• 1
  • 2
2025-05-24, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XkittykattenX
Det var precis ett sådant svar jag sökte. Ska läsa på mer om dem, tack.

Om jag inte minns fel så erbjuder seriösa aktörer gratis konsultation. Överväg att boka in dig på sådana hos dom aktörer du är intresserad av.
Då får du chansen att prata direkt med kirurgerna om alla olika sorter, för och nackdelar mm samtidigt som du får en känsla för just den firman. Lycka till!
Citera
2025-05-26, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storstadskatt
Finns en klinik i Helsingborg. Tror den heter citadellkliniken, mycket bra klinik. Gjorde brösten där 1991 och de håller ännu. Inga komplikationer.
Nja.. du lär vara en av familjen. Allmänt känt att Cosmo och hans familj sitter och skriver falska recensioner och trakasserar missnöjda kunder... för övrigt hade han ihjäl en kvinna för några år sedan och journaler har försvunnit spårlöst. Så nej, skulle ej rekommendera Citadellkliniken övt. Min kompis syrra blev helt förstörd av Cosmo...
Citera
2025-05-29, 10:36
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XkittykattenX
Planerar att göra bröstlyft med förstoring. Ligger lite framåt i tiden men vill planera redan nu. Har ammat barn och i kombination av det, stigande ålder mot 40 och naturlig E-kupa så börjar de vara lite ledsna, haha. Jag vill göra ett lyft och antar att något implantat behövs också? Jag vill behålla typ E-kupa då det passar min kropp (jag är lång).

Dock verkar det finnas massor av olika sorters implantat och metoder nu för tiden. Ni tjejer som gjort detta - ge mig tips, info, erfarenheter... allt!

Ni som har erfarenheter från Umeå - vilken klinik skulle ni rekommendera eller för den delen avråda från?

Inte i Umeå, men tipsar om Proforma clinic här i Sthlm (dom betalar även för resa dit/hem om jag minns rätt).
Har opererat mig där 2 ggr, och är supernöjd.
Både med resultat och med kostnad.

Som du själv skriver finns det en uppsjö av implantat, det bästa/enklaste är som någon redan tipsat dig om, nämligen att boka in dig på en konsultation.
Då får du själv klämma och känna på olika inlägg, diskutera med kirurgen vilka som passar dig och din kropp, storlek, form osv.
Finns ju en uppsjö av varianter och vad folk vill ha, alltifrån ”hårda fotbollar” till mer naturligt ”droppformade”, och vad som passar just dig (och din kropp) bäst är omöjligt för andra att veta, i all välmening!

Lycka till 🍀
Citera
2025-05-30, 22:10
Medlem
.
Citera
2025-05-30, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Inte i Umeå, men tipsar om Proforma clinic här i Sthlm (dom betalar även för resa dit/hem om jag minns rätt).
Har opererat mig där 2 ggr, och är supernöjd.
Både med resultat och med kostnad.

Som du själv skriver finns det en uppsjö av implantat, det bästa/enklaste är som någon redan tipsat dig om, nämligen att boka in dig på en konsultation.
Då får du själv klämma och känna på olika inlägg, diskutera med kirurgen vilka som passar dig och din kropp, storlek, form osv.
Finns ju en uppsjö av varianter och vad folk vill ha, alltifrån ”hårda fotbollar” till mer naturligt ”droppformade”, och vad som passar just dig (och din kropp) bäst är omöjligt för andra att veta, i all välmening!

Lycka till 🍀

Tack för din feedback! Som sagt ligger min operation några år I framtiden så jag tar tacksamt emot alla tips under vägen dit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in