2025-05-23, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
I hear you, men jag r inte helt vertygad. Lt oss gldjas ver vr vinst i kvll och hoppas att vi kan tvla till jnkarna p lrdag kvll och ostarna p sndag kvll. Tycker vrt lag ser riktigt starkt och stabil ut. Resultat Kanada till trots, jag tycker vi r favoriter att vinna guld. Inget annat lag utmanar p allvar till det.

Dumt att rkna in Schweiz i final redan. Om Danmarks mlvakt slog stopp p spelare som Crosby, MacKinnon och Celibrini dvs motsvarigheter ostarna definitivt saknar s tror jag de kan bli kamp ven om oddsen frn bettingbolagen lr ligga p Schweiz sida. Drmscenariot vore Sverige - Danmark i final, men de r vl fr mycket begrt.
2025-05-23, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marielyst
Nej, ikke helt s hjt oppe, men det er der jo en grund til: Vi har aldrig tidligere vret i en semifinale eller sendt Canada ud!
Selvflgelig holder vi (jeg) med Sverige - minus de gange, I spiller mod Danmark.

Det var ett trevligt som efterlngtat svar!

Det verkar som den danska och tidigare allmnna danska aversionen mot svenskar har brjat svnga till att vi typ r tillsammans och sitter i samma bt?

Det var kul att hra och en fantastisk rolig gldje fr det danska folket!!

-Vi str sammen Side om side feeling liksom :-)

Husker du det danske landshold med bl.a. Br Laudrup, Schmeichel og s mange flere
Senast redigerad av TurboGarbo 2025-05-23 kl. 00:29.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in