2025-05-22, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Oddset p att Danmark ska vinna under ordinarie tid med 0-1 och minuter kvar mste varit gigantiskt.
Var 19.00 innan matchen
P Svenska Spel pendlande det det frn 270, 150, 110. Svrt att lgga d det var blockerat varannan sekund.
2025-05-22, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hur skulle det kunna vara riggat?

Vad tror du annars d i de tre kvarvarande matcherna?

USA matfrgiftade Kanada ?
2025-05-22, 23:21
Medlem
Strsta upset ngonsin i elithockey.
2025-05-22, 23:24
Medlem
FUCKJEWSAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Strsta upset ngonsin i elithockey.

Hur mnga hockeyhallar finns det i lilla Danmark versus Canada?

Jag gissar 10 - 1000
2025-05-22, 23:24
Medlem
Marielysts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Herrejvlar danmark! Vilket underbart folk ni r och tar kanadabgarna p detta stt i en kvartsfinal.
Ikvll firar vi sverige men vi HYLLAR danmarks rofulla SEGER! Mste vara strsta segern i danmarks hockeyhistoria?

Det kan du tro, det er! De danske medier er get fuldstndig amok efter sejren, og isr mlmanden fr ren for det gode resultat (han reddede i vrigt 3 straffeslag i en tidligere kamp).
2025-05-22, 23:26
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clint.Ruin
Han har gtt all-in p alla konspirationsteorier som finns, that's why.

Ignorera bara.

Jo frstod det men alltid kul att hra skruvade teorier

Citat:
Ursprungligen postat av ugglanpataket
USA matfrgiftade Kanada ?

Ja s mste det givetvis va. Kan inte Danmark matfrgifta USA d och ge dem lite gammal surstrmming innan lrdagens match
2025-05-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marielyst
Det kan du tro, det er! De danske medier er get fuldstndig amok efter sejren, og isr mlmanden fr ren for det gode resultat (han reddede i vrigt 3 straffeslag i en tidligere kamp).
Grattis, detta mste vara den strsta vinsten sen Slaget vid Brunkeberg (1471)
2025-05-22, 23:27
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Japp, NHL r ett stort skmt

Fljer inte riktigt det, stmmer det verkligen? Riggat?

Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Underskattning?

Frstr inte varfr alla tror att Schweiz r dliga? De har kommit till semifinal fler r nu och ven en final de ska verkligen inte underskattas!

Underskatta r recept till frlust, oavsett vilket lag man mter.

Citat:
Ursprungligen postat av MetroGoldwynMayer
Danmark har inte vunnit ngra medaljer n, men kul att de slog ut mesta mstarna idag.

Danmarks Wiki

https://en.wikipedia.org/wiki/Denmar...ce_hockey_team

Mesta mstarna r fullt av fusk. Kanada r haussade eftersom de vann mycket inledningsvis. De senaste 30-40 ren har Kanada fixat alla frdelar och kpt domare. De borde bojkottas i +25 r och frntas alla resultat.

Citat:
Ursprungligen postat av FUCKJEWSA
Riggat hur och av vem?

Vilka ger klubbarna, vilka ger TV-stationerna, vilka ger cirkusen runt omkring? Vilka tnker pengar pengar pengar? Jag tar av min l i l l a h a t t, drar ett djupt andetag genom n s a n och gnuggar mina k r o k i g a f i n g r a r.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Bde Finland och Danmark slog Kanada, men Sverige torskade.

Sverige var numret strre n Kanada. De hade bttre utdelning. Finland satt i sargen mest hela tiden och de spelade som vanligt mest hockey i sin egen defensiva zon. Danmark sg jag inte men det r helt osannolikt.
2025-05-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Sidney Connor, lol.

Haha, att inte ens veta vad 87 heter.
2025-05-22, 23:28
Medlem
Danmark m ha frlorat mot Schweiz i gruppserien men det r fan ingen omjlig match fr dom att vinna!

Kan ni tnka er!? Danmark i en final??
2025-05-22, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Haha, att inte ens veta vad 87 heter.
Dansk humor
2025-05-22, 23:33
Avstngd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Fljer inte riktigt det, stmmer det verkligen? Riggat?

Underskatta r recept till frlust, oavsett vilket lag man mter.

Mesta mstarna r fullt av fusk. Kanada r haussade eftersom de vann mycket inledningsvis. De senaste 30-40 ren har Kanada fixat alla frdelar och kpt domare. De borde bojkottas i +25 r och frntas alla resultat.

Vilka ger klubbarna, vilka ger TV-stationerna, vilka ger cirkusen runt omkring? Vilka tnker pengar pengar pengar? Jag tar av min l i l l a h a t t, drar ett djupt andetag genom n s a n och gnuggar mina k r o k i g a f i n g r a r.

Sverige var numret strre n Kanada. De hade bttre utdelning. Finland satt i sargen mest hela tiden och de spelade som vanligt mest hockey i sin egen defensiva zon. Danmark sg jag inte men det r helt osannolikt.

Det r inte riggat, jag frstr vad du syftar p men i detta sammanhanget blir det fel! Jag fick reda p ocks att Kanada fick faktiskt ta sig till Danmark som gruppspelssegrare , det pverkar ju absolut! De kom inte upp i normal standard och Danmark gjorde en jttematch, det hnder emellant i i sport, skrllar!
Spelarna i Kanada har gott med deg de flesta aldrig att de skulle matchfixa fr att f kaffepengar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in