2025-06-16, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen83
Vad heter han i efternamn?
Hoppas att många kan delta i söket.

Tell
Citera
2025-06-17, 00:40
Medlem
Tycker det hela låter minst sagt illa men också lite märkligt.

Om det är J.T som är försvunnen så har jag sökt lite snabbt för att få någon konkret info.

J.T finns inte tillgänglig på alla sidor där man för det mesta får upp personer och deras adresser. Han står som utvandrad på flera av dem, vad det nu i sammanhanget betyder är desto svårare att förstå just nu.
” Registrerades som utvandrad 2024-07-24 och hans hemkommun var då Nässjö”

Är det personen i fråga så finns han både på Instagram(låst profil) samt Facebook. Det finns tre bilder om man klickar sig in på ”utvalt”. Den 12 juni i år bör dessa ha lagts upp. Då är han väl sedan en tid försvunnen? Vore bilderna från tidigare år bör det ha stått tänker jag.

På några sidor står han som boende med A, är det någon flickvän eller kompis till J? Hittar ingen info om henne, kan tilläggas att jag inte kikat så väl.
Citera
2025-06-17, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hotellkudde

Om det är J.T som är försvunnen så har jag sökt lite snabbt för att få någon konkret info.

J.T finns inte tillgänglig på alla sidor där man för det mesta får upp personer och deras adresser. Han står som utvandrad på flera av dem, vad det nu i sammanhanget betyder är desto svårare att förstå just nu.

Är det personen i fråga så finns han både på Instagram(låst profil) samt Facebook. Det finns tre bilder om man klickar sig in på ”utvalt”. Den 12 juni i år bör dessa ha lagts upp. Då är han väl sedan en tid försvunnen? Vore bilderna från tidigare år bör det ha stått tänker jag.

På några sidor står han som boende med A, är det någon flickvän eller kompis till J? Hittar ingen info om henne, kan tilläggas att jag inte kikat så väl.
Står ju 12 juni 2017 på dem...
Citera
2025-06-17, 08:42
Medlem
Citat:

Hittar ingen fb till A.
Citera
2025-06-17, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Står ju 12 juni 2017 på dem...

Nej, det gör det inte? När jag klickar mig in på Utvalt +2 i form av händelser är det tre bilder. Det kanske är annat om man har gemensamma vänner eller är vän med personen ifråga.

Det står i vilket fall som helst inte vilket år det rör sig om. Den 12/6 stämmer.
Citera
2025-06-17, 19:06
Medlem
Citat:
Nej, det gör det inte? När jag klickar mig in på Utvalt +2 i form av händelser är det tre bilder. Det kanske är annat om man har gemensamma vänner eller är vän med personen ifråga.

Det står i vilket fall som helst inte vilket år det rör sig om. Den 12/6 stämmer.
Har inga gemensamma vänner och ser iallafall årtalet.
Citera
2025-06-17, 19:08
Medlem
Någon som deltar på sökinsatsen idag? Uppdatera gärna här sen isåfall.
Citera
2025-06-17, 19:27
Medlem
Citat:

Enligt en artikel idag, angående dagens sök, påstås han vara hemmahörande i Forserum men var på väg att byta boende. Så inga uppgifter på mrkoll, ratsit osv verkar stämma.

" Tessan Jigfjord vill inte lämna några detaljerade uppgifter om mannens försvinnande som alltså var för drygt en månad sedan. Han är hemmahörande i Forserum, men var på väg att byta boende när något hände.

– Det är polisen som säger att vi i nuläget inte ska gå ut med information. Därför har vi sekretess runt ärendet, säger hon. "

https://www.smalandsdagblad.se/2025-...orsvunnen/#top
Citera
2025-06-18, 08:10
Medlem
Enligt uppgifter efter söker så hittades inget av intresse. Verkar vara locket på här. Ingen info om varför han skulle kunnat ha försvunnit eller liknande. Tycker det är konstigt det är så tyst?
Citera
2025-06-22, 15:45
Medlem
Vad det gäller A som är skriven på samma adress om J så har jag fått höra att han sedan länge är vräkt från lägenheten men inte gjort adressbyte.
Så de har ingen relation till varandra mer än att hon flyttade in i lägenheten han tidigare bodde i.
Citera
2025-06-26, 15:39
Medlem
Varför är det sekretess som gäller från Aina? Om han ska kunna hittas kanske även mindre trevliga fakta komma fram i dagsljus… Ich ja, jag vet att man ska värna intrigitet osv men ibland kanske man får hoppa den lilla detaljen om det rör människoliv
Citera
2025-06-28, 14:32
Medlem
Enligt Ratsit är J utvandrad per 2024-07-24:
Frågan är om t.ex. MrKoll bara är ouppdaterad eller vad det beror på.

https://www.ratsit.se/19980505-Jespe...3yB_rk#merInfo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in