2025-05-23, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
I hear you, men jag är inte helt övertygad. Låt oss glädjas över vår vinst i kväll och hoppas att vi kan tvåla till jänkarna på lördag kväll och ostarna på söndag kväll. Tycker vårt lag ser riktigt starkt och stabil ut. Resultat Kanada till trots, jag tycker vi är favoriter att vinna guld. Inget annat lag utmanar på allvar till det.

Dumt att räkna in Schweiz i final redan. Om Danmarks målvakt slog stopp på spelare som Crosby, MacKinnon och Celibrini dvs motsvarigheter ostarna definitivt saknar så tror jag de kan bli kamp även om oddsen från bettingbolagen lär ligga på Schweiz sida. Drömscenariot vore Sverige - Danmark i final, men de är väl för mycket begärt.
2025-05-23, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marielyst
Nej, ikke helt så højt oppe, men det er der jo en grund til: Vi har aldrig tidligere været i en semifinale eller sendt Canada ud!
Selvfølgelig holder vi (jeg) med Sverige - minus de gange, I spiller mod Danmark.

Det var ett trevligt som efterlängtat svar!

Det verkar som den danska och tidigare allmänna danska aversionen mot svenskar har börjat svänga till att vi typ är tillsammans och sitter i samma båt?

Det var kul att höra och en fantastisk rolig glädje för det danska folket!!

-Vi står sammen Side om side feeling liksom :-)

Husker du det danske landshold med bl.a. Br Laudrup, Schmeichel og så mange flere
Senast redigerad av TurboGarbo 2025-05-23 kl. 00:29.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in