2025-05-23, 17:36
Medlem
Exempelvis ksalol, eller vilken drog som helst, ska finnas en sådan sida där man tagit prover på tabletter Osv från marknaden. Ska finnas någon sökbar databas visst?
Citera
2025-05-23, 18:11
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilLeaner
Exempelvis ksalol, eller vilken drog som helst, ska finnas en sådan sida där man tagit prover på tabletter Osv från marknaden. Ska finnas någon sökbar databas visst?

Aldrig hört talas om, hoppas jag har fel och att något intressant yppar sig här.
Citera
2025-05-23, 18:30
Medlem
Fass sidan?
Citat:
Citera
2025-05-23, 18:36
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Se denna tråd (FB) Labanalys bensodiazepiner
Citera
2025-05-24, 00:52
Avstängd
-Nigger-s avatar
Citat:
Vad menar du? Du menar typ att du tar blodprov hemma och skickar in för att göra analys?
Citera
2025-05-24, 01:19
Medlem
Citat:
Antar att du syftar på https://www.wedinos.org/

Varsågod.
Citera
2025-05-24, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Vad menar du? Du menar typ att du tar blodprov hemma och skickar in för att göra analys?
Det är verkligen inte det han menar, han frågar om en sida som analyserar piller och dylikt för att se vad som är i dom.

Länk finns i föregående inlägg
Citera
2025-05-24, 01:29
Avstängd
-Nigger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Det är verkligen inte det han menar, han frågar om en sida som analyserar piller och dylikt för att se vad som är i dom.

Länk finns i föregående inlägg
Så TS ska skicka in sina hemköpta illegala droger till nåt företag, som kanske är kopplat till polismyndigheten, för att få veta analysresultat på vad det kan vara?

Låter ju som en riktigt skarp idé!
Citera
2025-05-24, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Så TS ska skicka in sina hemköpta illegala droger till nåt företag, som kanske är kopplat till polismyndigheten, för att få veta analysresultat på vad det kan vara?

Låter ju som en riktigt skarp idé!
Du verkar vara skapligt efterbliven, sidan jag länkar har funnits i årtionden och har 0 att göra med snuten.

Kolla hur mycket dom analyserar per dag, tror du snuten i England jagar folk som skickat 1 benzo i ett kuvert utan returadress?
Låter som att du lever i en fantasivärld, ditt nick passar perfekt till din hjärnkapacitet iallafall.
Citera
2025-05-24, 13:29
Avstängd
-Nigger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Du verkar vara skapligt efterbliven, sidan jag länkar har funnits i årtionden och har 0 att göra med snuten.

Kolla hur mycket dom analyserar per dag, tror du snuten i England jagar folk som skickat 1 benzo i ett kuvert utan returadress?
Låter som att du lever i en fantasivärld, ditt nick passar perfekt till din hjärnkapacitet iallafall.
Nä, jag är ingen kolsvart varelse med låg intelligens som du verkar tro. Däremot är jag en vit man med stolta värderingar och som hatar invandrare.

Det jag menar är att det verkar skumt det där upplägget. Tror de sparar ett register över kunder med respektive substans osv. Blir man misstänkt för brott sen kanske polisen kontaktar dessa företag och sen ser dom att man inte har recept. Då blir ytterdörren inslagen kl 5 på morgonen hos drogmissbrukaren som gjorde tabben att skicka in sina illegala droger till ett företag.

Nä.. man ska inte lämna spår efter sig om man håller på med skit. Det har jag lärt mig. Men du, "den efterblivna hatten", verkar inte fatta bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in