Citat:
Ursprungligen postat av
Laneslaven
Din “oro” för våld är bara för att det kan rikta sig uppåt. Neråt har du alltid varit fin med.
Vad yrar du om uppåt, neråt? Menar du att jag skulle vara okej med att slå dvärgar men arg när en dvärg slår en lång person? Vad får du såna konstiga tankar ifrån?
Jag har aldrig varit okej med något omotiverat våld. Hitta inte på trams. Ta istället investeringstipsen och lägg in lite pengar i företagen. Så stödjer du också Israel så som Europa gjorde under melodifestivalen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Unlucky-Monkey
Du gillar att fantisera om sex med barn också, det säger ju något om ditt sjuka sinne.
Jag begriper inte ens vad det ger att hitta på sånt här trams? Är tanken att andra som läser inlägget ska bli lurade till att tro det du skriver är sant? Det är ungefär lika korkat som de som ägnar sig åt ryzzk propaganda. Det är så korkat att folk bara garvar åt det, samma med det här du skriver här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Unlucky-Monkey
De är bra att du exponerar de judiska pedofilringarna!
Menar du att företagen jag och Alice investerar i är dolda pedofilringar? Kan du leda det i bevis för det skulle sannerligen göra att man måste kika lite närmare på det. Så man kan rensa ut pedofilerna från företagen.
Så vad har du att komma med...