Citat:
Ursprungligen postat av
RetardedHaT
Du verkar vara skapligt efterbliven, sidan jag länkar har funnits i årtionden och har 0 att göra med snuten.
Kolla hur mycket dom analyserar per dag, tror du snuten i England jagar folk som skickat 1 benzo i ett kuvert utan returadress?
Låter som att du lever i en fantasivärld, ditt nick passar perfekt till din hjärnkapacitet iallafall.
Nä, jag är ingen kolsvart varelse med låg intelligens som du verkar tro. Däremot är jag en vit man med stolta värderingar och som hatar invandrare.
Det jag menar är att det verkar skumt det där upplägget. Tror de sparar ett register över kunder med respektive substans osv. Blir man misstänkt för brott sen kanske polisen kontaktar dessa företag och sen ser dom att man inte har recept. Då blir ytterdörren inslagen kl 5 på morgonen hos drogmissbrukaren som gjorde tabben att skicka in sina illegala droger till ett företag.
Nä.. man ska inte lämna spår efter sig om man håller på med skit. Det har jag lärt mig. Men du, "den efterblivna hatten", verkar inte fatta bättre.