• 1
  • 2
Igår, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Ja men sånt kanske men dom är familjära osv på ett annat sätt än svenskar men klart dom är kåta

Nja, inte direkt, det är stor skillnad på balkanfolk idag och balkanfolk på 90-talet.
Sem vet jag inte om man vill ha det heller, det är ganska jobbigt.
Citera
Igår, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Nja, inte direkt, det är stor skillnad på balkanfolk idag och balkanfolk på 90-talet.
Sem vet jag inte om man vill ha det heller, det är ganska jobbigt.

Konservativa kvinnor är bäst. Det blir nästan alla när dom väl får barn och kommer upp i åren. Men det bästa är att hitta grädden direkt: Konservativa unga tjejer som vill ha en man och klämma på! Woho!
Citera
Igår, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malovakrazer
Har sett hennes familj ett fåtal gånger, brorsorna ser man knappt, den andra dottern klär sig horigt, hennes farsa är alban fast ser helt ärligt jättesliten ut och dammar i sig cigaretter som ett ånglok, har rivmärken här och där. Morsan ligger i sängen och orkar knappt gå upp, mitt första intryck var att denna familj kanske var upproriska och aggressiva för ett årtionden sen men något flippade och kvar var bara ett skal.

Det är ganska vanligt att albaner är lite slitna, det är mycket kedjerökande där. Det är ganska ovanligt med hedersvåldsamma albaner idag. Men många kan vara lite dysfunktionella, det kan absolut vara så att henners brorsor skulle ogilla dig, men om man ska vara lite taskig så går det nästan alltid att betala bort, och dom kommer inte vara blyga att fråga heller.
Citera
Igår, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Konservativa kvinnor är bäst. Det blir nästan alla när dom väl får barn och kommer upp i åren. Men det bästa är att hitta grädden direkt: Konservativa unga tjejer som vill ha en man och klämma på! Woho!

Du får tänka på att om dom är konservativa så kommer du få spendera väldigt mycket tid med att umgås med alla möjliga albanska släktingar och bekanta som behöver hjälp och pengar hela tiden.
Citera
Igår, 22:48
Medlem
Negreritvs avatar
Extremt märklig hybrid denna tös. Albaner och Serber hatar oftast varandra. Hur denne Alban lyckades få till det med en Serbisk kvinna är väldigt konstigt.
Citera
Igår, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Extremt märklig hybrid denna tös. Albaner och Serber hatar oftast varandra. Hur denne Alban lyckades få till det med en Serbisk kvinna är väldigt konstigt.

Då är hon inte riktig serb alltså försvenskad
Citera
Igår, 23:23
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malovakrazer
Drygt 2 år tillbaka började jag dejta en Albansk/Serbisk tjej som kom hit till Sverige som invandrare när hon var liten. Jag är själv invandrare från Norra Irak och tro mig hederskulturen blir verkligen inte bättre med dagen där nere.
Detta är därför jag undrar, ni som har någon erfarenhet av balkan brudar, hur hårt fasta och överbeskyddande brukar deras farsor/brorsor vara om man nu skulle ta nästa steget i relationen, finns det något krav? Måste jag gå på juggefester? Måste jag behandla henne som prinsessa?
Orkar inte all bullshit fast min farsa och mina brorsor är dock själv väldigt beskyddande över min syrra och vilka hon möter. Svar uppskattas gärna.
Hon låter som en zigenarblandning som spelar balkan för annars hade hon inte dejtat en invandrare från Irak det är kontroversiellt du kan kasta ut all förförståelse om balkan direkt dom är rassar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in