2025-05-22, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Oddset på att Danmark ska vinna under ordinarie tid med 0-1 och minuter kvar måste varit gigantiskt.
Var 19.00 innan matchen
På Svenska Spel pendlande det det från 270, 150, 110. Svårt att lägga då det var blockerat varannan sekund.
2025-05-22, 23:21
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hur skulle det kunna vara riggat?

Vad tror du annars då i de tre kvarvarande matcherna?

USA matförgiftade Kanada ?
2025-05-22, 23:21
Medlem
Största upset någonsin i elithockey.
2025-05-22, 23:24
Avstängd
FUCKJEWSAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Största upset någonsin i elithockey.

Hur många hockeyhallar finns det i lilla Danmark versus Canada?

Jag gissar 10 - 1000
2025-05-22, 23:24
Medlem
Marielysts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Herrejävlar danmark! Vilket underbart folk ni är och tar kanadabögarna på detta sätt i en kvartsfinal.
Ikväll firar vi sverige men vi HYLLAR danmarks ärofulla SEGER! Måste vara största segern i danmarks hockeyhistoria?

Det kan du tro, det er! De danske medier er gået fuldstændig amok efter sejren, og især målmanden får æren for det gode resultat (han reddede i øvrigt 3 straffeslag i en tidligere kamp).
2025-05-22, 23:26
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clint.Ruin
Han har gått all-in på alla konspirationsteorier som finns, that's why.

Ignorera bara.

Jo förstod det men alltid kul att höra skruvade teorier

Citat:
Ursprungligen postat av ugglanpataket
USA matförgiftade Kanada ?

Ja så måste det givetvis va. Kan inte Danmark matförgifta USA då och ge dem lite gammal surströmming innan lördagens match
2025-05-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marielyst
Det kan du tro, det er! De danske medier er gået fuldstændig amok efter sejren, og især målmanden får æren for det gode resultat (han reddede i øvrigt 3 straffeslag i en tidligere kamp).
Grattis, detta måste vara den största vinsten sen Slaget vid Brunkeberg (1471)
2025-05-22, 23:27
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Japp, NHL är ett stort skämt

Följer inte riktigt det, stämmer det verkligen? Riggat?

Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Underskattning?

Förstår inte varför alla tror att Schweiz är dåliga? De har kommit till semifinal fler år nu och även en final de ska verkligen inte underskattas!

Underskatta är recept till förlust, oavsett vilket lag man möter.

Citat:
Ursprungligen postat av MetroGoldwynMayer
Danmark har inte vunnit några medaljer än, men kul att de slog ut mesta mästarna idag.

Danmarks Wiki

https://en.wikipedia.org/wiki/Denmar...ce_hockey_team

Mesta mästarna är fullt av fusk. Kanada är haussade eftersom de vann mycket inledningsvis. De senaste 30-40 åren har Kanada fixat alla fördelar och köpt domare. De borde bojkottas i +25 år och fråntas alla resultat.

Citat:
Ursprungligen postat av FUCKJEWSA
Riggat hur och av vem?

Vilka äger klubbarna, vilka äger TV-stationerna, vilka äger cirkusen runt omkring? Vilka tänker pengar pengar pengar? Jag tar av min l i l l a h a t t, drar ett djupt andetag genom n ä s a n och gnuggar mina k r o k i g a f i n g r a r.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Både Finland och Danmark slog Kanada, men Sverige torskade.

Sverige var numret större än Kanada. De hade bättre utdelning. Finland satt i sargen mest hela tiden och de spelade som vanligt mest hockey i sin egen defensiva zon. Danmark såg jag inte men det är helt osannolikt.
2025-05-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Sidney Connor, lol.

Haha, att inte ens veta vad 87 heter.
2025-05-22, 23:28
Medlem
Danmark må ha förlorat mot Schweiz i gruppserien men det är fan ingen omöjlig match för dom att vinna!

Kan ni tänka er!? Danmark i en final??
2025-05-22, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Haha, att inte ens veta vad 87 heter.
Dansk humor
2025-05-22, 23:33
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Följer inte riktigt det, stämmer det verkligen? Riggat?

Underskatta är recept till förlust, oavsett vilket lag man möter.

Mesta mästarna är fullt av fusk. Kanada är haussade eftersom de vann mycket inledningsvis. De senaste 30-40 åren har Kanada fixat alla fördelar och köpt domare. De borde bojkottas i +25 år och fråntas alla resultat.

Vilka äger klubbarna, vilka äger TV-stationerna, vilka äger cirkusen runt omkring? Vilka tänker pengar pengar pengar? Jag tar av min l i l l a h a t t, drar ett djupt andetag genom n ä s a n och gnuggar mina k r o k i g a f i n g r a r.

Sverige var numret större än Kanada. De hade bättre utdelning. Finland satt i sargen mest hela tiden och de spelade som vanligt mest hockey i sin egen defensiva zon. Danmark såg jag inte men det är helt osannolikt.

Det är inte riggat, jag förstår vad du syftar på men i detta sammanhanget blir det fel! Jag fick reda på också att Kanada fick faktiskt ta sig till Danmark som gruppspelssegrare , det påverkar ju absolut! De kom inte upp i normal standard och Danmark gjorde en jättematch, det händer emellanåt i i sport, skrällar!
Spelarna i Kanada har gott med deg de flesta aldrig att de skulle matchfixa för att få kaffepengar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in