du är helt enkelt extremt efterbliven.
Senast redigerad av SosseIslamism 2025-06-13 kl. 16:24.
Citera
2025-06-13, 16:15
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Vad fan svamlar du om?

Före valet 1998: Konkreta mål sattes. ”2002 ska bland socialdemokratiska förtroendevalda finnas muslimer på 15 kommunala fullmäktigelistor, 5 landstingslistor och på riksdagslistorna i minst 5 län. SAP skall ha 2 000 muslimska medlemmar och 300 skall ha fått en politisk grundutbildning.”

År 2006: Samarbetet blev känt för en bredare allmänhet våren 2006, då SVT:s Uppdrag granskning sände ett reportage, som tvingade Socialdemokraterna centralt att i någon mån omvärdera kontakterna.

År 2013: När ordföranden för Islamiska Förbundet i Sverige valdes in i partistyrelsen våren 2013 (och kickades ut efter en vecka), var det efter en längre karriär i lokalföreningen Hjärta – troende socialdemokrater i Stockholm.

Läs för fan artikeln. Det står ju efter en längre karriär. Du verkar ju fan totalt lost i skallen.

Du är ju helt körd i skallen. Jag har ju redan nyss konstaterat att sossarna i inlägg #77 att sossarna tyvärr inte är så pass korkade att de serverar konkreta bevis.

Dock är det bevisat att sossarna har manipulerat islamisterna. Förstår du skillnaden? Det ena är knappast ok (men räcker inte ända fram till fällande dom) medan det andra är ett solklart bevis att de har begått ett brott. Att man måste förklara varenda sak i minsta detalj, tyder på att du är helt enkelt extremt efterbliven.
Jaja din lilla äckliga horunge, exakt vad har denna lokalförening gjort i Stockholm för att främja islamism?

Och varför vågar du inte svara på frågan om din polisanmälan?
Du är ju säker på att det har begåtts valfusk så anmäl, sedan är det upp till åklagaren att fixa fram bevis.
Att du inte gjort någon sådan visar att du inte har något emot valfusk eller islamism.
Citera
2025-06-13, 16:23
Medlem
SosseIslamisms avatar
Citat:
Jaja din lilla äckliga horunge, exakt vad har denna lokalförening gjort i Stockholm för att främja islamism?

Och varför vågar du inte svara på frågan om din polisanmälan?
Du är ju säker på att det har begåtts valfusk så anmäl, sedan är det upp till åklagaren att fixa fram bevis.
Att du inte gjort någon sådan visar att du inte har något emot valfusk eller islamism.

Du använder ordet "horunge". Är du en sån där liten äcklig gansterrappare? Eller försöker du bara vara sådär lite häftig, din lilla tönt?

Diskussionen går i cirklar, du verkar för korkad för att förstå vad man skriver. Hur många gånger måste man repetera innan din lilla aphjärna förstår vad man skriver:

Jag har ju redan nyss konstaterat i inlägg #77 att sossarna tyvärr inte är så pass korkade att de serverar konkreta bevis som räcker ända fram till en fällande dom.
Senast redigerad av SosseIslamism 2025-06-13 kl. 16:26.
Citera
2025-06-13, 16:29
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Du använder ordet "horunge". Är du en sån där liten äcklig gansterrappare? Eller försöker du bara vara sådär lite häftig, din lilla tönt?

Diskussionen går i circlar, du verkar för korkad för att förstå vad man skriver. Hur många gånger måste man repetera innan din lilla aphjärna förstår vad man skriver:

Jag har ju redan nyss konstaterat att sossarna i inlägg #77 att sossarna tyvärr inte är så pass korkade att de serverar konkreta bevis som räcker ända fram till en fällande dom.
Det var ju du som började med personangreppen så varför lipar du nu?
Och varför angriper du mig?

Saken är ju avgjord, du gapar om valfusk trots att du inte har vågat ta upp det med polisen, saknas det bevis för valfusk så förstår jag inte varför du gapar om det och framförallt förstår jag inte vad du vill att jag ska göra åt saken.

Åk till psykakuten istället för att tråka ut mig med din psykos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in