Citat:
Du är inte lite korkad, hela ditt inlägg bekräftar vad jag skrev och den sista meningen är en kopia av det jag skrev innan, så varför angriper du mig?
Självklart kan inte sossarna veta till 100% att islamisterna kommer rösta på dem (på grund av det du beskriver ovan), dock är det ju uppenbarligen jävligt illa att de försöker påverka dem att rösta på dem. Räcker gott och väl att klassas som en påverkningskampanj, där man via gåvor eller pengar försöker påverka någon att rösta, är i högsta grad olagligt. Sossarna mutade islamisterna att rösta på dem helt enkelt, att de sedan inte kan på grund av det du skrev ovan inte kan se om de verkligen gör det eller inte, förstår ju vem som helst att de inte kan göra. Eller är du en sådan person som är så ung och korkad som tror att en sosse kan stå intill en islamist i båset i röstlokalen och gardera sig att islamisten röster på dem?
Har du tillgång till bevis för att Sossarna defakto lyckades muta till sig röster så undrar jag varför du inte går till polisen med det?
Själv känner jag en del muslimer som röstar på SD för att dom är rädda för gängbrottsligheten i Sverige så den där imamen lyckades inte påverka dom iallafall.
Men som sagt detta är en fråga för polisen och inte främst för flashback, så du kan återkomma på måndag och skanna in en bild på din polisanmälan och posta den på Flashback.
Och efter att ha kollat på länken så ser jag att det egentligen handlar om att sossarna låter en del muslimer bli medlemmar i S något som jag tycker är självklart.
Varför skulle inte muslimer få delta i politiken om dom är svenska medborgare?